PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Provema
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Who is who
  • Wydarzenia
  • Praca
  • Forum
  • Alert
  • Newsletter
PRNews.plWiadomości„Jak jeździsz”? Santander BP walczy z telefonem za kółkiem
Santander Bank Polska

Santander Bank Polska

Głównym akcjonariuszem Santander Bank Polska jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/santander-bank-polska

„Jak jeździsz”? Santander BP walczy z telefonem za kółkiem

Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
Wiadomości 20.09.2019 (11:59) artykuł nadesłany
Bezpieczeństwo Santander Bank Polska

Używanie smartfona za kierownicą to dziś powszechny problem. Choć brakuje statystyk policyjnych, które informowałyby nas o tym jak wiele wypadków ma związek z odwróceniem uwagi uczestników ruchu drogowego od tego co dzieje się na drodze, przez jednoczesne korzystanie z telefonu, ponad  100 000 mandatów wystawianych rocznie za to wykroczenie powinno dać nam do myślenia. Po zeszłorocznej kampanii Santander Bank Polska Zaparkuj telefon i jedź przyszedł czas na edukację i przekonanie kierowców, że za kółkiem warto być #SmartOff.

Kampania „Zaparkuj telefon i jedź„, która została zrealizowana w 2018 r. w ramach edukacyjnego projektu „Jak Jeździsz” była jedną z pierwszych kampanii zwiększających świadomość zagrożenia, jakie niesie ze sobą patrzenie w ekran telefonu w trakcie jazdy. Wyniki badań kierowców, przeprowadzone w marcu ubiegłego roku przez 4p Research Mix dla Santander Bank Polska pokazały, że wśród 17 największych zagrożeń na drodze kierowcy nie uwzględnili używania telefonów, a jednocześnie na czwartym miejscu tego zestawienia znaleźli się nieskoncentrowani na drodze kierowcy.

– W ramach projektu „Jak Jeździsz” nieustająco obserwujemy to, co dzieje się na polskich drogach. Niestety, ciągle wypadki dominują w doniesieniach medialnych. Od paru lat jako jedną z ich głównych przyczyn wymienia się właśnie korzystanie ze smartfonów. Zresztą nietrudno zauważyć, wystarczy, będąc przechodniem, przyjrzeć się kierowcom czekającym na zmianę świateł. Postanowiliśmy zareagować i zatrzymać ten niechlubny trend – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor Biura Sponsoringu i Projektów Relacyjnych Santander Bank Polska.

Santander Bank Polska chce wspierać działania na rzecz rozwiązania tego problemu, dlatego postanowił najpierw uświadomić uczestnikom ruchu drogowego, gdzie leży jego źródło. Tak zapoczątkowano kampanię „Zaparkuj telefon i jedź”, obecną w mediach społecznościowych, a także w radiu i prasie pod koniec 2018 r.

Nie jest łatwo zmienić przyzwyczajenia kierowców, dlatego bank podjął decyzję o kontynuowaniu walki z problemem także w 2019 r. Tegoroczną kampanię zainaugurował w lutym br. imponujących rozmiarów mural, wykonany na budynku przy jednym z najbardziej zakorkowanych miejsc w Warszawie – przy pl. Zawiszy. Mural „#Zaparkuj telefon i jedź” miał w niestandardowy sposób przypominać kierowcom, że wpatrywanie się w smartfona podczas jazdy rozprasza naszą uwagę, a to stwarza zagrożenie nie tylko dla nas samych, ale wpływa na bezpieczeństwo wszystkich innych uczestników ruchu drogowego.  

– Pisząc sms-a w trakcie jazdy jesteśmy nawet 30% bardziej narażeni na potencjalny wypadek. Nie widząc, co dzieje się wokół nas, nie jesteśmy w stanie reagować w porę. Dlatego w 2019 r. walka z używaniem telefonu za kierownicą to główny kierunek naszej akcji – dodaje Katarzyna Meissner.

Lato 2019 minęło pod znakiem akcji „#SmartOff”, w której  kierowcy byli pytani o nawyki za kierownicą. Akcja polegała na informowaniu o faktach i skłaniała do refleksji – wszystko po to, by zwiększyć świadomość zagrożenia, jakie niesie ze sobą używanie telefonów w trakcie jazdy. Za pośrednictwem Facebooka o przedsięwzięciu  dowiedziało się ponad 700 000 internautów, a w samym konkursie wzięło udział ponad 240 osób. Kolejny etap tegorocznej kampanii to internetowe wyzwanie „#SmartOff Challenge”. Jej elementem będą specjalnie przygotowane naklejki na samochód, przestrzegające przed używaniem telefonów komórkowych w trakcie jazdy. Akcja wystartuje pod koniec września br.

