Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Nowa reklama TV Banku Millennium

2016-12-21, 14:11

Rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej promującej aplikację mobilną Banku Millennium i jej innowacyjne możliwości.


W nowym spocie Radek Kotarski podkreśla, że tylko nieliczni mistrzowie potrafią panować nad ciałem stojąc na jednym palcu, a w Banku Millennium za pomocą odcisku palca można zalogować się do aplikacji mobilnej i bezpiecznie potwierdzać płatności online. W Aplikacji Mobilnej Banku Millennium można też szybko ubezpieczyć auto, wykorzystując wygodną i innowacyjną funkcję skanowania kodu z dowodu rejestracyjnego pojazdu.

 

Nową reklamę będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych telewizji i na You Tube.

 

Kreację nowego spotu przygotowała agencja Change Serviceplan (Group One), media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.


Źródło: Bank Millennium



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!