Sprzedaż kredytów hipotecznych idzie pełną parą. Często okazuje się, że dla klientów dostatecznym wabikiem do wzięcia kredytu w danym banku jest… jakiś drobny z punktu widzenia kwot o których mowa gadżet. Sam mechanizm jest już dość dobrze znany chociażby z promocji kont osobistych czy lokat – przy kredytach to wciąż nowość.
Na innowacyjny pomysł wpadł ostatnio Bank Millennium, a jakiś czas temu mBank (chociaż może się okazać, że i inne banki o tym pomyślały). W tych dwóch instytucjach pomyśleli całkiem rozsądnie, że każda okazja do sprzedania kolejnego, wysokodochodowego produktu jest dobra. A przy okazji będzie kolejny argument, żeby wybrać akurat ich produkt…
Klient, który chce wziąć kredyt na mieszkanie jest prześwietlany bardzo dogłębnie. Skorzystano zatem ze standardowego już w sumie na zachodzie pomysłu – bez jakichkolwiek dodatkowych wymagań dostaje on również kartę kredytową, z limitem uzależnionym od wyników scoringu. Nie wiem jak to dokładnie jest w przypadku mBanku i mPlanu – ale w Millennium karta kredytowa będzie po prostu kolejnym atutem przy wyborze ich kredytu mieszkaniowego. Przy pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, klient dostaje przy okazji informację, że bez żadnych dodatkowych kosztów otrzymuje również kartę kredytową. W zależności od tego co wyszło analitykowi, może liczyć nawet na złotego Amexa! Nic tylko brać.
To kolejna ciekawostka na rynku. Dotychczas posiadanie KK z dużym limitem było raczej przeszkodą w otrzymaniu kredytu mieszkaniowego i niejedna osoba zmuszona była zrezygnować z części kart. W tym momencie to sam bank proponuje klientom swój plastik. Biorąc pod uwagę liczbę przyznawanych kredytów, można spodziewać się podobnego posunięcia ze strony kolejnych instytucji – zwłaszcza ze strony liderów rynku.
Sprawdź także:
02.10.2023 (14:18)
– informacja prasowa
Volkswagen Bank z nowymi benefitami dla klientów firmowych
Volkswagen Bank we współpracy z Planet Pay przygotował nowy benefit dla klientów firmowych – akceptację płatności w …
02.10.2023 (14:16)
– informacja prasowa
A Ty co zrobisz, jak wygrasz? – wystartowała kampania Wielkiej Loterii Lokat SGB
Niemal równo rok po odsłonie akcji wizerunkowej, w której bankowcy przekonywali klientów, że „dobrze dbać o siebie …
02.10.2023 (14:13)
– informacja prasowa
6 nowych strategii pasywnych w ofercie TFI PZU
Z początkiem października 2023 r. rodzina funduszy inPZU powiększyła się o 6 nowych strategii indeksowych …
02.10.2023 (12:25)
– informacja prasowa
Wrzesień 2023: kończące się lokaty dały 3% realnej straty
Topniejąca inflacja powoduje, że realne wyniki z oszczędzania poprawiają się. Wciąż mamy do czynienia ze stratami, …
02.10.2023 (11:20)
– informacja prasowa
79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023”
Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi …
02.10.2023 (11:16)
– informacja prasowa
Bank BNP Paribas ponownie będzie strategicznym partnerem Szlachetnej Paczki
Bank BNP Paribas już po raz 6. będzie strategicznym partnerem Szlachetnej Paczki. Jak co roku w działania …