Nordea Bank wystartował z dużą kampanią reklamową swojego flagowego produktu – kredytu mieszkaniowego. Ponownie jak poprzednio sięgnięto po Toniego Hyyryläinena, znanego wcześniej z programu „Europa da się lubić”. Prawdopodobnie to kolejny bank, który będzie chciał na stałe być rozpoznawalny za pośrednictwem celebrity. Toniego widać już na szybach oddziałów i telewizji, zapewne wkrótce pojawi się w kolejnych mediach. Nie to jest jednak ważne. Ciekawy jest bowiem produkt, który stanowi kolejny kamień milowy w rozwoju polskiego rynku kredytów hipotecznych.Poza swoją kartą kredytową, produkty Nordea Banku są bardzo dobre. Dotyczy to zwłaszcza kredytów i pożyczek mieszkaniowych. Widać wyraźnie, że bank chce w ten sposób zbudować swój wizerunek i znajomość marki. Będzie raczej trudno, ale to i tak w tym momencie najlepszy sposób.
Co ciekawego tym razem proponuje bank? O ile kredyt na 45 lat nie jest już niczym nowym – w końcu od dawna miał taki mBank i MultiBank, a niedawno Millennium przebiło wszystkich oferując kredyt na 50 lat, to jednak Nordea zaskakuje. Po pierwsze kredytobiorca może spłacać kredyt do wieku nawet 100 lat! W Millennium jest to na przykład 75 lat. To oznacza jedno. Banki za chwilę mogą zrezygnować z górnej granicy wieku – tak jak ma to miejsce na przykład w Wielkiej Brytanii, gdzie kredyt na mieszkanie mógł wziąć 100-latek. Kolejną rzeczą jest oferta kredytów w 7 walutach. Poza popularnymi frankami są jeszcze SEK, NOK, DKK. Jeśli dodać do tego całkiem atrakcyjne warunki finansowe, można się spodziewać większego zainteresowania kredytami tej instytucji.
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …