Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

mBank nowym partnerem PAYBACK

2016-11-30, 12:53

PAYBACK, największy Program Bonusowy w Polsce należący do American Express, rozpoczyna współpracę z mBankiem, jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Od początku grudnia do oferty mBanku trafi eKonto z funkcjonalnością PAYBACK. Klienci będą mogli zbierać punkty podczas codziennych zakupów, płacąc kartą.


Klienci mBanku, posiadający eKonta z funkcjonalnością PAYBACK, będą otrzymywać punkty za transakcje wykonane kartą debetową. Przez pierwsze pół roku każde wydane w ten sposób 2 złote powiększą saldo PAYBACK o 1 punkt. W kolejnych miesiącach - 1 punkt będzie przyznawany za każde 4 złote zapłacone kartą. Punktami PAYBACK będą nagradzane transakcje o łącznej wartości do 2 000 złotych miesięcznie.


 

Dodatkowe bonusy (do 7 000 punktów promocyjnych + punkty za kredyt gotówkowy) czekają na uczestników PAYBACK, którzy do tej pory nie korzystali z usług mBanku. Nowi klienci za samo aktywowanie karty debetowej do eKonta z funkcjonalnością PAYBACK otrzymają 3 000 punktów. Za wykonanie co najmniej dwóch płatności kartą debetową (lub korzystając z usługi BLIK) miesięcznie w jednym z trzech pierwszych miesięcy od zawarcia umowy dostaną dodatkowo 1 000 punktów. A jeśli zapewnią na swoim koncie wpływy przekraczające 1 000 złotych miesięcznie przez co najmniej dwa z trzech pierwszych miesięcy od jego aktywacji, mogą liczyć na kolejny 1 000 punktów.

 

1 000 promocyjnych punktów PAYBACK otrzymają również wszyscy klienci mBanku, którzy skorzystają z dodatkowych produktów do rachunku: kredytu odnawialnego lub karty kredytowej. Premiowany będzie również kredyt gotówkowy: 1 punkt za każdą pożyczoną złotówkę. Aby otrzymać punkty za produkty kredytowe, wystarczy kliknąć w specjalny link dostępny na mbank.payback.pl już od 1 grudnia.

 

mBank dołącza do grona blisko 900 partnerów PAYBACK. Największy w Polsce Program Bonusowy ma blisko 7 milionów aktywnych uczestników. Począwszy od 1 grudnia klienci mBanku będą mogli zbierać punkty PAYBACK przy użyciu karty debetowej i wymieniać je na nagrody, kupony rabatowe w sklepie z nagrodami PAYBACK, a także wymieniać je na zakupy u wybranych partnerów Programu.

 

Na dotychczasowych klientów mBanku w pierwszym okresie współpracy czeka 10 tysięcy eKont z PAYBACK wraz z 15-procentową zniżką na zakupy w sklepie z nagrodami PAYBACK. Na identyczną zniżkę może liczyć pierwszych 10 tysięcy posiadaczy eKonta z PAYBACK, którzy do tej pory nie byli klientami mBanku.

 

- Decydując się na współpracę z PAYBACK, chcieliśmy zaproponować klientom kolejną wygodną formę premiowania ich codziennych zakupów. Sam system naliczania punktów jest bardzo prosty i nie wymaga dodatkowego zaangażowania - naliczą się automatycznie, gdy klient zapłaci plastikiem banku. A zebrane punkty przekładają się na realne korzyści i nagrody - mówi Piotr Puchalski, dyrektor Departamentu Usług Podstawowych i Produktów Niebankowych w mBanku.

 

- Atrakcyjność PAYBACK dla konsumentów jest naszym priorytetem. Start współpracy z mBankiem stwarza dla uczestników wiele bardzo atrakcyjnych okazji na powiększenie salda punktów oraz na odbiór nagród z wyjątkowym 15% rabatem. Uczestnicy PAYBACK czekali na taką okazję i z pewnością wielu wykorzysta tę sposobność, aby przenieść swoje konto do mBanku - mówi Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska. - mBank wyróżnia się doskonałym zrozumieniem potrzeb oraz dbałością o klienta, zgodnie z wyznawaną filozofią klientocentryczności, dlatego szybko znaleźliśmy wspólny język i razem stworzyliśmy ciekawą ofertę. Dzięki połączeniu z platformą PAYBACK korzyść odniesie przede wszystkim klient, ale również mBank i pozostali partnerzy programu. Współpraca na pewno zaowocuje wieloma innowacyjnymi akcjami wspierającymi całą koalicję partnerów, w szczególności na styku bankowości i handlu detalicznego - prognozuje Pieprzny.

 

Aby założyć eKonto z PAYBACK, wystarczy wypełnić wniosek online, który będzie dostępny na stronie mbank.payback.pl już od 1 grudnia. Pod tym samym adresem można też znaleźć więcej informacji na temat eKonta z PAYBACK wraz ze szczegółową taryfą opłat i prowizji.

PAYBACK Polska



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!