Właśnie nam doniesiono, że przy ostatniej „konserwacji systemu” fachmani w Multi popsuli cały moduł kart netowych. Sprawdziliśmy – rzeczywiście nie działa. Ładowanie Netk@rty jakoś jeszcze idzie, system prosi o podanie hasła jednorazowego. Naczelny (on takie gadżety lubi) kontrolnie załadował 5 zł. Zaraz w systemie wyświetliło mu się: „Błąd. Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna. Prosimy spróbować ponownie. Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej…”. Jako, że taki komunikat jest na stałe, dzwonimy na Multilinie, gdzie dowiadujemy się, że działać nie działa, a do tego nawet nie można w systemie w banku sprawdzić statusu karty, ani nic. Jednym słowem – padaka, a klienci którzy chcieliby akurat coś w sieci kupić muszą obejść się ze smakiem – MultiLinka rozkłada ręce informując, że problem jest już znany i zgłoszony, ale niestety nie potrafiła odpowiedzieć, kiedy zacznie wszystko działać. Z drugiej strony – nawet jeśli karta działałaby, albo mamy zastępczą, to i tak nici z kupowania. Okazało się, że parę minut po 11 w niedzielę coś i eCard padł, a klienci serwisów, których obsługuje ta firma, zamiast ekranu służącego do wpisania danych z karty, mogli ujrzeć komunikat: „Brak Autoryzacji. Bank odmówił autoryzacji transakcji. Transakcja NIE została zawarta.” Sprawdziliśmy po znajomych – znaczna część znajomych miała taki objaw… (bo już myśleliśmy, że eCard po IP nas poblokował za próbę użycia Netk@rty) Czyli wszystkie serwisy – duże i małe, które korzystają z usług tej firmy ponoszą całkiem wymierne straty… Ta technika… Ogólnie ostatnio wszystko pada. Czytamy, że klientom m.in. Inteligo czy Fortis Banku przy wypłatach z bankomatów księgowano jakieś przedziwne kwoty, były jakieś problemy w autoryzacji kart (np. MultiBanku czy BPHu). Strach pomyśleć, co to by się działo, jakby tak kanalizacja zaczęła funkcjonować…
Sprawdź także:
10.04.2025 (13:16)
PayPo wchodzi do sektora ubezpieczeniowego. Oferta dostępna u agentów Comperia Ubezpieczenia
Agenci Comperia Ubezpieczenia jako jedyni na polskim rynku mogą oferować klientom polisy z płatnością odroczoną od …
10.04.2025 (13:14)
Standard Chartered oraz OKX wprowadzają system lustrzanych zabezpieczeń
Standard Chartered oraz OKX, giełda kryptowalut i firma technologii onchain, ogłosiły dziś uruchomienie programu …
10.04.2025 (13:11)
ING został głównym sponsorem trasy Braci Kacperczyk
ING Bank Śląski wspiera młodych w realizacji planów i korzystaniu z okazji, które się przed nimi otwierają. A kiedy …
10.04.2025 (13:08)
Santander sprawdza, jak młodzi ogarniają finanse. „Finansowe roz(g)rywki” w kolejnych miastach
Ruszyła czwarta edycja warsztatów edukacyjnych „Finansowe roz(g)rywki” dla uczniów z klas 5-8. Dotychczas w tym …
10.04.2025 (13:06)
Co trzeci Polak uczy się o prawach konsumenta na własnych błędach
Już 37 proc. Polaków ocenia swoją wiedzę w zakresie praw i obowiązków konsumenckich dobrze i bardzo dobrze – to …
10.04.2025 (13:04)
Wciąż rzadko ubezpieczamy zwierzęta domowe. Jak wypadamy na tle Europy?
Liczba właścicieli zwierząt domowych w Polsce decydujących się na polisę dla psa lub kota wciąż pozostaje bardzo …