Internet umożliwia przeprowadzanie niekonwencjonalnych akcji promocyjnych. Marketing wirusowy to jednak obusieczny miecz, o czym świadczą liczne parodie reklam. Jak traktować najnowszą reklamę bankową BPH umieszczoną w wielu miejscach w internecie?Czy jest to viral Banku BPH? Czy to jakaś wersja robocza, która wyciekła do sieci? Czy to robota konkurencji, a jeśli to której? W każdym razie parodia robi wrażenie. Zresztą co będziemy się rozpisywać? Zapraszamy do jej obejrzenia!
pani – video powered by Metacafe
BPH wzięło się za usuwane spotu z sieci. Internet jednak jest przystosowany do takich sytuacji, czego dowodem jest powyższa, działająca wersja. A cenzurze mówimy NIE! 🙂
Oficjalny komunikat banku w sprawie reklamy: W związku z pojawieniem się nieautoryzowanej i szkodliwej dla Banku, pirackiej kopii reklamy „Pożyczka od ręki”, Bank BPH oświadcza, że wersja ta powstała bez akceptacji Banku. Zawarte w niej treści są sprzeczne z obowiązującymi w Banku zasadami i standardami komunikacji z Klientami.
Z chwilą dowiedzenia się o istnieniu takiej kopii, Bank BPH podjął wszelkie działania w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji oraz ustalenia osób odpowiedzialnych za stworzenie i dystrybucję tej „reklamy”.
Bank wyraża ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji.
Małgorzata Dłubak
Rzecznik prasowy
Bank BPH