Marketing i PR
Amelie Mauresmo oficjalnym ambasadorem organizacji Habitat For Humanity
Firma Whirlpool ogłosiła, iż Amélie Mauresmo została mianowana oficjalnym ambasadorem Habitat for Humanity, …
Sport w Gery.pl
Dzięki nawiązaniu współpracy użytkownicy Gery.pl uzyskają dostęp do najświeższych informacji ze świata sportu, …
Shrek 2 bawi w portalu Gazeta.pl
Wszyscy, którzy czekają na 2 lipca, kiedy na ekrany polskich kin wejdzie druga część przygód Shreka i jego …
Nowe serwisy K2 dla liderów rynkowych
Od połowy maja pod adresem www.FujiFilm.pl dostępny jest serwis firmy Fujifilm Polska Distribution. Został on …
Agape odświeża wizerunek
Ten projekt to przede wszystkim ciekawa, sugestywna fotografia ściśle powiązana z nowym hasłem Agape: "Zobaczą Cię …
Piłkarskie mistrzostwa Euro 2004 w portalu Gazeta.pl
Serwis Euro 2004 to prawdziwa gratka dla miłośników futbolu. Dzięki ekskluzywnym korespondencjom dziennikarzy i …
Danone uczy i informuje poprzez rozrywkę.
Serwis "Drużyna Actimela” promuje interaktywną grę dla dzieci dostępną na płytach CD. Dzięki tej grze mali …
Genesys i IBM rozwijają rozwiązania samoobsługi głosowej
Firmy Genesys Telecommunications Laboratories, spółka zależna Alcatela oraz IBM ogłosiły, że będą dostarczać …
Wyróżnienie od Kongregacji Przemysłowo-Handlowej
W czasie odbywającego się 4 czerwca w Warszawie Kongresu Gospodarki Polskiej Robert Szewczyk - redaktor naczelny …
Nowi klienci w Instytucie Monitorowania Mediów
Od początku roku do grona klientów Grupy IMM dołączyło kilkudziesięciu nowych klientów, między innymi: …
Kobiece oblicze portalu Gazeta.pl
Wortal Kobieta w portalu Gazeta.pl obok kilku tysięcy artykułów o zdrowiu, modzie, urodzie, psychologii, …
Reklama pizzerii w wyszukiwarce?
Badania przeprowadzone przez The Kelsey Group i BizRate.com pokazują, że ponad 25% internautów poszukujących …
Zbigniew Grycan wraca do gry
Rozstanie z Zieloną Budką nie oznaczało wycofania się z biznesu. We właśnie rozpoczynającym się sezonie Zbigniew …
Advert&MarketingCUP 2004
W programie regat, zaplanowanych w terminie od 10 do 13 czerwca bieżącego roku, znajdą się także liczne atrakcje …
„MATKA I CÓRKA – NATURALNA WIĘŹ” Kobiety Oriflame 2004 wybrane!
Tytuł „Kobiet Oriflame 2004” jury przyznało Beacie Yaro-Miśkiewicz oraz Ewelinie Miśkiewicz z Torunia. Beata jest …
UPS rozpoczyna w całej Europie nową kampanię wizerunkową
Susan Fletcher, dyrektor ds. komunikacji UPS w Brukseli powiedziała: „O ile ubiegłoroczna kampania z sukcesem …