PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plHydeparkMalwina WrotniakAXA idzie po przyszłych emerytów

AXA idzie po przyszłych emerytów

Malwina Wrotniak Malwina WrotniakMalwina Wrotniak - 27.12.2011 (19:37)

Już wkrótce w telewizji pojawi się charakterystyczna postać siwiejącego profesora, który będzie wprowadzał w arkany oszczędzania na emeryturę. Tym samym AXA rusza do marszu po klientów, w miejsce nachalnej akcji sprzedażowej stawiając na akcję edukacyjną.

Jako pierwsza redakcja mieliśmy szansę zapoznać się z mająca wystartować jeszcze przed końcem roku kampanią Kwestia pieniędzy. To sponsorowana przez firmę ubezpieczeniową AXA akcja edukacyjna, dotykająca kwestii zarządzania domowym budżetem i zachęcająca do oszczędzania z myślą o emeryturze. Twarzą kampanii zostanie wykreowana na potrzeby projektu postać Pana Profesora – sympatycznego staruszka tłumaczącego dlaczego warto już dziś zainteresować się stanem swoich przyszłych finansów. Czym jest stopa zastąpienia? Co to jest wyż demograficzny? Odpowiedź m.in. na takie pytania ma rozbudzić apetyt na wiedzę o tym, jak finansowo zabezpieczyć się na przyszłość.

Strona główna portalu www.kwestiapieniedzy.pl

Funkcję centrum informacji o projekcie będzie stanowił specjalnie powołany do tego celu portal – www.kwestiapieniedzy.pl. Kampania przybierze jednak szerszy zasięg – teaser zachęcający do odwiedzenia portalu ma się pojawić między innymi w telewizji.

Edukacja nie mniej ważna, niż sprzedaż

Tak jak sama domena kwestiapieniedzy.pl nie kojarzy się z marką AXA, tak i cała kampania z założenia ma mieć obiektywny, a nie komercyjny wydźwięk. Naturalnie nie ma mowy o zupełnym oddzieleniu marki AXA od hasła „Kwestia pieniędzy” – logotyp ubezpieczyciela, jak i jego produkty są nierozłącznym elementem portalu. Ale zarówno tam, jak i we wszystkich innych miejscach, w które dotrze kampania, wyjaśnianie finansowych wątpliwości i edukowanie będzie stawiane na pierwszym miejscu.

Mają się temu przysłużyć przede wszystkim materiały wideo dotykające mało wdzięcznego tematu, jakim jest odkładanie pieniędzy dziś, z myślą o jutrze. Wszystkie filmy oparto na wspólnym scenariuszu – na wstępie pytanie o jedną z kluczowych dla przyszłych emerytów kwestii, po nim krótka sonda uliczna, a później wyjaśnienie problemu. Co ważne, nie kończące się bezpośrednią zachętą do nabycia produktu marki AXA, ale do skierowania kroków pod adres kwestiapieniedzy.pl. Lekka formuła klipów, nie zmuszająca widza do natychmiastowego wyposażenia się w konkretny produkt ma szansę wybronić kolejną kampanię nakłaniającą klientów do zrobienia czegoś, czego w pierwszym odruchu czynić wcale nie mają ochoty.

Profesor zaprosi do sieci

Kręgosłupem startującej wkrótce akcji mają być wspomniane materiały wideo, ale powodzenie projektu w dużej mierze będzie zależało od skuteczności kanału internetowego. AXA wyraźnie stawia na interakcję z klientami, nie zapominając w związku o najpopularniejszych ku temu ścieżkach. Zarówno na Twitterze, jak i Facebooku pojawią się rozważania o tym, co jest – nomen omen – kwestią pieniądza. Organizatorzy liczą na gorące i żywe dyskusje użytkowników społecznościowych serwisów, bo to w nich Profesor będzie rozbudzał troskę o prywatne finanse.

AXA stawia na interakcję, zachęcając do kontaktu i zadawania pytań na Twitterze i Facebooku

Czy AXA zarobi na oszczędzaniu

Każde, nawet na wskroś edukacyjne przedsięwzięcie ma przynieść finansowe korzyści. Tutaj – przyprowadzić fanów Profesora do AXA jako firmy automatycznie kojarzonej z planowaniem finansowej przyszłości. Celem tego, na stronie kwestiapieniedzy.pl prawdopodobnie znajdzie się również opcja bezpośredniego zakupu produktów finansowych ubezpieczyciela, póki co kontakt z AXA sprowadza się do formularza kontaktowego.

http://www.facebook.com/KwestiaPieniedzy?sk=info

Stawianie na produkty oszczędnościowo-emerytalne to kierunek ciekawy, ale przy ograniczonej społecznej skłonności do gromadzenia pieniądza – dość niewdzięczny. Wiąże się z długim horyzontem czasowym, zatem wymusza pokorę i cierpliwość na drodze do zysków. Zanim echo kampanii odbije się na wynikach, wielu trzeba będzie zaaplikować pigułkę wiedzy na temat samego funkcjonowania systemu emerytalnego, dopiero w drugiej linii wzbudzając refleksję na temat indywidualnej sytuacji, co przy odrobinie szczęścia zostanie zwieńczone zakupem polisy.

