PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeCredit Agricole świętuje dwa lata swojej aplikacji mobilnej
Credit Agricole

Credit Agricole

Od 2001 roku głównym akcjonariuszem banku jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, działająca w 50 krajach świata.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/credit-agricole

Credit Agricole świętuje dwa lata swojej aplikacji mobilnej

Informacje 04.06.2024 (06:40) informacja prasowa
Bankowość mobilna Credit Agricole

Dwa lata temu Credit Agricole udostępnił nową aplikację CA24 Mobile. Dziś z kanałów cyfrowych banku  korzysta już blisko milion osób, a aplikacja należy ona do najlepiej ocenianych bankowych aplikacji w Polsce.

Zdjęcie autorstwa Porapak Apichodilok z Pexels

Nowa aplikacja mobilna Credit Agricole pojawiła się na rynku w połowie 2022 roku. Bank wdrożył ją w innowacyjnej technologii Flutter  – jako jedną z pierwszych aplikacji bankowych w Europie. Pracuje nad nią w metodologii zwinnej, co pozwala udostępniać klientom poszczególne wersje aplikacji bogatszej o nowe funkcje, produkty czy usługi. W ten sposób można także na bieżąco wprowadzać usprawnienia. Właśnie ukazała się już 20 wersja aplikacji, a tylko w 2023 roku bank dodał lub zmienił ok. 50 funkcji. Do największych należą: asystent finansowy dla klienta indywidualnego i firmowego; kantor czy globalna wyszukiwarka. Od tego roku poprzez aplikację można zasilać konta fundacji i organizacji dobroczynnych.

– Codzienność klientów przenosi się do świata online. Chcemy być częścią ich e-życia. Zbudowaliśmy i wciąż rozwijamy aplikację, która ma ułatwiać klientom już nie tylko bankowanie, ale też pozwalać zarządzać domowym budżetem i korzystniej robić zakupy – mówi Katarzyna Tomczyk-Czykier, dyrektor Pionu Innowacji i Cyfryzacji Bankowości Detalicznej. – Jednocześnie nadal oferujemy im kontakt z doradcą. Wiemy, że jest on ważny i potrzebny.

W CA24 Mobile znajduje się tzw. hub kontaktu. Klient może porozmawiać na czacie – z botem lub doradcą. Może także szybko do niego zadzwonić. W ten sposób omija wymaganą na infolinii wstępną weryfikację tożsamości, ponieważ dzwoni z aplikacji, do której musiał się wcześniej zalogować. Wcześniej bank łączył klienta z dowolnym doradcą na infolinii, a od kwietnia 2023 r. telefony klientów odbierają także doradcy z placówek bankowych. W przyszłości taki klient trafi do doradcy z najbliższego oddziału lub swojego indywidulanego doradcy, do którego, w razie potrzeby, może przyjść załatwić swoje sprawy. W aplikacji klient już teraz także widzi dane swojego doradcy, może się z nim umówić na spotkanie. Aplikacja pomoże znaleźć także dowolną placówkę,  bankomat czy wpłatomat.

Credit Agricole chce, żeby aplikacja rzeczywiście była użyteczna dla klientów. Dlatego każdego dnia sprawdza i analizuje ich opinie. Klienci zostawiają je w mediach społecznościowych, w sklepach, z których pobierają aplikację, u doradców na infolinii czy w placówkach, a także w reklamacjach. Bank bada także proaktywnie satysfakcję użytkowników (tzw. badania CRI), czy weryfikuje doświadczeń klienta podczas korzystania z aplikacji w ramach badań jakościowych warstwy UX.

– Poprzez tworzenie pozytywnego doświadczenia klientów w kanałach zdalnych budujemy silne i trwałe relacje z klientami. To dla nas absolutny priorytet – podkreśla Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej. – Każdy głos jest dla nas ważny i cieszy. Mamy zaangażowanych klientów, którym się chce zgłaszać propozycje usprawnień czy nowych rozwiązań. Nie możemy ich zawieść. Do każdego klienta indywidualnie wracamy z odpowiedzią i informacją, na przykład, gdy klika tygodni lub miesięcy po jego zgłoszeniu wdrożymy oczekiwaną przez niego funkcjonalność.

Pierwszą zmianą, którą bank wdrożył w odpowiedzi na zgłoszenia klientów, było widoczne przed zalogowaniem saldo konta. Po dodaniu tej opcji, Credit Agricole skontaktował się z każdą osobą, która w sklepach pisała o tej funkcji. Krok ten zaowocował w większości przypadków podwyższeniem zostawionej wcześniej oceny. Innym przykładem są wiadomości PUSH transakcyjne, o które prosili klienci czy licznik transakcji kartą oraz transakcji BLIK.

Zdecydowanym wyróżnikiem CA24 Mobile jest Klub Korzyści. To największy tego typu klub rabatowy w Polsce. Bank rozwija go już od kilku lat. Do współpracy zaprasza wciąż nowe punkty handlowo-usługowe – zarówno stacjonarne jak i internetowe. Dzięki temu klienci korzystają każdego dnia ze zniżek i rabatów w prawie 10 000 sklepów, znanych i lubianych marek. W przyszłości w aplikacji pojawią się nowe VAS-y (tzw. usługi dodane). Klienci w aplikacji kupią bilety komunikacji miejskiej czy zapłacą za parking.

Źródło: Credit Agricole

2024-06-04
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 mBank: Publikacja Biura RPO przedstawia nieprawdę: nie wymagamy badań w procesie kredytowym
18.07.2025 (07:24)

mBank: Publikacja Biura RPO przedstawia nieprawdę: nie wymagamy badań w procesie kredytowym

Tytuł i treść publikacji Biura Rzecznika Praw Obywatelskich zamieszczonej 15 lipca br. w Biuletynie Informacji …

a Analizy 0 Raport Santander TFI: Pokolenia na rynku inwestycji
17.07.2025 (16:38)

Raport Santander TFI: Pokolenia na rynku inwestycji

Styl inwestowania w Polsce zmienia się z wiekiem. Młodsi traktują inwestowanie jak usługę na żądanie: szybką, …

a 0 Polacy w wieku 18-25 lat są dość sceptycznie nastawieni do kredytu na zakup domu lub mieszkania
17.07.2025 (16:37)

Polacy w wieku 18-25 lat są dość sceptycznie nastawieni do kredytu na zakup domu lub mieszkania

Jeden na dziewięciu respondentów w wieku 18-25 lat zamierza w 2025 roku wziąć kredyt na dom lub mieszkanie. Z kolei …

a Analizy 0 Na polskim rynku nieruchomości brakuje blisko 400 tys. mieszkań. Czy jesteśmy u progu nasycenia?
17.07.2025 (16:35)

Na polskim rynku nieruchomości brakuje blisko 400 tys. mieszkań. Czy jesteśmy u progu nasycenia?

W Polsce na 1000 mieszkańców przypada 386 mieszkań, podczas gdy średnia dla krajów Europy Zachodniej to 467. Pomimo …

a 0 Nowe oszustwo na rynku. Przestępcy namawiają do składania „reklamacji” w bankach
17.07.2025 (16:33)

Nowe oszustwo na rynku. Przestępcy namawiają do składania „reklamacji” w bankach

Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa. Polega ono na tym, że przestępcy oferują pomoc w próbie wyłudzenia …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - czerwiec 2025
17.07.2025 (16:31)

Rynek pożyczkowy w Polsce - czerwiec 2025

4.338 zł wyniosła w czerwcu 2025 r. średnia wartość pożyczki pozabankowej w Polsce - wynika z danych Związku …

PRNews.pl

Zobacz również

Chcesz polatać dronem? Citi rozdaje urządzenia DJI aktywnym użytkownikom

Chcesz polatać dronem? Citi rozdaje urządzenia DJI aktywnym użytkownikom

To pierwsza tego typu promocja na rynku,…

Oszukali kilkaset osób. Włamali się do systemów parkowania i wysłali wezwania do zapłaty

Oszukali kilkaset osób. Włamali się do systemów parkowania i wysłali wezwania do zapłaty

Policjanci z Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości rozpracowali…

Tych funkcji wciąż brakuje w bankowości elektronicznej. „Zasugerujmy to bankowcom”

Tych funkcji wciąż brakuje w bankowości elektronicznej. „Zasugerujmy to bankowcom”

Obecne systemy bankowości elektronicznej to zaawansowane „kombajny…

Allegro weźmie rozwód z Paczkomatami? Szykuje się rewolucja

Allegro weźmie rozwód z Paczkomatami? Szykuje się rewolucja

Na pewno zauważyliście w trakcie robienia zakupów…

Revolut zbroi się w kapitał. W grze nowa wycena i podbój USA

Revolut zbroi się w kapitał. W grze nowa wycena i podbój USA

Revolut prowadzi intensywne rozmowy w sprawie pozyskania…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Avo Men:

Po ciaglych skandalach z tym Bankiem jestem w stanie uwierzyć ze mBank wola …

pt., 18 lip 2025 (10:10) • mBank: Publikacja Biura RPO przedstawia nieprawdę: nie wymagamy badań w procesie kredytowym

e_s_g:

"...a rzeczywistymi działaniami przedsiębiorców na rzecz zrównoważonego rozwoju (ESG)..." - nie ma znaku …

śr., 25 cze 2025 (07:50) • Czy ESG wpływa na decyzje inwestycyjne? Raport EY

Iwo:

Konto oszczędnościowe Cyfrowy Zysk. Teraz oprocentowanie dla środków do 50 000 jest 7,2%, …

śr., 11 cze 2025 (12:29) • BOŚ uruchamia mobilne konto oszczędnościowe „Cyfrowy Zysk”. Proponuje 8,1 proc.

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców