Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, w najbliższy poniedziałek startuje nowa kampania reklamowa Banku BPH. Promowana będzie oferta kredytów hipotecznych. Wycofanie się banku z kredytów walutowych sprawia jednak, że nie należy spodziewać się dużego zainteresowania klientów. Bank może jednak powalczyć w segmencie złotowym, na którym pozycję lidera zajmuje Pekao SA i ING BSK.Bank BPH przez bardzo długi czas zajmował niekwestionowaną, drugą pozycję wśród największych instytucji udzielających kredyty mieszkaniowe. Wszystko za sprawą rozległej sieci placówek i konkurencyjnej oferty kredytów hipotecznych. Akcja kredytowa rosła, zyski również, bank zyskiwał nowych klientów. Ten dobrze działający mechanizm został zatrzymany 15 lipca, kiedy bank zrezygnował z udzielania kredytów walutowych. Mimo zapowiedzi, nowa oferta kredytów złotowych nie powala na kolana, a zatem można stwierdzić, że Bank BPH szybko straci miejsce na podium. Zapewne wygra na tym Bank Millennium, BRE Bank i GE Money Bank (o DOM Banku nie wspominając). Obecna kampania reklamowa może jednak utrwalić skojarzenie marki BPH z kredytami mieszkaniowymi, co powinno w przyszłości pomóc odbudować ten biznes nowemu inwestorowi, przejmującemu „mini-BPH”.Kampania, jak przystało na BPH, ma być przeprowadzona z dużym rozmachem. Większość pieniędzy pójdzie na reklamę telewizyjną, jednak również w pozostałych mediach nie powinno jej zabraknąć. Co ciekawe nie zmienią się warunki cenowe, czyli najniższa marża będzie wynosić 0,65%. Zmieni się natomiast okres kredytowania. Dla kredytów budowlano-hipotecznych 40 lat, dla hipotecznych 39 lat (obecnie odpowiednio 32,5 i 31,5). Kredyt będzie również można wziąć na 110% wartości nieruchomości.Jednym słowem nic rewolucyjnego w temacie kredytów mieszkaniowych jako takich, ale porównując do innych banków, wyspecjalizowanych w kredytach w PLN, nowa oferta może sporo namieszać. Włosi muszą zapewne mocno zgrzytać zębami…
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …