Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Bank Millennium najlepszym bankiem 2016 roku w jakości obsługi klientów

2016-11-25, 13:20

W tegorocznym rankingu jakości obsługi klientów przeprowadzonym przez firmę badawczą International Service Check Bank Millennium zajął pierwsze miejsce. Bank uzyskał 90,6 proc., przy ogólnym średnim wyniku 74,2 proc.

 

- Receptą na sukces, również w przypadku badania ISC jest niewątpliwie konsekwentne słuchanie klientów i zaspakajanie ich potrzeb. Mogę śmiało powiedzieć, że zrozumienie klienta stało się naszym priorytetem i hobby. Kolejną składową sukcesu jest też pełne zaangażowanie wszystkich pracowników banku, ich konsekwencja i profesjonalizm. To oni, obok wysokich standardów obsługi i świetnych produktów, tworzą  atmosferę docenianą nie tylko przez tajemniczych klientów - mówi Magdalena Macko, Dyrektor Departamentu Jakości w Banku Millennium.

 

Ogólnopolskie badanie przeprowadzone w październiku 2016 roku objęło 60 placówek bankowych należących do 15-tu banków. Podobnie jak w ubiegłym roku banki oceniane były metodą „mystery shopping”. Dla uzyskania miarodajnego porównania, wcielający się w rolę tajemniczych klientów audytorzy firmy badawczej International Service Check ponownie odwiedzili te same oddziały. Oceny dokonano na podstawie rozmów z pracownikami banków na tematy związane z kredytem lub oszczędnościami, których efektem było dokonanie zakupu (otwarcie rachunku) lub rezygnacja z produktu (zamknięcie konta kilka dni po podpisaniu umowy). Dodatkowo każdy z tajemniczych klientów zwracał uwagę na prezentację placówki oraz wygląd pracowników.

 

Jeśli chodzi o wyniki przebadanych placówek bankowych, ponadprzeciętnie jakością obsługi wyróżnił się wrocławski odział banku przy Placu Bema 2, który został oceniony na 96,4 proc. Jeśli chodzi o sposób udzielania informacji na temat oszczędzania Bank Millennium uzyskał 96,4 proc.


Źródło: Bank Millennium



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!