Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Coraz więcej narzędzi motywacyjnych dla pośredników finansowych

2017-04-21, 10:56
Systemy lojalnościowe skutecznie funkcjonują niemal we wszystkich branżach, zarówno  w obszarze B2C, jak i B2B. Po takie rozwiązanie sięga od niedawna także dynamicznie rozwijający się segment rynku usług finansowych w Polsce - pośrednictwo finansowe. W jaki sposób integratorzy bankowi zdobywają lojalność swoich partnerów?

 

Na ogół motywowanie pracowników sprowadza się do przyznawanych premii okresowych, które mają być narzędziem wspierającym cele sprzedażowe. Premie zazwyczaj wypłacane są w gotówce, w systemie kwartalnym i rocznym. Niektóre sieci pośredników finansowych mogą jednak pochwalić się już bardziej wysublimowanymi akcjami, adresowanymi do swoich partnerów biznesowych., takimi jak programy lojalnościowe.

 

- W dużej sieci integrator dba o ciągły rozwój swoich partnerów, dając im jak największe wsparcie w wielu obszarach. Dzieli się z pośrednikami swoimi kontaktami biznesowymi oraz udziela na co dzień cennych praktycznych informacji, co jest poparte latami doświadczeń na rynku - mówi Grzegorz Lewandowski, Prezes Sales Group, ogólnopolskiego integratora bankowego.- Jednak dla utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji partnerów, równie istotny jest dobrze działający program lojalnościowy. Przede wszystkim przekłada się on bezpośrednio na podtrzymanie długofalowej współpracy, o czym przekonujemy się na co dzień- podkreśla.

 

Program szyty na miarę branży


Pośrednicy finansowi mogą najczęściej liczyć na program lojalnościowy w modelu biznesowym opartym na przeliczaniu określonego wolumenu sprzedaży produktów na punkty. Ci, którzy zgromadzili odpowiednią liczbę punktów, otrzymują wartościową nagrodę, np. karty paliwowe czy pakiet ubezpieczenia zdrowotnego. Im większa wartość premiowanej sprzedaży, tym uczestnik programu ma szansę na większą pulę nagród. Swoje bieżące wyniki niejednokrotnie pośrednicy mogą w łatwy sposób monitorować poprzez indywidualne konto na stronie www programu. Firmy dbają też o różnorodność programu, wprowadzając konkursy, akcje promocyjne, a także odświeżają cyklicznie katalog nagród. Część firm organizuje akcje we współpracy z innymi markami.

 

- Zorganizowaliśmy wspólnie z innymi firmami z branży pośrednictwa finansowego program lojalnościowy, z którego obecnie może skorzystać ponad dwa tysiące pośredników. Dzięki takiej skali mogliśmy przykładowo przeprowadzić dodatkowo akcję promocyjną z bogatą flotą aut - mówi Leszek Greń, Prezes FinUp, współorganizator jednego z programów lojalnościowych dla pośredników finansowych.

 

Na rynku dużych firm pośrednictwa finansowego widać zwiększone zainteresowanie programami lojalnościowymi. Nic dziwnego, odpowiednio przygotowany program gwarantuje korzyści obu stronom. Pośrednik finansowy zyskuje satysfakcję i namacalne profity, firma natomiast bardziej zmotywowanego i efektywnego pracownika.

 

Źródło: Sales Group



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!