Na rynku bankowości prywatnej robi się całkiem spory ruch. Wszystko przez to, że naszym rynkiem interesują się lub już zainteresowali się duzi gracze z innych krajów.
Akurat w tym przypadku konieczne inwestycje nie są duże, bo praktycznie większość usługi i produktów można dostarczać bezpośrednio z kraju macierzystego. W Polsce lokuje się tylko obsługa. W ten sposób działa już u nas kilka instytucji. Wachlarz oferowanych przez te banki produktów może zachwycić. To zaś sprawia, że rodzime instytucje musiały zabrać się ostro do roboty, nie tylko w celu zdobycia nowych klientów, ale też obrony dotychczas zdobytych pozycji.
W ostatnich miesiącach dość mocno zaktywizował się na tym polu Citibank. Bank nie musi inwestować w rozpoznawalność marki, dlatego skupił się na promocji swoich usług dla VIPów. Ciekawostką jest sposób w jaki Bank chce zapewnić sobie prymat na tym rynku. Wiadomo, że w tym interesie liczy się oprócz dobrej oferty zaufanie do doradcy. Citibank świetnie zdaje sobie z tego sprawę, jednak jak złośliwie twierdzą konkurenci, ich doradcy wyglądają jakby wzięci prosto z żurnala. Pewnie coś w tym jest, bo jak to się mówi – można na kim oko zawiesić i dotyczy to obu płci. Sami nie stanowimy tego segmentu klientów, więc polegamy tylko na sprawozdaniach osób znających temat. Twierdzą oni właśnie, że kryterium urody jest jedynym z wymagań w stosunku do doradców obsługujących klientów bankowości prywatnej. Możemy się przychylić do tej tezy – w końcu na rynku istnieje jeden pośrednik, który zatrudnia praktycznie tylko młode, ładne dziewczyny. Ale o nim napiszemy przy następnej okazji.
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …