Wspominany już na naszych łamach IV Oddział PKO BP w Radomiu mimo oficjalnych zapewnień o gotowości udostępnienia swoim klientom kanałów elektronicznych w rzeczywistości… nie potrafi tego jeszcze dokonać. Pracownicy już owszem informują, że taka usługa została wprowadzona przez PKO BP 15 listopada, ale jak jeden z członków naszej redakcji zdaje relację, jego dzisiejsza próba aktywacji usługi trwała ponad 45 minut i niestety zakończyła się niczym. Multimedialne szkolenia okazały się dla radomskich orłów (ech ten Radom…) zbyt trudne i przy podpisywaniu umowy cały czas konsultowano się z V Oddziałem PKO BP w Radomiu (ufff – jak widać jest tam jeszcze ktoś kompetentny). Ostatecznie nie mogąc sobie poradzić odsyłali kolejnych klientów na następny dzień (hop, hop – prawie 10 dni po wprowadzeniu usługi!). Oficjalna odpowiedź brzmiała, że „dzisiaj to nie będzie możliwe”. Wszystkie informacje na temat PKO Inteligo odczytywane były z cennika, co kończyło się informacją, że przelewy przez Internet kosztują całe 2 zł. Dopiero po zwróceniu uwagi, że na witrynie banku wymieniona jest inna kwota, udało się w końcu uzyskać prawidłową odpowiedź. Na sam koniec osoby zainteresowane aktywacją Internetu otrzymały umowę oraz kartę z kodami jednorazowymi, jednak wszystko ma zacząć działać dopiero po telefonie z banku w celu sfinalizowania (?) całego procesu. Na sam koniec sfrustrowani takim obrotem sprawy klienci zostali pouczeni przez pracownika: „Proszę sobie przeczytać umowę, to rozjaśni panu jakiekolwiek wątpliwości”. Jednym słowem – pracownikom IV O. w Radomiu chcielibyśmy w imieniu naszej redakcji pogratulować jakości obsługi klienta. Nachodzi nas niestety smutna refleksja – że o ile samo PKO Inteligo jest bardzo udanym produktem, to tzw. czynnik ludzki nie sprawdza się totalnie. Jeśli dodać do tego, że Internet można sobie aktywować tylko w placówce, gdzie zakładało się rachunek, to całość sytuacji raczej nie wymaga komentarza. A nasz korespondent? No cóż – ma jeszcze nadzieję, że sprawdzi się powiedzenie, że do trzech razy sztuka. Zobaczymy.
Sprawdź także:
29.03.2024 (14:49)
– informacja prasowa
Dlaczego przedsiębiorcy wybierają Banki Spółdzielcze SGB? – wystartowała kolejna kampania SGB
Od dwóch lat Banki Spółdzielcze SGB przekonują klientów, że „dobrze dbać o siebie nawzajem”. Rok temu działania …
29.03.2024 (14:41)
BGK wspiera międzynarodowy rozwój Grupy Boryszew
Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) udzielił finansowania Grupie Maflow, należącej do Grupy Kapitałowej Boryszew. …
29.03.2024 (14:40)
– informacja prasowa
Banki, telekomy, windykacja - tu komunikacja listowa wciąż ma się dobrze
Pomimo ogólnego spadku wolumenu przesyłek listowych, istnieją segmenty rynku, gdzie taka forma komunikacji wciąż …
29.03.2024 (13:40)
– informacja prasowa
Mobilna aplikacja bankowa najpopularniejszym rozwiązaniem z oferty banków wskazywanym przez firmy – wyniki badania ING
Bankowa aplikacja mobilna, konto walutowe i bramka płatnicza – to trzy najbardziej użyteczne z perspektywy …
29.03.2024 (13:39)
– informacja prasowa
Za przeciętne wynagrodzenie nie kupisz nawet pół metra mieszkania
Podwyżkom cen mieszkań towarzyszył w ostatnich latach także wzrost średniego wynagrodzenia. W dalszym ciągu w …
29.03.2024 (13:37)
– informacja prasowa
Należący do PKO Banku Polskiego KredoBank, KE i BGK kontynuują wspieranie Ukrainy
Przedłużenie umowy między KredoBankiem a KE i BGK. Należący do PKO Banku Polskiego KredoBank otrzyma 10 mln euro. …