O „Jak Jeździsz”

Projekt edukacyjny Jak Jeździsz, promujący odpowiedzialne i kulturalne zachowanie się na drodze, Santander Bank Polska realizuje od 2015 r. Projekt obejmuje komunikację w mediach społecznościowych, jak również organizację wydarzeń w lokalnych społecznościach. Fanpage „Jak Jeździsz” obserwuje ponad 127 tys. osób. Przy wsparciu ambasadora projektu, kierowcy wyścigowego Kuby Giermaziaka, internauci kilka razy w tygodniu mogą liczyć na aktualne informacje drogowe, jak też ciekawe, merytoryczne porady dot. m.in. kultury jazdy, eksploatacji i wyposażenia samochodu, przepisów drogowych, pierwszej pomocy w razie kolizji i wypadku drogowego, prawidłowego przewożenia dzieci czy techniki jazdy.

Udostępnij: Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
santander 2019-09-20
Redakcja PRNews.pl
Tagi: santander

Sprawdź także:

0 Ewolucja invisible banking
22.01.2021 (08:16) – informacja prasowa

Ewolucja invisible banking

Digital banking ewoluuje do coraz mniej inwazyjnej i niewidocznej formy bankowania. Dzięki sztucznej inteligencji, …

0 Pracownicy Idea Banku szkolą się z produktów Pekao
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
22.01.2021 (07:13)

Pracownicy Idea Banku szkolą się z produktów Pekao

Z początkiem roku Bank Pekao przejął Idea Bank. Zapytałem, jak obecnie wygląda sprzedaż produktów w placówkach …

0 Mniej transakcji oszukańczych kartami, ale więcej oszustw za pomocą przelewów. Nowy raport NBP
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
21.01.2021 (18:06)

Mniej transakcji oszukańczych kartami, ale więcej oszustw za pomocą przelewów. Nowy raport NBP

Narodowy Bank Polski opublikował nowy raport o transakcjach oszukańczych. Wynika z niego, że w III kwartale 2020 r. …

0 Bank Pocztowy uruchamia specjalną ofertę dla emerytów
21.01.2021 (14:41) – informacja prasowa

Bank Pocztowy uruchamia specjalną ofertę dla emerytów

Bank Pocztowy wprowadził nową ofertę promocyjną - kredyt dedykowany emerytom. Kredyt przeznaczony jest dla klientów …

0 Święta zwiększyły sprzedaż pożyczek, ale branża nadal dołuje
21.01.2021 (11:27) – informacja prasowa

Święta zwiększyły sprzedaż pożyczek, ale branża nadal dołuje

Ostatni miesiąc 2020 roku przyniósł sektorowi instytucji pożyczkowych lekkie odbicie w sprzedaży. W porównaniu do …

0 Prawie połowa banków na świecie walczy ze skutkami pandemii, przyspieszając digitalizację usług
21.01.2021 (08:42) – informacja prasowa

Prawie połowa banków na świecie walczy ze skutkami pandemii, przyspieszając digitalizację usług

W skali globalnej 44 proc. banków planuje, a 48 proc. już wdrożyło cyfrowe rozwiązania, mające na celu poprawę …

PRNews.pl

Zobacz również

Nawet 130 tys. zł różnicy w kosztach. Bankier.pl sprawdził kredyty hipoteczne na dom

Nawet 130 tys. zł różnicy w kosztach. Bankier.pl sprawdził kredyty hipoteczne na dom

Wyższa marża może przełożyć się na spore…

Prezes Pekao o Idea Banku: Wyrok sądu arbitrażowego nie będzie miał żadnego znaczenia

Prezes Pekao o Idea Banku: Wyrok sądu arbitrażowego nie będzie miał żadnego znaczenia

Tak naprawdę w Idea Banku brakowało około…

mBank ostrzega przed fałszywymi linkami podczas zakupów internetowych

mBank ostrzega przed fałszywymi linkami podczas zakupów internetowych

Podczas zakupów lub sprzedaży w sieci, nie…

Cyfrowe euro w ciągu 5 lat. Jak mógłby działać nowy pieniądz?

Cyfrowe euro w ciągu 5 lat. Jak mógłby działać nowy pieniądz?

Cyfrowe euro powinno stać się rzeczywistością w…

Gotówki nie przyjmujemy – co trzeci Brytyjczyk spotkał się z odmową

Gotówki nie przyjmujemy – co trzeci Brytyjczyk spotkał się z odmową

34 proc. konsumentów w okresie od początku…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

mirekk:

Żeby państwo polskie budowało przynajmniej wystarczająco dużo mostów... …

śr, 20 sty 2021 (12:26) • Aż 67% Polaków uważa, że emerytura nie wystarczy im, aby przeżyć. Prawie 20% nie ma planu, jak zapewnić sobie bezpieczeństwo na starość. Wyniki badania

Slavekk:

A jak zakładasz rachunek w banku to też im dowodu nie pokażesz? …

śr, 20 sty 2021 (06:52) • Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

GnD:

No tak, bo przecież bez dowodu nagle Polak obraca milionami, ale już z …

wt, 19 sty 2021 (23:35) • Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

assadf:

Revolut ma przed sobą wiele tego typu trudności, bo CEO nie uznaje, że …

wt, 19 sty 2021 (18:47) • Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

xxx:

skanu dowodu nie prześlę dziekuję …

wt, 19 sty 2021 (16:03) • Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Pit 2020
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • e-Deklaracje 2019
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pity
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2021 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców