PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plHydeparkWojciech BoczońWorld Signia w Raiffeisen Banku

World Signia w Raiffeisen Banku

Wojciech Boczoń Wojciech BoczońWojciech Boczoń - 25.08.2010 (06:21)
Karty

Karta kredytowa z limitem sięgającym nawet miliona złotych? Już za kilka dni z takiej propozycji będą mogli skorzystać wybrani klienci bankowości prywatnej klubu Friedricha Wilhelma Raiffeisena. Zgodnie z zapowiedziami, Raiffeisen Bank udostępnia najbardziej prestiżową kartę kredytową organizacji MasterCard – World Signia. Dwa inne banki także pracują nad wprowadzeniem karty do oferty.

Prestiżowy plastik pojawi się w ofercie banku w okolicach 9 września. MasterCard World Signia to karta z najwyższej półki oferowana tylko wybranym klientom. W hierarchii kart płatniczych znajduje się jeszcze wyżej niż ekskluzywne platynowe karty kredytowe. World Signia oferowane są jedynie najbardziej zamożnym klientom, których aktywa liczone są setkach tysięcy czy milionach złotych. Odpowiednikiem World Signi w organizacji Visa jest karta Infinite oferowana w przez PKO BP i Noble Bank.

Karty World Signia czy Infinite nie są dostępne dla przeciętnego klienta i banki wydają je ostrożnie. Z naszych informacji wynika, że w Polsce kart World Signia wydano dotychczas tylko około dwóch tysięcy sztuk. Świadczy to o ekskluzywności plastiku, bo jest on dostępny na naszym rynku już od około 9 lat. World Signię proponują swoim najlepszym klientom banki Pekao SA i BPH. Nieoficjalnie udało nam się dowiedzieć, że nad wprowadzeniem do oferty World Signi pracują także BRE Bank i Alior Bank.

Na czym polega ekskluzywność tej karty? Na przykład na nieosiągalnym dla przeciętnego śmiertelnika limicie kredytowym liczonym w milionach złotych. Zalet takiego rozwiązania może być wiele. Jeśli zajdzie potrzeba, krezus będzie mógł sobie kupić szybko luksusowe auto płacąc kartą. Teoretycznie nic nie będzie stało także na przeszkodzie, by zapłacić plastikiem za apartament czy mieszkanie. Krótko mówiąc: taki podręczny bardzo wysoki kredyt na dowolne wydatki.

Nie chodzi tu jednak tylko o wysoki limit kredytowy, ale także o praktyczne narzędzie z dodatkowymi usługami. Plastik będzie zawierał bogaty pakiet ubezpieczeniowy i rozbudowane usługi concierge, często wykraczające poza dostarczenie kwiatów pod wskazany adres, czy zarezerwowanie biletu do teatru. Raiffeisen zapewni także posiadaczom World Signi opcję priority pass, czyli możliwość korzystania ze stref dla VIP-ów na lotniskach. Klienci klubu Friedricha Wilhelma Raiffeisena będą mogli także korzystać ze zniżek na ekskluzywne usługi (na przykład wypożyczalnie drogich samochodów) i zakupy w wybranych sklepach. Dodatkową zaletą karty z logo MasterCard (podobnie zresztą jak kart z logo Visa) będzie także powszechna akceptowalność. Z prestiżowymi kartami Diners Club, JCB, AmEx bywa różnie.

Karta MasterCard World Signia Raiffeisen Banku będzie w kolorze czarnym ze srebrnymi tłoczeniami. Na awersie znajdzie się logo klubu Friedrich Wilhelm Raiffeisen, czyli nowej marki bankowości prywatnej wprowadzonej przez bank w czerwcu. Nazwa ta jest wspólna dla wszystkich krajów, w których działa Grupa Raiffeisen. Pełna nazwa marki to: Friedrich Wilhelm Raiffeisen, Banking Since 1886.

A jak będą wyglądać podstawowe parametry plastiku? Oprocentowanie kredytu wyniesie 16,99 proc., czyli mniej niż w przypadku pozostałych kart znajdujących się w ofercie banku. Opłata za wydanie i wznowienie będzie wynosić 800 zł. Przy obrotach powyżej 5 tys. miesięcznie opłata za kartę nie będzie pobierana. Grace period będzie dłuższy o 4 dni niż u konkurencji w kartach WS i wyniesie 58 dni.

Zmiana nazwy i barw bankowości prywatnej, a także wprowadzenie World Signi do oferty, nie są jedynymi działaniami Raiffeisena, które mają przyciągnąć uwagę najbogatszych klientów. Bank pod koniec września uruchomi specjalną placówkę w centrum Warszawy w Metropolitanie, która zajmie się obsługą krezusów. Doradcy będą zajmować się tam klientami, których aktywa przekraczają 1 mln złotych.