Źródło: PR News

axa edukacja finansowa emerytury Malwina Wrotniak reklama 2011-12-27
Malwina Wrotniak
Tagi: axa edukacja finansowa emerytury Malwina Wrotniak reklama

Sprawdź także:

a 0 mBank: Publikacja Biura RPO przedstawia nieprawdę: nie wymagamy badań w procesie kredytowym
18.07.2025 (07:24)

mBank: Publikacja Biura RPO przedstawia nieprawdę: nie wymagamy badań w procesie kredytowym

Tytuł i treść publikacji Biura Rzecznika Praw Obywatelskich zamieszczonej 15 lipca br. w Biuletynie Informacji …

a Analizy 0 Raport Santander TFI: Pokolenia na rynku inwestycji
17.07.2025 (16:38)

Raport Santander TFI: Pokolenia na rynku inwestycji

Styl inwestowania w Polsce zmienia się z wiekiem. Młodsi traktują inwestowanie jak usługę na żądanie: szybką, …

a 0 Polacy w wieku 18-25 lat są dość sceptycznie nastawieni do kredytu na zakup domu lub mieszkania
17.07.2025 (16:37)

Polacy w wieku 18-25 lat są dość sceptycznie nastawieni do kredytu na zakup domu lub mieszkania

Jeden na dziewięciu respondentów w wieku 18-25 lat zamierza w 2025 roku wziąć kredyt na dom lub mieszkanie. Z kolei …

a Analizy 0 Na polskim rynku nieruchomości brakuje blisko 400 tys. mieszkań. Czy jesteśmy u progu nasycenia?
17.07.2025 (16:35)

Na polskim rynku nieruchomości brakuje blisko 400 tys. mieszkań. Czy jesteśmy u progu nasycenia?

W Polsce na 1000 mieszkańców przypada 386 mieszkań, podczas gdy średnia dla krajów Europy Zachodniej to 467. Pomimo …

a 0 Nowe oszustwo na rynku. Przestępcy namawiają do składania „reklamacji” w bankach
17.07.2025 (16:33)

Nowe oszustwo na rynku. Przestępcy namawiają do składania „reklamacji” w bankach

Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa. Polega ono na tym, że przestępcy oferują pomoc w próbie wyłudzenia …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - czerwiec 2025
17.07.2025 (16:31)

Rynek pożyczkowy w Polsce - czerwiec 2025

4.338 zł wyniosła w czerwcu 2025 r. średnia wartość pożyczki pozabankowej w Polsce - wynika z danych Związku …

Autor wpisu

Malwina WrotniakMalwina Wrotniak
Inne wpisy tego autora:
Znamy najlepsze banki tego roku. Wyniki rankingu Złoty Bankier 2020

Znamy najlepsze banki tego roku. Wyniki rankingu Złoty Bankier 2020

Na rynku muzycznym mawiają, że najtrudniejsza dla…

23 czerwca wielki finał rankingu Złoty Bankier 2020!

23 czerwca wielki finał rankingu Złoty Bankier 2020!

Już 23 czerwca przekonamy się, które banki…

Internet w Polsce coraz częściej do obsługi bankowości. Nowe dane GUS-u

Internet w Polsce coraz częściej do obsługi bankowości. Nowe dane GUS-u

Już blisko połowa użytkowników internetu w Polsce…

Zobacz również

Chcesz polatać dronem? Citi rozdaje urządzenia DJI aktywnym użytkownikom

Chcesz polatać dronem? Citi rozdaje urządzenia DJI aktywnym użytkownikom

To pierwsza tego typu promocja na rynku,…

Oszukali kilkaset osób. Włamali się do systemów parkowania i wysłali wezwania do zapłaty

Oszukali kilkaset osób. Włamali się do systemów parkowania i wysłali wezwania do zapłaty

Policjanci z Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości rozpracowali…

Tych funkcji wciąż brakuje w bankowości elektronicznej. „Zasugerujmy to bankowcom”

Tych funkcji wciąż brakuje w bankowości elektronicznej. „Zasugerujmy to bankowcom”

Obecne systemy bankowości elektronicznej to zaawansowane „kombajny…

Allegro weźmie rozwód z Paczkomatami? Szykuje się rewolucja

Allegro weźmie rozwód z Paczkomatami? Szykuje się rewolucja

Na pewno zauważyliście w trakcie robienia zakupów…

Revolut zbroi się w kapitał. W grze nowa wycena i podbój USA

Revolut zbroi się w kapitał. W grze nowa wycena i podbój USA

Revolut prowadzi intensywne rozmowy w sprawie pozyskania…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Avo Men:

Po ciaglych skandalach z tym Bankiem jestem w stanie uwierzyć ze mBank wola …

pt., 18 lip 2025 (10:10) • mBank: Publikacja Biura RPO przedstawia nieprawdę: nie wymagamy badań w procesie kredytowym

e_s_g:

"...a rzeczywistymi działaniami przedsiębiorców na rzecz zrównoważonego rozwoju (ESG)..." - nie ma znaku …

śr., 25 cze 2025 (07:50) • Czy ESG wpływa na decyzje inwestycyjne? Raport EY

Iwo:

Konto oszczędnościowe Cyfrowy Zysk. Teraz oprocentowanie dla środków do 50 000 jest 7,2%, …

śr., 11 cze 2025 (12:29) • BOŚ uruchamia mobilne konto oszczędnościowe „Cyfrowy Zysk”. Proponuje 8,1 proc.

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców