Marketing i PR
Polacy wciąż niewiele wiedzą o stanie środowiska naturalnego, w którym żyją
W sierpniu 2005 r. na zlecenie Ministerstwa Środowiska instytut badawczy CBM Indicator przeprowadził w całym kraju …
Ciszewski Public Relations dla Stefanela
Salony firmowe Stefanela znajdują się już w 650 miejscach na całym świecie, między innymi w Los Angeles, Paryżu, …
Superszybki nowy monitor 15” - BenQ FP51G
Monitor wyposażony jest w analogowe złącze D-Sub, wyświetla 16,7 mln kolorów przy wielkości pixela 0,297 mm. Kąt …
Zdrowie zaczyna się od zębów
Ogólnopolska akcja Colgate i Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego „Colgate Kluczem do Zdrowia” ma na celu …
Ataki internautów na Cimoszewicza. Tusk „królem bilboardów”
To rezultaty przeprowadzonego w Polsce badania grup dyskusyjnych. Sondaż objął jedenastu czołowych polskich …
OPCOM.pl w IAB
IAB działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Jednym z ważniejszych zadań …
Continental nowym klientem Sigmy
Pierwszym przedsięwzięciem w ramach tego programu będzie pionierskie badanie „Global Engineering Study”, …
Zastrzeżenia PTK Centertel wobec projektu postanowienia URTiP
Zaskakującym stwierdzeniem w uzasadnieniu do projektu postanowienia Prezesa URTiP jest zarzut, który sugeruje, że …
MediaRecovery: na ratunek cyfrowym zdjęciom
Z myślą o użytkownikach, którzy doświadczyli utraty danych firma MediaRecovery, specjalizująca się w usługach …
Odzież HiMountain jedyna z certyfikatem jakości Gore-Tex
Kurtki i spodnie uszyte z membrany Gore-Tex mają najwyższe z dostępnych na rynku parametry wodoszczelności (80 000 …
ENERGA sponsorem tytularnym koszykarzy Czarnych Słupsk
Umowę sponsoringu podpisał Andrzeja Twardowski, prezes Zarządu Słupskiego Towarzystwa Koszykówki Sportowa Spółka …
Internetowy sklep Arcusa
Rosnąca popularność handlu w globalnej sieci internetowej skłoniła nas do otwarcia własnego e-sklepu – twierdzi …
"Super Linia" z poradami dla singli
Dodatek przygotowany przez redakcję "Super Linii", zawiera m.in.: fragment pamiętnika singielki pod tytułem "źle …
10 tysięcy nagród na 10-lecie Kucharka
Z okazji 10-lecia obecności marki KUCHAREK na rynku polskim, Prymat przygotował specjalną kampanię konsumencką. Do …
Cieplej z „Muratorem”
„Murator” chce, żeby było cieplej i taniej. Przekonał się o tym Pan Mariusz Węgrzyn, który w konkursie dla …
„Ostatni wyskok” bez pasów
W ciągu ostatnich piętnastu lat w wypadkach drogowych zginęło w Polsce prawie 100 tys. osób, a obrażenia odniosło …