Mastercard i Microsoft rozpoczynają współpracę nad usługą ułatwiającą potwierdzanie cyfrowej tożsamości.
Obecnie weryfikacja tożsamości online nadal zależy od fizycznego lub cyfrowego dowodu, zarządzanego przez …
Mastercard i The Heart otwierają fabrykę fintechów
Podczas konferencji Impact Fintech Mastercard i The Heart ogłosiły powstanie jednostki The Heart Ventures. Wspólnie …
Badanie Mastercard: Płatności kartą pomagają MŚP przyciągnąć klientów i rozwijać biznes
Mastercard zaprezentował wyniki badania „Przedsiębiorca w bezgotówkowym świecie”, które dotyczy postaw małych i …
Black Friday w Priceless Specials. Nagrody z katalogu do 50 proc. taniej
Pricless Specials to program lojalnościowy organizacji Mastercard. Użytkownicy wybranych kart w trakcie dokonywania …
Badanie Mastercard: Opolszczyzna i Mazowsze liderami na „Mapie Polski bezgotówkowej”
Mastercard opublikował wyniki badania pt. „Mapa Polski bezgotówkowej”, które dotyczy popularności płatności kartą w …
Już 85% transakcji kartami Mastercard w Polsce jest realizowanych zbliżeniowo
Mastercard opublikował najnowsze dane dotyczące popularności transakcji zbliżeniowych. W sierpniu 2018 r. po raz …
Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard
1 września 2018 r. rolę dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin …
92 proc. wszystkich transakcji na Open’er Festival w tym roku stanowiły płatności zbliżeniowe
Na festiwalu muzycznym możliwość dokonywania szybkich zakupów jest ważniejsza, niż gdziekolwiek indziej. Dzięki nim …
Festiwalowe miasteczko Open’era kolejny raz całkowicie bezgotówkowe
Open’er Festival to niezwykłe wydarzenie muzyczne, na które co roku czekają tysiące fanów. Tegoroczna edycja rusza …
AI Express – nowa usługa Mastercard, która ma ułatwić wdrożenie sztucznej inteligencji
Wiele przedsiębiorstw chce dziś możliwie jak najszybciej zacząć korzystać z możliwości, jakie oferuje sztuczna …
Zmiany w zespole marketingu Mastercard w Polsce
15 maja Paweł Kotowski objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe. Dotychczasowa …
Orange Warsaw Festival po raz pierwszy z opaskami płatniczymi Mastercard
Już niebawem na Torze Wyścigów Konnych Warszawa-Służewiec startuje jedno z największych wydarzeń muzycznych w …
Mastercard uruchamia platformę Accelerate dla firm FinTech
Mastercard poinformował o uruchomieniu inicjatywy Accelerate, której celem jest pomoc szybko rozwijającej się …
Visa traci rynek kart na rzecz Mastercarda
Rynek kart płatniczych w Polsce podzielony jest między dwie organizacje – Visa i Mastercard. Większa część tortu …
DiPocket udostępnił zbliżeniowe płatności mobilne Google Pay dla klientów w Polsce
Firma DiPocket poinformowała, że użytkownicy jej konta i aplikacji mogą już korzystać z rozwiązania Google Pay …
27 proc. polskich konsumentów chce płacić urządzeniami typu wearables. Wyniki badania
Mastercard zaprezentował wyniki najnowszego badania na temat otwartości konsumentów na innowacyjne formy płatności, …