W tym miesiącu na rynku pojawił się nowy produkt firmy Quicko. Pierwszy na świecie krawat z funkcją płatności zbliżeniowej MasterCard PayPass.
Historia krawatu sięga XVII wieku kiedy to na dworze Ludwika XIII noszono przy szyi chusty. Dynamiczny rozwój i popularyzacja zaczęły się w XIX wieku. Dzisiaj krawaty to symbol elegancji, a także pole dla mężczyzn do wyrażania swojej indywidualności. Na rynku dostępne są niezliczone wzory, kolory oraz różnorodne materiały. Najbardziej klasyczny pozostaje jedwab, choć są także wełniane, z dzianin, włóczki, aksamitne czy tweedowe. Wybór jest ogromny.
Firma Quicko postanowiła zaoferować klientom połącznie tego klasycznego dodatku męskiego stroju z nowoczesnymi rozwiązaniami płatniczymi. Tym wyjątkowym gadżetem można płacić we wszystkich punktach akceptacji MasterCard PayPass. Idąc na kawę, lunch czy spotkanie po pracy nie trzeba wyciągać portfela, wystarczy przytknąć koniec krawatu do czytnika i dokonać płatności szybko, łatwo i wygodnie.
„Krawaty z płatnością zbliżeniową to absolutna nowość w podejściu do tematu płatności. Wyjątkowym jest połączenie klasycznej elegancji z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. To ofertę skierowana zarówno do mężczyzn ceniących tradycyjne elementy ubioru jak i lubiących nowinki techniczne i gadżety.” – Mówi w wywiadzie prezes Quicko Katarzyna Drzyzga.
Sekretem rozwiązania jest ukryte w dyskretnej kieszonce krawatu urządzenie Quicko. Jest to innowacyjne, certyfikowane i opatentowane urządzenie umożliwiające komunikację mini karty SIM z czytnikiem. To pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie. Bardzo istotnym atutem firmy Quicko jest elastyczność projektowa. Urządzenie może zostać umieszczone w każdym dostępnym na rynku modelu krawatu.
Dzięki ofercie firmy Quicko świat płatności nie ogranicza się już do kart plastikowych. Można projektować urządzenia płatnicze jakie tylko podsunie nam wyobraźnia.
Quicko