76 proc. klientów podjęłoby decyzję o zmianie usługodawcy, jeżeli oznaczałoby to możliwość uczestnictwa w atrakcyjnym programie lojalnościowym, 67 proc. klientów zmieniłoby bank na taki, który gwarantowałby najwyższy poziom obsługi we wszystkich segmentach działalności. 91 proc. klientów chciałoby, aby ich bank stosował technologie biometryczne przy identyfikacji tożsamości klienta. Innymi słowy, jeśli bank chce mieć lojalnych klientów, powinien dążyć do spełnienia ich potrzeb i preferencji – tzn. wprowadzić atrakcyjne programy lojalnościowe, zapewnić najwyższą jakość wszystkich świadczonych usług oraz stosować najnowsze technologie bezpieczeństwa.
Sprawdź także:
20.11.2024 (11:41)
– informacja prasowa
Bank Pekao promuje Kartę Kredytową z Żubrem
Bank Pekao wystartował z nową promocją Karty Kredytowej z Żubrem „300 zł wraca do Ciebie”. To kolejna akcja, w …
20.11.2024 (11:29)
– informacja prasowa
Bank Pekao S.A. udostępnia kalkulator śladu węglowego
Bank Pekao S.A. rozpoczyna współpracę z Plan Be Eco Sp. z o.o., oferując klientom firmowym banku preferencyjne …
19.11.2024 (18:57)
– informacja prasowa
Revolut przekracza próg 50 milionów klientów na świecie
Revolut, globalna firma technologiczno-finansowa i europejski bank, gdzie konto ma ponad 4 miliony polskich …
19.11.2024 (18:45)
– informacja prasowa
Ponad 625 mln transakcji BLIKIEM w trzecim kwartale 2024 r.
Od lipca do września 2024 r. użytkownicy BLIKA zrealizowali 625,5 mln transakcji o wartości 89,4 mld zł. Na koniec …
19.11.2024 (18:41)
– informacja prasowa
Bank Millennium w rankingu Liderów Różnorodności Financial Times
Bank Millennium po raz czwarty z rzędu znalazł się w Rankingu Europejskich Liderów Różnorodności Financial Times, …
19.11.2024 (18:39)
– informacja prasowa
Zdalne wnioskowanie o kredyt hipoteczny w Credit Agricole
Klienci Credit Agricole mogą już w pełni korzystać z wyjątkowego rozwiązania. Poprzez specjalny panel, bez …