PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeCredit Agricole świętuje dwa lata swojej aplikacji mobilnej
Credit Agricole

Credit Agricole

Od 2001 roku głównym akcjonariuszem banku jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, działająca w 50 krajach świata.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/credit-agricole

Credit Agricole świętuje dwa lata swojej aplikacji mobilnej

Informacje 04.06.2024 (06:40) informacja prasowa
Bankowość mobilna Credit Agricole

Dwa lata temu Credit Agricole udostępnił nową aplikację CA24 Mobile. Dziś z kanałów cyfrowych banku  korzysta już blisko milion osób, a aplikacja należy ona do najlepiej ocenianych bankowych aplikacji w Polsce.

Zdjęcie autorstwa Porapak Apichodilok z Pexels

Nowa aplikacja mobilna Credit Agricole pojawiła się na rynku w połowie 2022 roku. Bank wdrożył ją w innowacyjnej technologii Flutter  – jako jedną z pierwszych aplikacji bankowych w Europie. Pracuje nad nią w metodologii zwinnej, co pozwala udostępniać klientom poszczególne wersje aplikacji bogatszej o nowe funkcje, produkty czy usługi. W ten sposób można także na bieżąco wprowadzać usprawnienia. Właśnie ukazała się już 20 wersja aplikacji, a tylko w 2023 roku bank dodał lub zmienił ok. 50 funkcji. Do największych należą: asystent finansowy dla klienta indywidualnego i firmowego; kantor czy globalna wyszukiwarka. Od tego roku poprzez aplikację można zasilać konta fundacji i organizacji dobroczynnych.

– Codzienność klientów przenosi się do świata online. Chcemy być częścią ich e-życia. Zbudowaliśmy i wciąż rozwijamy aplikację, która ma ułatwiać klientom już nie tylko bankowanie, ale też pozwalać zarządzać domowym budżetem i korzystniej robić zakupy – mówi Katarzyna Tomczyk-Czykier, dyrektor Pionu Innowacji i Cyfryzacji Bankowości Detalicznej. – Jednocześnie nadal oferujemy im kontakt z doradcą. Wiemy, że jest on ważny i potrzebny.

W CA24 Mobile znajduje się tzw. hub kontaktu. Klient może porozmawiać na czacie – z botem lub doradcą. Może także szybko do niego zadzwonić. W ten sposób omija wymaganą na infolinii wstępną weryfikację tożsamości, ponieważ dzwoni z aplikacji, do której musiał się wcześniej zalogować. Wcześniej bank łączył klienta z dowolnym doradcą na infolinii, a od kwietnia 2023 r. telefony klientów odbierają także doradcy z placówek bankowych. W przyszłości taki klient trafi do doradcy z najbliższego oddziału lub swojego indywidulanego doradcy, do którego, w razie potrzeby, może przyjść załatwić swoje sprawy. W aplikacji klient już teraz także widzi dane swojego doradcy, może się z nim umówić na spotkanie. Aplikacja pomoże znaleźć także dowolną placówkę,  bankomat czy wpłatomat.

Credit Agricole chce, żeby aplikacja rzeczywiście była użyteczna dla klientów. Dlatego każdego dnia sprawdza i analizuje ich opinie. Klienci zostawiają je w mediach społecznościowych, w sklepach, z których pobierają aplikację, u doradców na infolinii czy w placówkach, a także w reklamacjach. Bank bada także proaktywnie satysfakcję użytkowników (tzw. badania CRI), czy weryfikuje doświadczeń klienta podczas korzystania z aplikacji w ramach badań jakościowych warstwy UX.

– Poprzez tworzenie pozytywnego doświadczenia klientów w kanałach zdalnych budujemy silne i trwałe relacje z klientami. To dla nas absolutny priorytet – podkreśla Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej. – Każdy głos jest dla nas ważny i cieszy. Mamy zaangażowanych klientów, którym się chce zgłaszać propozycje usprawnień czy nowych rozwiązań. Nie możemy ich zawieść. Do każdego klienta indywidualnie wracamy z odpowiedzią i informacją, na przykład, gdy klika tygodni lub miesięcy po jego zgłoszeniu wdrożymy oczekiwaną przez niego funkcjonalność.

Pierwszą zmianą, którą bank wdrożył w odpowiedzi na zgłoszenia klientów, było widoczne przed zalogowaniem saldo konta. Po dodaniu tej opcji, Credit Agricole skontaktował się z każdą osobą, która w sklepach pisała o tej funkcji. Krok ten zaowocował w większości przypadków podwyższeniem zostawionej wcześniej oceny. Innym przykładem są wiadomości PUSH transakcyjne, o które prosili klienci czy licznik transakcji kartą oraz transakcji BLIK.

Zdecydowanym wyróżnikiem CA24 Mobile jest Klub Korzyści. To największy tego typu klub rabatowy w Polsce. Bank rozwija go już od kilku lat. Do współpracy zaprasza wciąż nowe punkty handlowo-usługowe – zarówno stacjonarne jak i internetowe. Dzięki temu klienci korzystają każdego dnia ze zniżek i rabatów w prawie 10 000 sklepów, znanych i lubianych marek. W przyszłości w aplikacji pojawią się nowe VAS-y (tzw. usługi dodane). Klienci w aplikacji kupią bilety komunikacji miejskiej czy zapłacą za parking.

Źródło: Credit Agricole

2024-06-04
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
20.12.2025 (23:17) – informacja prasowa

Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego

Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …

a 0 PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
20.12.2025 (23:14) – informacja prasowa

PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki

19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …

a 0 PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
20.12.2025 (23:08) – informacja prasowa

PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"

PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców