hyperCREW wygrała przetarg zorganizowany przez Provident Polska i zajmie się obsługą tej marki w Internecie. Podpisana na rok umowa zakłada doradztwo strategiczne i kompleksową obsługę we wszystkich kanałach interaktywnych. Agencja będzie odpowiedzialna zarówno za przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii internetowych jak i za dobór i zakup mediów.
O wyborze koncepcji zaprezentowanej w przetargu przez hyperCrew zadecydowała wysoka jakość rozwiązań strategicznych oraz oryginalne podejście do obecności marki Provident w mediach interaktywnych.
hyperCREW to niesieciowa agencja komunikacji interaktywnej, ze specjalizacją w działaniach wsparcia sprzedaży i brand engagement (strategia, kreacja, realizacja). Od 2006 roku pomagamy wykorzystać nowe kanały komunikacji (online, mobile, social) do osiągnięcia wymiernych efektów marketingowych i biznesowych. W ramach stałej obsługi pracujemy m.in. dla Amplico, Atlantic, Avon, Betafence, Citroen, Coty, Da Grasso, Deutsche Bank, Fluke, Getin Bank, Go4x, Lee, Manhattan, Miss Sporty, Play, Provident, Warka Radler, Smakija, Sygma Bank, Tauron, Taxcare, Tms Brokers, Wrangler.
hyperCREW
