PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościZbliżeniowe opaski płatnicze od Mastercard dla dla uczestników Open’er Festival
Mastercard

Mastercard

Mastercard jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności.

Zbliżeniowe opaski płatnicze od Mastercard dla dla uczestników Open’er Festival

Wiadomości 26.06.2019 (12:05) artykuł nadesłany
Płatności mobilne Mastercard

Już w przyszłym tygodniu ruszy kolejna edycja Open’er Festival, jednego z największych wydarzeń muzycznych w Europie. Od 3 do 6 lipca teren lotniska Gdynia-Kosakowo zmieni się w ogromne festiwalowe miasteczko. Jak co roku, Mastercard jest sponsorem i partnerem technologicznym wydarzenia, dzięki czemu na miejscu królują wygodne i bezpieczne płatności bezgotówkowe, realizowane m.in. opaskami zbliżeniowymi oraz w festiwalowej aplikacji mobilnej.

Goście festiwalu będą mogli odwiedzić znany z ubiegłorocznej edycji Mastercard Music Bistro Bar by Mateusz Gessler, który w tym roku zostanie zaprezentowany w nowej, bardziej industrialnej odsłonie. Natomiast „daniem głównym” dla festiwalowiczów będzie oczywiście muzyka. O bezcenną atmosferę na scenach zatroszczą się tacy artyści jak m.in.: Travis Scott, The Strokes, The Smashing Pumpinks, Kylie Minogue, Lana Del Rey oraz Swedish House Mafia.

Bezgotówkowy festiwal

W miasteczku festiwalowym będzie można płacić wyłącznie bezgotówkowo, dzięki czemu zakupy będą bezpieczniejsze, wygodniejsze i szybsze. Festiwalowicze będą mogli płacić zbliżeniowo kartami płatniczymi, telefonami, zegarkami oraz festiwalowymi opaskami płatniczymi Mastercard w formie silikonowej bransoletki z kartą przedpłaconą. Te ostatnie w zeszłym roku były rekordowo popularne – wydanych zostało aż 19 tysięcy opasek. Uczestnicy ubiegłorocznej edycji Open’er Festival mogą nadal płacić opaskami, których używali rok temu. To samo dotyczy zeszłorocznych gości Orange Warsaw Festival i Kraków Live Festival – wydarzeń, których Mastercard również jest partnerem.

Opaski płatnicze można zamówić już teraz na stronie opaska.alterart.pl i odebrać na terenie festiwalu w oznaczonych punktach obsługi. Dodatkową korzyścią zamówienia opaski jest promocja – zasilając ją kwotą minimum 50 PLN, Mastercard doładuje opaskę kwotą 10 PLN. Bonus doliczany jest w momencie odbioru opaski na trenie festiwalu. Liczba opasek w promocji jest ograniczona.

Rejestracja opaski daje użytkownikowi dodatkowe korzyści. Otrzymuje on wtedy numer PIN karty, dzięki czemu będzie mógł wykonywać transakcje na kwoty wyższe niż 50 PLN – nie tylko na terenie festiwalowego miasteczka, ale też we wszystkich innych punktach poza festiwalem, akceptujących płatności zbliżeniowe Mastercard. Rejestracja opaski to również możliwość płatności nią w internecie, gdyż po zalogowaniu do profilu użytkownik otrzymuje pełny numer karty umieszczonej w opasce oraz jej kod CVV. Zarejestrowaną opaską można też płacić we wszystkich punktach handlowych i usługowych, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe Mastercard, przez cały okres ważności karty płatniczej powiązanej z opaską, czyli do kwietnia 2022 r. Zarejestrowanie opaski daje również więcej możliwości jej zasilenia: oprócz gotówkowego w punktach obsługi lub wpłatomatach podczas festiwalu, będzie można dodatkowo ją zasilić inną kartą płatniczą lub przelewem online.

Transakcje bezgotówkowe realizowane przy pomocy zarejestrowanych opasek płatniczych będą bezpłatne, zarówno podczas, jak i po festiwalu. Koszty mogą pojawić się jedynie przy wypłacie gotówki z bankomatu z funkcją zbliżeniową (3 PLN) oraz przy płaceniu opaską za granicą (prowizja 1% od wartości transakcji). Natomiast dla niezarejestrowanych opasek od 1 października br. będzie naliczana opłata 1 PLN miesięcznie. W przypadku braku środków na opasce, opłata nie będzie pobierana.

Udostępnienie innowacyjnych opasek zbliżeniowych to efekt współpracy Mastercard, sponsora i partnera festiwalu, firmy DiPocket, wydawcy kart przedpłaconych umieszczonych w opaskach, a także firmy Alter Art, organizatora Open’er Festival.

Sklep w aplikacji festiwalowej

Dzięki Mastercard, festiwalowicze będą mogli kupować jedzenie za pomocą aplikacji festiwalowej w 11 wybranych foodtruckach oferujących m.in. burgery (również wegetariańskie), pizzę czy sushi. W tym roku nowością w aplikacji będzie możliwość skomponowania swojego zamówienia, np. dodając lub usuwając składniki z wybranego dania. Dodatkową korzyścią będzie opcja zamawiania jedzenia na konkretną godzinę, dzięki czemu będzie można szybciej coś zjeść między koncertami. Aplikacja zakupowa zaoferuje również możliwość sprawdzenia długości kolejki i czasu oczekiwania. Płacący kartą Mastercard w ramach aplikacji otrzymają natomiast 20% zniżki na wszystkie produkty u wybranych sprzedawców.

Wyjątkowa restauracja w sercu festiwalowego miasteczka

Na tegorocznym festiwalu nie zabraknie Mastercard Music Bistro Bar by Mateusz Gessler, w którym w ciągu dnia będzie można skosztować wykwintnych dań, a od 15:00 do 4:00 skorzystać z menu barowego, w którym znajdą się koktajle i ciepłe napoje. W ubiegłym roku miejsce to cieszyło się bardzo dużą popularnością i było tłumnie odwiedzane. Restauracja w środku festiwalowego miasteczka to unikalna na skalę europejską propozycja dla tych osób, które podczas muzycznego szaleństwa, chcą odpocząć przy wyszukanych, elegancko podanych daniach, w klimatycznej restauracji. Kolacja w Mastercard Music Bistro Bar będzie się składać z przystawki, dania głównego i deseru. W tegorocznym autorskim menu Mateusza Gesslera i Roberta Kondziela znajdą się m.in. takie pozycje jak kaczka pieczona z owocami leśnymi czy quiche z warzywami, a także mus czekoladowy z konfiturą z czarnej porzeczki czy beza z truskawkami. Rezerwacji miejsca można już dokonywać poprzez aplikację festiwalową Open’er Festival (zakładka Mastercard Bistro), na jedną z wybranych godzin każdego dnia: 16:00, 18:00 lub 20:00. Każdy, kto dokona rezerwacji miejsca na kolację za pośrednictwem aplikacji i opłaci ją od razu kartą, otrzyma zniżkę w wysokości 15 złotych. Wieczorem natomiast, po 22:00, restauracja będzie przybierać imprezowe oblicze – do rana będzie można tam tańczyć przy najlepszych setach takich DJ-ów jak Chriss Jaxx, Hirek Wrona, Nowosad, a także zagranicznych muzyków, jak DJ Sonya.

