No, no! Jesteśmy pod wrażeniem. Po wprowadzeniu prezesa do prasy nadszedł czas na zwykłych pracowników. Wypowiadają się oni na przykład w ostatnim Business Weeku. Fakt, że tylko jedno zdanie, ale to też się liczy tym bardziej, że w najbliższym czasie można się spodziewać większej aktywności służb prasowych. Teraz pewnie trzeba będzie popracować nad większą rozpoznawalnością marki. Konia z rzędem temu, kto wie, co to jest ten Xelion. Chociaż z drugiej strony, jak ma on głównie rozładować kolejki, jakie powstają w punktach dla VIPów Pekao S.A., to grupa docelowa jest dość mała. I ciągle się kurczy, bo kogo nie spotkamy, to stwierdza, że tłok wśród najlepszych klientów Banku był taki, że poszedł w końcu do konkurencji. A Xelion? Dużo roboty przed nim. Patrząc na to, co wyczynia ostatnio Open Finance – jakoś trudno wyobrazić sobie, żeby Xelion mógł mu podskoczyć. Nie mówiąc już o Expanderze…
Sprawdź także:
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej Velobanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …
14.11.2024 (18:21)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski podpisał Kartę Różnorodności
PKO Bank Polski stał się jednym z prawie 400 sygnatariuszy Karty Różnorodności. Bank podpisał ten dokument, aby …
14.11.2024 (18:18)
– informacja prasowa
84 proc. Polaków uważa, że klimat się ociepla, ale potrzebujemy wsparcia, by zmienić nawyki
Wbrew stereotypom świadomość zmiany klimatu i dbałość o środowisko nie są domenami młodych, ale rosną wraz z …
14.11.2024 (18:14)
– informacja prasowa
Adyen i Zalando wzmacniają partnerstwo
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, rozszerza wieloletnie …
14.11.2024 (18:12)
– informacja prasowa
Badanie mBanku - mama jest najlepszym influencerem finansowym
Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie mBanku. Jego celem było sprawdzenie co łączy, a co dzieli …