Marketing i PR
Dziesięć najbardziej nietypowych przypadków utraty danych w Polsce
Listę dziesięciu najbardziej nietypowych przypadków utraty danych opracowała firma MBM Ontrack. - Tygodniowo do …
Agito.pl: rozwój przez zarządzanie informacją
NIL BPM wspomaga Agito w zarządzaniu procesami biznesowymi. Wiele z nich uruchamianych jest na wniosek klientów. …
Austrian Airlines roznieca „Światło Pokoju”
Głęboka świadomość istoty spełnianej pozycji i roli – kluczowej austriackiej grupy lotniczej - oraz poczucie …
Ernst & Young wybrał system telefonii internetowej Alcatela
Sercem rozwiązania jest serwer komunikacyjny Alcatel OmniPCX Enterprise, który współpracuje z sześcioma tysiącami …
Przegląd prasy nt. rynku PR na stronach Piar.pl
Wśród prezentowanych publikacji pojawiać się będą wypowiedzi rzeczników, specjalistów PR, lobbystów, a także …
Święta z Tymbarkiem
Kartki z tymbarkowej kolekcji utrzymane są w konwencji reklam prasowych i telewizyjnych Tymbarku. Aby życzenia …
Gooru.pl - zmiana strategii rynkowej
Takie unikatowe zestawienie funkcjonalności jakie daje Gooru.pl daje możliwość stworzenia produktu …
Gaspol klientem Agape
„MaGAZyn” jest kwartalnikiem skierowanym do wszystkich pracowników Gaspolu. Współpraca przy jego tworzeniu …
Konkurs “Klejnoty PR 2004” rozpoczęty
Koniec roku sprzyja ogłaszaniu rankingów i podsumowań. Epr.pl proponuje spojrzeć na nie z przymrużeniem oka. W tym …
Od czego zależy skuteczność akcji dobroczynnych? – organizacje non profit o swojej działalności
Zdaniem organizatorów akcji dobroczynnych, efektywna kampania pozyskiwania funduszy od donatorów indywidualnych …
Nowe szaty Maxima
Od grudnia br. firma Zasada Rowery wprowadza zmiany w wizerunku marki Maxim. Zmianie uległo logo Maxima. W …
Netia wprowadza usługę BiznesNet24
BiznesNet24 jest przeznaczony dla małych firm, zarówno dla użytkowników linii analogowych, jak i linii ISDN. W …
FAKT w Poznaniu
Poznańskie wydanie FAKTU powstawać będzie w nowoutworzonym oddziale dziennika. Sprzedażą powierzchni reklamowej …
TBWA\ walczy o prawa zwierząt
Celem kampanii jest ujawnienie faktów o bezwzględnym i okrutnym traktowaniu świń oraz poprawa jakości życia tych …
TBWA\PR zdobyła nowego klienta
Projekt, który agencja TBWA\PR poprowadzi dla MacroForce, zakłada aktywną komunikację z grupą docelową (kobiety …
Kalendarz Pirelli - krótka historia legendy
Strategia ta opierała się na wszystkim co najlepsze. Do tworzenia kalendarza firma Pirelli zawsze wykorzystywała …