Jest dosłownie wszędzie. Gdzie nie spojrzeć tam atakuje nas Bank BPH. Ostatnio to nawet do lodówki strach zajrzeć. Trzeba też przyznać, że się starają i to bardzo. Nieco gorzej jest niestety z uczciwością przekazywanych w reklamie informacji. Tutaj nie piszemy niczego nowego, bo Bankowi co i rusz ktoś to wypomina. Najciekawsze kwiatuszki z ostatniej masowej reklamy w Internecie… Konto prowadzone za darmo przez rok – czyli nie trzeba wybierać między bankami wirtualnymi, a instytucją z placówkami. No tak – tyle, że (jak zwykle) pojawia się warunek – wpływy co najmniej 1000 zł miesięcznie. Oprocentowanie konta do 4,50%. Oczywiście chodzi o oprocentowane progresywnie konto Złoty Sezam i dotyczy nadwyżki ponad od 100.000,01 zł. No ale w reklamie brzmi dobrze. Lokaty do 5,70% – tutaj e-Lok@ta dla depozytów powyżej 100 tysięcy złotych. Z wysokością limitu debetowego w koncie też można poszaleć reklamowo, bo oprocentowanie jest degresywne – już od 7,90% (a dla klientów bankowości prywatnej nawet 6,90%). Co z tego, że mało kto bierze w koncie kredycik na powyżej 100 tysięcy złotych i to niskie oprocentowanie dotyczy tylko tej części „ponad”. Kto tam na to by zwracał uwagę. No ale – w reklamie wygląda przepięknie. Czasami nawet uda się przemycić takie półprawdy do zestawień publikowanych przez prasę. Najgorsze jest jednak to, że… to działa, a klienci się na to łapią. Z drugiej strony kwestią czasu będzie kiedy reszta banków pójdzie tym śladem – oczywiście oprócz tych, które już dawno to robią. Jest to znacznie łatwiejsze, niż cierpliwe wyjaśnianie klientom prawdziwości działań konkurencji. Całe szczęście, że są jeszcze instytucje, które trzymają się czytelnych zasad. I szczerze powiedziawszy źle na tym nie wychodzą.
Sprawdź także:
18.04.2024 (16:13)
– informacja prasowa
Karta debetowa mPay wchodzi do gry
Użytkownicy mPay będą mogli niebawem swobodnie korzystać ze zgromadzonych w aplikacji środków i obsługiwać …
18.04.2024 (15:54)
– informacja prasowa
Nagrody SABRE rozdane. VeloBank ze statuetką za zbudowanie love brandu
17 kwietnia w Londynie rozdano prestiżowe SABRE Awards. W kategorii „Innovator of the Year: Brand” zwyciężył …
18.04.2024 (15:05)
– informacja prasowa
System Elixir ma już 30 lat
W ciągu ostatnich 30 lat, w Polsce zmieniło się niemal wszystko – od kultury, przez muzykę, politykę, aż po …
18.04.2024 (12:41)
– informacja prasowa
37 proc. Polaków spodziewa się pogorszenia sytuacji gospodarczej w Polsce. Pesymistów jednak ubywa
Wśród konsumentów zmalały również obawy przed bezrobociem. Ponad 70 proc. z nich deklaruje, że nie ma problemów ze …
18.04.2024 (10:53)
– informacja prasowa
Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku …
18.04.2024 (10:50)
– informacja prasowa
Uniqa uruchamia Akcelerator Wiedzy Agenta - program szkoleniowy skierowany do grupy współpracujących z firmą agentów
Szkolenia będą prowadzone w segmencie ubezpieczeń korporacyjnych i SME, a także z kompetencji miękkich …