Marketing i PR
Co łączy sklep tradycyjny z internetowym, czyli czy e-merchandising istnieje?
Czy można mówić o merchandisingu w sklepie internetowym, w którym nie ma powierzchni sprzedażowej, korytarzy …
Wirusy na twojej stronie startowej?
Złośliwe programy czają się nie tylko w ciemniejszych zakamarkach Internetu. Jak donosi producent oprogramowania …
Prosumenci rosną w siłę
Co szósty internauta komentuje w sieci produkty i usługi, jak wynika z raportu „Stosunek internautów do reklam” …
Paczkomaty 24/7 dostępne dla wszystkich klientów
Paczkomaty 24/7 - usługa pocztowa uruchomiona przez firmę InPost - od 14 października 2009 są dostępne dla …
Internetowe księgi skarg i zażaleń
W dobie mediów społecznościowych niezadowoleni klienci zamiast narzekać pod nosem, robią to w sieci. Antywitryny, …
Internet - realna apteka i kompendium wiedzy medycznej
Pod takim hasłem odbyła się konferencja poświęcona wynikom badania Internetu jako źródła wiedzy medycznej. …
Mariusz Barczak: Ich determinacja dodaje siły do działania
Niepełnosprawni doświadczają często marginalizacji w społeczeństwie. Wielu z nich ma poczucie odrzucenia i boryka …
Wartość wtórnego rynku domen w Polsce stale rośnie
Rynek domen w Polsce stale się powiększa. Wpływ na to mogą mieć prowadzone przez rejestratorów liczne promocje, …
Polski znaczek olimpijski złotym medalistą
Znaczek Poczty Polskiej wydany z okazji Zimowych Igrzysk Olimpijskich „Turyn 2006”, otrzymał złoty medal …
Ustal, co powinieneś przestać robić!
Abecadło skutecznego działania biznesowego podpowiada zawsze, żeby skupiać się na kluczowych, priorytetowych …
Jak realizować wyśrubowane cele mając mniejsze budżety niż konkurencja?
W czasach kryzysu stajemy przed podwójnym wyzwaniem. Z jednej strony spotykamy się z jeszcze większą presją …
Koniec kryzysu - Google już to pokazuje
Fascynacja, niepokój, ulga – tak w trzech słowach mogę streścić, trzy ostatnie wizyty na spotkaniach z cyklu Above …
Złote Spinacze 2009. Kto ma szanse na statuetkę?
Najlepsze projekty PR zgłoszone w piętnastu kategoriach przeszły do finału Złotych Spinaczy 2009. Zwycięzców …
Warszawa uznana za najpopularniejszy cel ekspansji w badaniu "European Cities Monitor"
Warszawa jest miastem, które może oczekiwać największego napływu firm w najbliższych pięciu latach, według …
„Laptop na każdą kieszeń” - specjalna oferta Electro World dla studentów
W ramach specjalnej akcji Electro World przygotowanej na październik 2009 roku studenci będą mogli kupić laptopy w …
Miasta w rozmiarze M zaoszczędziły już pięć milionów złotych
Pięć milionów złotych zaoszczędzili już mieszkańcy miast biorących udział w akcji alleMIASTO. Najbardziej …