Citi Handlowy znalazł się w wąskim gronie kilkunastu przedsiębiorstw w kraju, które zyskały tytuł „Etycznej Firmy” Pulsu Biznesu. Konkurs wyróżnia marki prowadzące działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej na etyce i wartościach w sposób najbardziej kompleksowy i systemowy, i wykazujące największą aktywność w tym obszarze.
Wczoraj wieczorem ogłoszono listę laureatów tegorocznej edycji prestiżowych nagród „Etyczna Firma” Pulsu Biznesu. W trzeciej edycji konkursu napłyneła rekordowa liczba zgłoszeń – ponad 200 aplikacji od firm i przedsiębiorstw z całego kraju. Citi Handlowy od początku istnienia konkursu konsekwentnie trafia do grona laureatów. Tytuł „Etyczna Firma” przyznany został Citi Handlowy za działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej na etyce i zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu wyróżniające się na tle innych przedsiębiorstw w Polsce
Odbierając nagrodę w imieniu banku Barbara Sobala, członek zarządu Citi Handlowy mówiła: – Od lat konsekwentnie dbamy o wysokie standardy. Wierzymy, że etyka jest immanentną częścią odpowiedzialnego biznesu, a właśnie taka działalność jest naszym celem. Ta filozofia jest widoczna we wszystkim, co robimy – kiedy ogłaszamy bank bez gwiazdek i małego druku, czy kiedy podejmujemy strategiczne decyzje o nieangażowaniu się w rynek walutowych kredytów hipotecznych. Co ważne, dbałość o najlepsze praktyki musi być działaniem długofalowym i obejmującym wszystkich pracowników – stąd w codziennej pracy staramy się kierować odpowiedzialnością i rzetelną komunikacją zarówno w kontaktach z klientami, udziałowcami jak i współpracownikami. Takie wyróżnienia jak tytuł „Etycznej Firmy” Pulsu Biznesu są bardzo ważnym potwierdzeniem dla skuteczności naszych działań.
Konkurs Pulsu Biznesu prowadzony jest od roku 2014. Do udziału zapraszane są wszystkie przedsiębiorstwa zarejestrowane i funkcjonujące w Polsce – niezależnie od wielkości zatrudnienia, rodzaju działalności, kapitału zakładowego czy zysków generowanych przez firmę. Na końcowy wynik składały się punkty zebrane w poszczególnych kategoriach: Odpowiedzialności w ramach programu zarządzania etyką, Nadzór najwyższej kadry kierowniczej nad programem, System zgłaszania nieprawidłowości oraz sposoby ich weryfikacji, Szkolenia i komunikacja Ład korporacyjny, Reputacja, Przywództwo; Zarządzanie ryzykiem nadużyć.