Mastercard wybiera Aion Bank na partnera strategicznego programu Fintech Express
Mastercard i Aion Bank, wspierany przez swojego partnera technologicznego Vodeno, nawiązały strategiczną …
Badanie Mastercard pokazuje, że w czasie pandemii polscy konsumenci zmienili swoje zachowania na bardziej proekologiczne
Nowe badanie Mastercard pokazuje, że w czasie epidemii COVID-19 wyraźnie wzrosło zainteresowanie konsumentów …
Mastercard wesprze Polską Organizację Turystyczną w ponownym przyciągnięciu turystów do Polski
Polska Organizacja Turystyczna (POT) w ramach współpracy z Mastercard otrzymała dostęp do platformy analitycznej …
Mastercard: 70% transakcji kartą nie przekracza 100 PLN, nie wymagają potwierdzenia kodem PIN
Już od roku za zakupy o wartości do 100 PLN możemy płacić kartą zbliżeniowo bez konieczności podawania kodu PIN. …
Raport Mastercard: Pandemia wpłynęła na kulinarne zwyczaje Polaków
Mastercard opublikował raport, który pokazuje jak przez ostatni rok pandemii zmieniły się nasze kulinarne zwyczaje. …
Startuje projekt wspierający polskich przedsiębiorców w ich cyfrowym rozwoju
Fundacja Impact rozpoczęła działania w ramach „E-business vs. lockdown” – projektu realizowanego z grantu …
Adam Spławski wraca do Mastercard
Na początku stycznia 2021 r. do zespołu Data & Services w Mastercard powrócił Adam Spławski. W swojej nowej …
Wspólny posiłek w domu lub maraton filmowy we dwoje – tak Polacy spędzą Walentynki. Wyniki badania Mastercard
Mastercard opublikował wyniki najnowszej edycji badania Mastercard Love Index. Tegoroczne zestawienie jest …
Mastercard: Rekordowy wynik eSkarbonki i akcji na Twitterze
Niedzielny, 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zakończył się rekordowym wynikiem ponad 17 mln zł …
Nowe narzędzie od Mastercarda. W bankowości cyfrowej pojawią się logotypy sprzedawców. Ułatwi to identyfikację transakcji
Mastercard wprowadza nowe rozwiązanie dla bankowości cyfrowej, dzięki któremu użytkownicy kart płatniczych będą …
Mastercard wspiera 29. Finał WOŚP: #MastercardGrazWOSP i eSkarbonki
Mastercard już po raz dziewiąty angażuje się w Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego 29. edycja …
Mastercard rusza z projektem „Bezcenne babcie”. Nowe technologie ułatwią kontakt seniorów z młodymi
Rok 2020 wiele zmienił we wszystkich obszarach ludzkiego życia. Niecodzienna sytuacja zmusiła ludzi do pozostania w …
Rekordowa kwota zbiórki do eSkarbonki w ramach 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Tegoroczny, 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jeszcze się nie rozpoczął, a już dostarcza Polakom …
Ruszyły eSkarbonki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
10 stycznia 2021 roku odbędzie się 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Po raz dziewiąty partnerem w …
Badanie Mastercard: Święta to czas, w którym częściej myślimy o innych
Boże Narodzenie to zwykle czas, w którym częściej myślimy o innych. Z nowego badania Mastercard wynika, że aż 76% …
Płatności SwatchPAY! dostępne w Polsce. Usługę udostępniły Alior Bank i Getin Bank.
Po udanym debiucie w Chinach, Szwajcarii oraz w kilku innych krajach europejskich, SwatchPAY! jest teraz dostępny …