Bank BNP Paribas od kwietnia zaoferował swoim Klientom z branży e-commerce proste w obsłudze, uniwersalne rozwiązanie wspierające sprzedaż online. Jasne zasady i stałe stawki dla sprzedawców, a także integracja z wieloma popularnymi platformami sprawia, że adaptacja bramki płatniczej Axepta BNP Paribas jest prosta i szybka. Axepta BNP Paribas to także pierwsza w Polsce bramka płatności oferująca możliwość podziału kwoty do zapłaty na różne formy płatności.
Za pomocą Bramki Płatniczej Axepta BNP Paribas Klienci sklepów internetowych mogą zapłacić bezpiecznie i wygodnie za swoje zakupy. Wśród dostępnych opcji są: szybki przelew, BLIK, karta, Google Pay, Apple Pay oraz kredyt ratalny Banku BNP Paribas. Jako pierwsza w Polsce, bramka oferuje także możliwość podziału kwoty do zapłaty na dwie różne metody płatności (np. pół kwoty BLIKiem, a drugie pół – kartą). Minimalna wartość kwoty do zapłaty dla tej opcji to 200 zł. Niewątpliwą zaletą dla przedsiębiorców decydujących się na rozwiązanie Axepta BNP Paribas jest czas uznania kwotą transakcji ich rachunku. Posiadacze kont firmowych w Banku BNP Paribas otrzymają wypłatę z transakcji natychmiast po jej autoryzacji.
Rozwiązanie Axepta BNP Paribas, zgodnie z wartościami banku, opiera się na transparentności i prostocie i w oparciu o te wartości zbudowany jest cennik. W przeciwieństwie do wielu obecnych na rynku rozwiązań, bramka płatności od Banku BNP Paribas ma jedną płaską stawkę dla wszystkich metod płatności, wynoszącą 0,98% od kwoty transakcji bez żadnych dodatkowych opłat. Axepta posiada również możliwość integracji ze stronami firm, które nie prowadzą klasycznego e-sklepu, ale przyjmują płatności online za swoje usługi.
Użytkownikom nowego rozwiązania bank zapewnia wsparcie na każdym etapie, w tym pomoc wdrożeniową i wtyczki do integracji z najpopularniejszymi opensource’owymi platformami e-commerce: PrestaShop, woocommerce, Magento, opencart, osCommerce oraz Quickcart, a także możliwość integracji poprzez API. Bank BNP Paribas planuje dalszy rozwój usług skierowanych do rynku e-commerce, w tym prace nad kolejnymi funkcjonalnościami bramki, w oparciu o potrzeby i informacje zwrotne od użytkowników – zarówno sprzedawców, jak i kupujących.
Źródło: BNP Paribas