Ostatnie zmiany w zakresie wprowadzania nowych usług, a przede wszystkim oprocentowania, zostały przez klientów mBanku przyjęte raczej chłodno. eMAX+ nie zachwyca, a obniżenie oprocentowania eKONTA do 2% wielu klientów potraktowało jako zdradę narodową. W poszukiwaniu drogi do wielomilionowych zysków z detalu (to już w przyszłym roku?) mBank uciekł się do znanego z rynku sposobu. Jedną ręką dał, a drugą zabrał. Oczywiście bilans (nie mylić z mBilansoem) wyszedł na korzyść jednej strony. Skąd my to znamy? W sumie tak postępuje przecież każdy bank. Ale przecież mBank miał być inny. Według wielu starszej daty klientów ideał sięgnął bruku. W związku z tym pojawiła się też na Forum propozycja na nowe hasło reklamowe – podkradzione jednej sieci handlowej. Idzie to mniej więcej tak: „mBank – Nie dla i…..w”. Tak się zastanawiamy, kiedy teraz Forum ulegnie „nagłej” awarii i się już nie podniesie. Bo to co się na nim dzieje od początku tego roku, to już prawdziwa mObora, żeby nie pisać dosadniej. Jedno trzeba przyznać – żaden inny bank nie potrafił wzbudzać takich emocji. Teraz tylko czekamy, aż jakiś „marmurek” jeszcze wykorzysta sytuację i dowali w reklamie z grubej rury. Zazwyczaj robił to Lukas lub Raiffeisen, ale teraz jakoś cicho siedzą. Boją się, że niezadowoleni przyjdą do nich i też zaczną rozrabiać? 😉
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …