Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Setki klientów Wonga uczy się i zalicza testy - dzięki platformie Kapitalni.org

2015-09-22, 10:38

Edukacyjny mechanizm Wonga działa nieprzerwanie. Każdego dnia użytkownicy platformy Kapitalni.org oglądają rekomendowane im kursy video, podchodzą do testów sprawdzających i uzyskują dostęp do kolejnych zniżek. Po pierwszych trzech miesiącach od inauguracji liczba wyświetleń materiałów edukacyjnych o oszczędzaniu, pożyczaniu i bezpieczeństwie w sieci przekroczyła 30 000, a odpowiadające im testy zaliczyło ponad 4 500 osób.


Od 10 czerwca 2015 roku gdy Wonga przedstawiła swój autorski model efektywnej edukacji finansowej i cyfrowej, będącej integralną częścią produktu finansowego, ponad 4500 internautów zdecydowało się wziąć udział w kursie multimedialnym, podejść do testów i zaliczyć je uzyskując średni wynik na poziomie 94% poprawnych odpowiedzi1. Ponad 3000 osób z tego grona, dzięki dobrym wynikom w testach i spłaconej wcześniej pożyczce, zapewniło sobie awans do wyższego segmentu i dostęp do tańszego finansowania2.

 

"Nasze kursy edukacyjne w ramach Kapitalni.org notują średnio 330 odsłon dziennie, a do testów podchodzi i zalicza je każdego dnia około 50 użytkowników. Za edukacyjny wysiłek odwdzięczamy się klientom lepszymi warunkami oferty. 3000 klientów Wonga dzięki spłaconej na czas pożyczce i poprawnie rozwiązanym testom awansowało do wyższego segmentu uzyskując dostęp do tańszego finansowania." -mówi Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający Wonga w Polsce.

 

Niesłabnące zainteresowanie ze strony konsumentów przyspieszyło decyzję o rozbudowie platformy. Po trzech miesiącach od startu, serwis Kapitalni.org poszerzony został o sześć nowych modułów edukacyjnych:

 

- Jak nie przepłacać za usługi finansowe?
- Co zrobić w razie problemów ze spłatą na czas?
- Odrzucony wniosek kredytowy - co zrobić?
- Jak zaoszczędzić pieniądze na samochodzie?
- Bezpieczeństwo zakupów online
- Jak być sprytnym na zakupach?


Edukacyjne statystyki po pierwszym kwartale
3:

 

Liczba użytkowników, którzy zdali testy po trzech miesiącach od startu Kapitalni.org: 4339

Średnia zdawalność testów przez użytkowników po trzech miesiącach od startu Kapitalni.org: 94%

Liczba nowych awansów klientów (zdane testy + spłacona pożyczka) po trzech miesiącach: 2800

Liczba wyświetleń edukacyjnych video-lekcji po trzech miesiącach od startu Kapitalni.org: 28736

Top 8 najpopularniejszych video-lekcji pod względem oglądalności:

Jak skutecznie zarządzać budżetem domowym - 13117

Jak zaoszczędzić pierwszą złotówkę - 4451

Jak zarządzać budżetem domowym w praktyce - 3261

Na co zwracać uwagę przy pożyczaniu - 2554

Bezpieczeństwo Twoich danych przy braniu pożyczki online -1896

Dlaczego historia kredytowa jest tak ważna - 1208

Wszystko o pożyczkach krótkoterminowych - 1194

Jak bezpiecznie korzystać z Internetu - 1082

 


1 Dane na dzień 17 września 2015

2 Dane na dzień 18 września 2015

3 Dane na dzień 10 września (po trzech miesiącach od uruchomienia platformy)



  • etykiety:

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!