Bank coraz mocniej zabiega także o względy klientów, którzy nie są może VIP-ami z najwyższej półki, ale dobrze zarabiającą klasą średnią. Od września bank wprowadzi nowe pakiety kont osobistych, a klientom decydującym się na pakiet Premium udostępni m.in. opiekę osobistego doradcy w placówce, usługi concierge i nieoprocentowany limit w koncie osobistym.

Raiffeisen nie jest zresztą jedynym bankiem, który na jesieni zamierza walczyć o względy bardziej zamożnych klientów. Od września nowa taryfa opłat i prowizji obowiązywać będzie także w MultiBanku, który wyraźnie premiuje klientów z klasy premium. Do walki o ten segment klientów włącza się także aktywny dotychczas głównie w segmencie consumer finance Lukas Bank. Bank celuje w tych, którzy zarabiają powyżej 3 tys. złotych miesięcznie. Deklaruje, że teraz zależy mu już przede wszystkim na długoterminowych relacjach z klientem.

Takie zapewnienia słyszymy coraz częściej także ze strony innych banków. Instytucje finansowe powoli odchodzą od pozyskiwania masowego klienta za wszelką cenę. Pierwszy etap wojny na konta osobiste mamy już za sobą. Wiele wskazuje na to, że w kolejnej odsłonie na celowniku znajdą się dobrze zarabiający klienci, dla których konto to tylko jeden element z całego pakietu usług dostępnych w ramach oferty banku.

Źródło: PR News

karty kredytowe private banking raiffeisen wojciech boczoń world signia 2010-08-25
Wojciech Boczoń
Tagi: karty kredytowe private banking raiffeisen wojciech boczoń world signia

Sprawdź także:

a 0 Odwrotne przejęcie Honey Payment stało się faktem
22.09.2023 (11:33) – informacja prasowa

Odwrotne przejęcie Honey Payment stało się faktem

Polski fintech, twórca multiaplikacji do zarządzania finansami DotBee sfinalizował mariaż z notowaną na NewConnect …

a 0 mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki
22.09.2023 (11:30) – informacja prasowa

mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki

Właśnie wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza …

a Kariera w finansach 0 Czy łatwo jest zmienić pracę po 45. roku życia w Polsce?
22.09.2023 (06:51) – informacja prasowa

Czy łatwo jest zmienić pracę po 45. roku życia w Polsce?

Niechęć pracodawców do ochrony przedemerytalnej, gorsza znajomość języków obcych czy najnowszych technologii - to w …

a 0 Mennica Skarbowa rozszerza zakres współpracy z ITBC Communication
22.09.2023 (06:49) – informacja prasowa

Mennica Skarbowa rozszerza zakres współpracy z ITBC Communication

Jeden z największych w Polsce dealerów złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych powierzył agencji ITBC …

a 0 Polacy a podwyżki. Jak (i czy) dbamy o swoje wynagrodzenie?
22.09.2023 (06:47) – informacja prasowa

Polacy a podwyżki. Jak (i czy) dbamy o swoje wynagrodzenie?

1/3 badanych przez Pracuj.pl Polaków wskazuje, że nie są zadowoleni z otrzymywanego wynagrodzenia. Powód? Brak …

a 0 Capgemini: Liczba transakcji bezgotówkowych rośnie szybko
22.09.2023 (06:45) – informacja prasowa

Capgemini: Liczba transakcji bezgotówkowych rośnie szybko

Najnowszy raport Capgemini Research Institute „World Payments Report 2023” dotyczący globalnych płatności, ujawnia, …

Autor wpisu

Wojciech BoczońWojciech Boczoń

Redaktor prowadzący PRNews.pl, analityk Bankier.pl. Dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem w bankowości i finansach. Masz temat lub…

Inne wpisy tego autora:
Klienci coraz chętniej płacą mobilnie

Klienci coraz chętniej płacą mobilnie

Nest Bank we współpracy z Fiserv rozszerzył…

Proponują „leasing z tarczą”. Chcą przekonać branżę do nowego rozwiązania

Proponują „leasing z tarczą”. Chcą przekonać branżę do nowego rozwiązania

W ostatnim czasie koszty obsługi kredytów i…

Tak wygląda nowa aplikacja Santander Banku Polska

Tak wygląda nowa aplikacja Santander Banku Polska

Santander Bank Polska testuje nową aplikację mobilną.…

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

Do programu preferencyjnych kredytów hipotecznych dołączyły kolejne…

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie – wynika…

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Dziennikarka i redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak…

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Na koniec czerwca 2023 roku banki miały…

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Liczba kart debetowych dla klientów indywidualnych przekroczyła…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Milena:

Samochód albo irobot by mi się przydały, trzeba będzie wziąć udział ;) …

pt, 22 wrz 2023 (09:49) • Samochód i ponad 1000 nagród do wygrania w loterii banków spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS

tymek:

racja a taka wiedza może się przydać …

czw, 21 wrz 2023 (10:55) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

to tak jak zakładanie rachunku bankowego zdalnie …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

trzeba coś działać po prostu …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

no tak po co tracić na zyskach :D …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców