Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Bank Millennium finalistą w trzech kategoriach konkursu BAI Global Innovation Awards

2017-08-09, 21:43

Bank Millennium awansował do finału w trzech kategoriach prestiżowego konkursu BAI Global Innovation Awards. Międzynarodowe Jury konkursu doceniło nowoczesne rozwiązania Banku Millennium, oferowane za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni w dniach 4-5 października w Atlancie, podczas uroczystej gali towarzyszącej konferencji BAI Beacon.


BAI Global Innovation Awards to jeden z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów adresowanych do globalnych innowatorów ze świata finansów. Bank Millennium zakwalifikował się do finałowego etapu zmagań konkursowych w aż trzech kategoriach:

  • Product and Service Innovation"(innowacja produktowa i usługowa) - do finału awansowała usługa zakupu biletów komunikacji miejskiej i płacenia za parking w aplikacji mobilnej Banku Millennium.

  • Innovation in User Experience"(innowacja w doświadczeniu użytkowników) - w finale konkursu znalazła się oferowana przez Bank Millennium usługa zakupu ubezpieczenia pojazdu w pełni za pośrednictwem aplikacji mobilnej, z wykorzystaniem innowacyjnej metody skanowania danych z dowodu rejestracyjnego.

  • Breakthrough Collaboration in Financial Services"(przełomowa współpraca w zakresie usług finansowych) - Jury konkursu doceniło innowacyjne rozwiązania, przygotowywane we współpracy z administracją rządową, dzięki którym klienci otrzymali dostęp do szerokiej gamy usług publicznych za pośrednictwem serwisu bankowości internetowej.

- Nowoczesne rozwiązania w usługach bankowych ułatwiają życie klientów i sprawiają, że codzienne bankowanie staje się proste i przyjemne. Bank Millennium ma innowacje w swoim DNA, a fakt zakwalifikowania się do finału tak prestiżowego konkursu to najlepsze potwierdzenie tego, że z powodzeniem realizujemy naszą strategię innowacyjności - mówi Iwona Jarzębska, rzecznik prasowy Banku Millennium.

 

Organizator wydarzenia, Bank Administration Institute (BAI), jest renomowanym stowarzyszeniem zrzeszającym instytucje finansowe z wielu krajów. Od ponad 90 lat wpływa na kształt oraz rozwój światowej gospodarki, prowadząc i publikując badania, będące źródłem wszechstronnej wiedzy o bankowości, aktualnych wyzwaniach i trendach dotyczących przyszłości w instytucjach finansowych.


Źródło: Bank Millennium



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!