Marketing i PR
Polkomtel S.A. złożył wniosek o unieważnienie przetargu
Oferta Polkomtel S.A. na rezerwację częstotliwości UMTS została przygotowana z najwyższą starannością, zgodnie z …
Kwietniowy raport PRoto o wizerunku branży PR w mediach
Kwietniowe badanie przekazów o branży PR objęło 61 publikacji prasowych i programów radiowych. Aż 12 z nich …
Na wiosnę Rockwool zmienił opakowania z Peppermintem
„Zmiana opakowań produktów Rockwool jest elementem spójnych działań zmierzających do wzmocnienia wizerunku …
"Tłusty Czwartek" - ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
Pakiet "Tłusty czwartek" to możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i …
TEQUILA\Polska i \SALES LINK dla Lipton
W ramach akcji TEQUILA\Polska przygotowała kreację programu lojalnościowego dla marki Lipton oraz materiały POS, …
Imperial Tobacco korzysta z m-kuponów
Prowadzone działania kierowane są do właścicieli sklepów, sprzedających wyroby tytoniowe. Ich głównym celem jest …
AirMagnet w nowym wydaniu
AirMagnet to cała gama rozwiązań do zabezpieczania i poprawy wydajności sieci WiFi. Analizator AirMagnet Laptop …
Rekordowy rok Betacom S.A.
Przychody ze sprzedaży za ostatni kwartał zakończony 31 marca 2005r wyniosły 18,9 mln zł czyli na podobnym …
Just dla Amiki
Zgodnie z przygotowaną strategią komunikacji kampania kreuje wizerunek Amiki jako marki bliskiej, odpowiadającej …
Estimage PR odświeża swoją wwwizytówkę
Internet jest potęgą. To niewyczerpalne źródło wszelkiej wiedzy, globalny komunikator, najpotężniejsza baza …
Wyjątkowa oferta na wyloty do Chin z Austrian Airlines
Od 7 maja br. we wszystkich punktach sprzedaży Grupy Austrian Airlines oraz w biurach podróży można zakupić po …
Podpisanie umowy między Polkomtel S.A. i PZPS
Polkomtel S.A. oraz PZPS zgodnie podkreślają, że nowa umowa może mieć przełomowe znaczenie dla polskiej siatkówki. …
Nowe produkty IP Alcatela przyspieszą wdrażanie usług “triple play” oraz sieci VPN
Nowa wersja urządzeń IP obejmuje wydajny routing z multicastingiem dla dystrybucji IPTV, dzięki czemu dostawcy …
34 raz redakcja miesięcznika „Żagle” przyznała nagrody im. Leonida Teligi
Jury, obradujące pod przewodnictwem Waldemara Heflicha, redaktora naczelnego „Żagli”, Nagrodą im. Leonida Teligi …
TEQUILA\Polska dla Imperial Tobacco Polska S.A.
Program lojalnościowy przygotowany i realizowany przez Agencję marketing services TEQUILA\Polska dla Imperial …
Euro RSCG Warsaw rusza z kampanią butelki Tymbark Top Aseptic
W całej Polsce pojawiły się już w kwietniu billboardy - teasery z napisami "i tu", "i tam", które zwracały uwagę …