Internet to nie tylko pieniądze. To bardzo dobra możliwość wypromowania się na zewnątrz. W działce internetowej ostatnio coraz lepiej, czego dowodem są powstające jak grzyby po deszczu serwisy typu WEB2.0, uruchamiane przez studentów.Większość z nich chciałaby powtórzyć komercyjny sukces takich samych stron z USA. W praktyce udało się mało komu. Internet może być też medium służącym do autopromocji. Grunt to dobry pomysł. W tym momencie chcielibyśmy pokazać rodzynek i pogratulować z tego miejsca chłopakom pomysłu.O co chodzi? Najpierw kawałek informacji prasowej:
„Niekomercyjny eksperyment easyinvestor.pl wystartował.
Dwóch młodych studentów postanowiło sprawdzić, czy aby inwestować na giełdzie niezbędna jest ogromna wiedza ekonomiczna, czy też giełdą rządzą emocje . Ich pomysł polega na tym, że co tydzień udają się w inne miejsce i pytają przypadkowo spotkane osoby o to jakie spółki mają wybrać. W każdym tygodniu inwestują 100 tys. zł w 10 spółek.
Do każdego odcinka dołączony jest film, potwierdzający losowość inwestycji.
W sumie chcą zainwestować 1 mln zł i obserwować zmianę wartość portfela.“
Od dawna twierdzi się, że małpa ma często podobne wyniki jak najlepsi giełdowi analitycy. Ciekawe, co wyjdzie z tego eksperymentu. Warto obserwować.
Adres serwisu: http://www.easyinvestor.pl
Co ciekawe, eksperyment jest niekomercyjny, ale wykonany wyjątkowo profesjonalnie i jest przemyślany. Dowodem na to przygotowanie autorów i chęć do medialnego zdyskontowania projektu, o czym świadczy kawałek informacji prasowej.
„Dyspozycyjność 24 h :
Nagranie „setki” przed kamerą
Nagranie audycji radiowej
Fotografie
Zapewniamy szybki dojazd
Zazwyczaj jesteśmy dostępni w Centrum Poznania w czasie ok 1 h, także w godzinach rannych.”
Naszym zdaniem pomysł ciekawy, dlatego też wart rozpowszechnienia. Brawo dla Poznaniaków!