Projekt został przygotowany we współpracy z agencją Sales Force One. Loteria otrzymała intensywne wsparcie medialne. W ramach kampanii wyemitowano 3000 spotów promocyjnych (15 sekund), w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT, TV4, PULS, TELE5. W prasie ogólnopolskiej i lokalnej opublikowano blisko 200 reklam prasowych. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western. Na potrzeby kampanii powstała także strona internetowa. Uzupełnieniem prowadzonej kampanii było przygotowanie ponad 3 milionów ulotek i plakatów, które trafiły do oddziałów Providenta.
„Spot dotyczący loterii to typowa reklamówka „direct response”, która przyniosła spodziewane efekty. Finalnie w loterii wzięło udział 97 300 klientów oraz 10 943 przedstawicieli Providenta. – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, dyrektor marketingu marki Provident – „Pod koniec października wylosowaliśmy 1020 nagród, które uroczyście przekażemy naszym zwycięzcom.” –dodaje Agnieszka Walczak – Chojecka.
Loteria trwała od 21 sierpnia do 1 października Uroczysty finał miał miejsce pod koniec października, w biurze głównym firmy, w Warszawie. W puli nagród dla klientów znalazło się 10 samochodów Skoda Fabia II Classic oraz 500 odtwarzaczy DVD Philips. Natomiast Przedstawiciele, którzy wygrywali wraz ze swoimi klientami, otrzymali 10 telewizorów LCD 32” Philips oraz 500 telefonów bezprzewodowych Philips.