Pracownicy niemieckiego właściciela Banku BPH znowu drżą o swoje posady. HVB planuje cięcia kosztów o co najmniej 300 mln euro. Wszystko za sprawą słabych wyników za III kwartał. Drugi co do wielkości bank w Niemczech ciągle nie może pozbierać się po bardzo złym 2002 roku. W ramach programu zmniejszania wydatków, który ma być zrealizowany do końca 2006 roku, cięcia dotkną przede wszystkim niedochodowe działy HVB w Niemczech. Pracę może stracić nawet ponad 2 tysiące osób. Szczegóły tej operacji mają być znane prawdopodobnie już w styczniu przyszłego roku. O swoje posady mogą być na razie raczej spokojni pracownicy rodzimego Banku BPH, w którym grupa HVB posiada 71,24 proc. akcji. Bank radzi sobie na rynku bardzo dobrze i coraz częściej wymienia się go jako gracza, który wkrótce zagrozi drugiej pozycji Pekao S.A.
Sprawdź także:
29.04.2024 (17:16)
– informacja prasowa
Alior Bank mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST
Alior Bank został partnerem strategicznym oraz mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST. Wydarzenie organizowane siódmy …
29.04.2024 (15:12)
– informacja prasowa
Millennium PAY - nowość dla rynku e-commerce
Bank Millennium wprowadza dla swoich klientów firmowych, działających w branży e-commerce, bramkę płatniczą …
29.04.2024 (15:10)
– informacja prasowa
Alior Bank pierwszy raz w historii wypłaci dywidendę
Walne Zgromadzenie Alior Banku podjęło decyzję o podzieleniu się z akcjonariuszami zyskiem za 2023 r. i …
29.04.2024 (15:09)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski Sponsorem Głównym 32. Biegu Konstytucji 3. Maja – biegniemy dla Darii
PKO Bank Polski ponownie został Sponsorem Głównym Biegu Konstytucji 3. Maja, który już po raz 32. wyruszy na ulice …
29.04.2024 (15:07)
– informacja prasowa
Robert Milewski został nowym wiceprezesem zarządu Nest Banku
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na powołanie Roberta Milewskiego do Zarządu Nest Banku. Robert objął …
29.04.2024 (15:06)
– informacja prasowa
Bank BNP Paribas zaprasza dzieci do wspólnej nauki z youtuberem Jankiem Dąbrowskim w ramach „Misji Kieszonkowe”
Bank BNP Paribas rozpoczął nowy etap kampanii promującej program edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe”. W celu …