Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Mariusz Kaczmarek objął funkcję wiceprezesa Euro Banku

2017-01-05, 11:37

Mariusz Kaczmarek będzie odpowiedzialny za pion procesów operacyjnych oraz departament skarbu Euro Banku S.A., zastępując na stanowisku Yvesa Arrouet. Yves Arrouet, po niemal czterech latach piastowania funkcji wiceprezesa Euro Banku S.A., obejmie inne stanowisko w Grupie Societe Generale.


Mariusz Kaczmarek posiada ponad 20-letnie doświadczenie związane głównie z branżą bankowości. Był m.in. prezesem CompFort Meridian Polska, dyrektorem zarządzającym EY Polska. W latach 2011-2013 był wiceprezesem zarządu Kredyt Banku odpowiadającym za operacje oraz obszar IT. Zajmował również stanowisko CIO Deutsche Banku PBC oraz Raiffeisen Bank Polska. Mariusz Kaczmarek jest absolwentem Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa w Warszawie, a także Advanced Management Program IESE Business School.


Źródło: Euro Bank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!