Muzyka to jedna z pasji, o którą Mastercard opiera swoje działania marketingowe, skierowane do konsumentów. Jak pokazało ostatnie badanie marki „Mastercard Sound Index” Polacy chętnie słuchają muzyki, podcastów i audiobooków – średnio przez 2 godziny i 32 minuty dziennie, co można przeliczyć na aż 39 dni w roku. Muzyka jest też dla nich ważna ze względu na wpływ na ich samopoczucie – zdaniem 89% badanych konkretne brzmienia zwiększają ich poczucie szczęścia.

mastercard Open’er Festival 2019-06-26
Redakcja PRNews.pl
Tagi: mastercard Open’er Festival

Sprawdź także:

a 0 Czy ESG wpływa na decyzje inwestycyjne? Raport EY
24.06.2025 (14:44)

Czy ESG wpływa na decyzje inwestycyjne? Raport EY

W najnowszej edycji badania EY Institutional Investor Survey, po raz pierwszy w jego 10-letniej historii, …

a 0 Modernizacja energetyczna domów pod lupą BNP Paribas – aspiracje Polek i Polaków kontra rzeczywistość
24.06.2025 (14:42)

Modernizacja energetyczna domów pod lupą BNP Paribas – aspiracje Polek i Polaków kontra rzeczywistość

Polki i Polacy coraz częściej marzą o energooszczędnych domach i niższych rachunkach, ale na deklaracjach często …

a 0 VeloBank wspiera się AI w rozpatrywaniu reklamacji
24.06.2025 (14:40)

VeloBank wspiera się AI w rozpatrywaniu reklamacji

Pracownicy VeloBanku korzystają z generatywnej sztucznej inteligencji wspierającej obsługę reklamacji. Wdrożenie …

a 0 PZU zadba o bezpieczeństwo uczestników Pol’and’Rock Festival
24.06.2025 (14:38)

PZU zadba o bezpieczeństwo uczestników Pol’and’Rock Festival

Pol'and'Rock Festival, Najpiękniejszy Festiwal Świata, co roku przyciąga setki tysięcy uczestników. Przez trzy dni, …

a 0 Światowy Dzień Osób Uchodźczych: Fundacja BNP Paribas rozszerza zakres wsparcia
24.06.2025 (14:37)

Światowy Dzień Osób Uchodźczych: Fundacja BNP Paribas rozszerza zakres wsparcia

Fundacja BNP Paribas zwiększa zakres pomocy współpracując z kolejnymi organizacjami pozarządowymi wspierającymi …

a 0 Migaj z nami. Credit Agricole wspiera warsztaty języka migowego dla dzieci
24.06.2025 (14:35)

Migaj z nami. Credit Agricole wspiera warsztaty języka migowego dla dzieci

Wrocławska Fundacja FONIS uruchomiła cykl warsztatów poświęconych integracji dzieci słyszących i niesłyszących. …

PRNews.pl

Zobacz również

Raport: Liczba użytkowników Blika – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników Blika – I kwartał 2025 r.

Najwięcej aktywnych użytkowników Blika mają PKO Bank…

Raport: Rynek kredytów hipotecznych – I kwartał 2025 r.

Raport: Rynek kredytów hipotecznych – I kwartał 2025 r.

Pierwszy kwartał 2025 roku banki zamknęły kwotą…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – I kwartał 2025 r.

Banki mają 18,3 mln klientów określanych terminem…

Strona knf.pl prowadzi do giełdy kryptowalut. W dodatku widniejącej na liście ostrzeżeń KNF

Strona knf.pl prowadzi do giełdy kryptowalut. W dodatku widniejącej na liście ostrzeżeń KNF

Instytucje rządowe korzystają z domeny gov.pl, co…

Jaka przyszłość czeka Alior Bank? Trzy scenariusze

Jaka przyszłość czeka Alior Bank? Trzy scenariusze

Dopiero po wakacjach dowiemy się, jaka przyszłość…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Robert P:

kwoty do 200 tyś przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • ING promuje nową ofertę oszczędnościową. Można zyskać do 6 proc.

Robert P:

. Obecnie ponad 850 tyś użytkowników, k tysiąc tys nie tyś …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • Bankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Leszek:

Dziękuję za wspaniałą inicjatywę VELO z programem TALENT. Zbieram dotychczasowe publikacje o laureatach …

pon., 12 maj 2025 (08:07) • Kacper Dworniczak wydał solowy album dzięki wsparciu VeloBanku

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców