PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomości„Jak jeździsz”? Santander BP walczy z telefonem za kółkiem
Santander Bank Polska

Santander Bank Polska

Głównym akcjonariuszem Santander Bank Polska jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/santander-bank-polska

„Jak jeździsz”? Santander BP walczy z telefonem za kółkiem

Wiadomości 20.09.2019 (11:59) artykuł nadesłany
Bezpieczeństwo Santander Bank Polska

Używanie smartfona za kierownicą to dziś powszechny problem. Choć brakuje statystyk policyjnych, które informowałyby nas o tym jak wiele wypadków ma związek z odwróceniem uwagi uczestników ruchu drogowego od tego co dzieje się na drodze, przez jednoczesne korzystanie z telefonu, ponad  100 000 mandatów wystawianych rocznie za to wykroczenie powinno dać nam do myślenia. Po zeszłorocznej kampanii Santander Bank Polska Zaparkuj telefon i jedź przyszedł czas na edukację i przekonanie kierowców, że za kółkiem warto być #SmartOff.

Kampania „Zaparkuj telefon i jedź„, która została zrealizowana w 2018 r. w ramach edukacyjnego projektu „Jak Jeździsz” była jedną z pierwszych kampanii zwiększających świadomość zagrożenia, jakie niesie ze sobą patrzenie w ekran telefonu w trakcie jazdy. Wyniki badań kierowców, przeprowadzone w marcu ubiegłego roku przez 4p Research Mix dla Santander Bank Polska pokazały, że wśród 17 największych zagrożeń na drodze kierowcy nie uwzględnili używania telefonów, a jednocześnie na czwartym miejscu tego zestawienia znaleźli się nieskoncentrowani na drodze kierowcy.

– W ramach projektu „Jak Jeździsz” nieustająco obserwujemy to, co dzieje się na polskich drogach. Niestety, ciągle wypadki dominują w doniesieniach medialnych. Od paru lat jako jedną z ich głównych przyczyn wymienia się właśnie korzystanie ze smartfonów. Zresztą nietrudno zauważyć, wystarczy, będąc przechodniem, przyjrzeć się kierowcom czekającym na zmianę świateł. Postanowiliśmy zareagować i zatrzymać ten niechlubny trend – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor Biura Sponsoringu i Projektów Relacyjnych Santander Bank Polska.

Santander Bank Polska chce wspierać działania na rzecz rozwiązania tego problemu, dlatego postanowił najpierw uświadomić uczestnikom ruchu drogowego, gdzie leży jego źródło. Tak zapoczątkowano kampanię „Zaparkuj telefon i jedź”, obecną w mediach społecznościowych, a także w radiu i prasie pod koniec 2018 r.

Nie jest łatwo zmienić przyzwyczajenia kierowców, dlatego bank podjął decyzję o kontynuowaniu walki z problemem także w 2019 r. Tegoroczną kampanię zainaugurował w lutym br. imponujących rozmiarów mural, wykonany na budynku przy jednym z najbardziej zakorkowanych miejsc w Warszawie – przy pl. Zawiszy. Mural „#Zaparkuj telefon i jedź” miał w niestandardowy sposób przypominać kierowcom, że wpatrywanie się w smartfona podczas jazdy rozprasza naszą uwagę, a to stwarza zagrożenie nie tylko dla nas samych, ale wpływa na bezpieczeństwo wszystkich innych uczestników ruchu drogowego.  

– Pisząc sms-a w trakcie jazdy jesteśmy nawet 30% bardziej narażeni na potencjalny wypadek. Nie widząc, co dzieje się wokół nas, nie jesteśmy w stanie reagować w porę. Dlatego w 2019 r. walka z używaniem telefonu za kierownicą to główny kierunek naszej akcji – dodaje Katarzyna Meissner.

Lato 2019 minęło pod znakiem akcji „#SmartOff”, w której  kierowcy byli pytani o nawyki za kierownicą. Akcja polegała na informowaniu o faktach i skłaniała do refleksji – wszystko po to, by zwiększyć świadomość zagrożenia, jakie niesie ze sobą używanie telefonów w trakcie jazdy. Za pośrednictwem Facebooka o przedsięwzięciu  dowiedziało się ponad 700 000 internautów, a w samym konkursie wzięło udział ponad 240 osób. Kolejny etap tegorocznej kampanii to internetowe wyzwanie „#SmartOff Challenge”. Jej elementem będą specjalnie przygotowane naklejki na samochód, przestrzegające przed używaniem telefonów komórkowych w trakcie jazdy. Akcja wystartuje pod koniec września br.

O „Jak Jeździsz”

Projekt edukacyjny Jak Jeździsz, promujący odpowiedzialne i kulturalne zachowanie się na drodze, Santander Bank Polska realizuje od 2015 r. Projekt obejmuje komunikację w mediach społecznościowych, jak również organizację wydarzeń w lokalnych społecznościach. Fanpage „Jak Jeździsz” obserwuje ponad 127 tys. osób. Przy wsparciu ambasadora projektu, kierowcy wyścigowego Kuby Giermaziaka, internauci kilka razy w tygodniu mogą liczyć na aktualne informacje drogowe, jak też ciekawe, merytoryczne porady dot. m.in. kultury jazdy, eksploatacji i wyposażenia samochodu, przepisów drogowych, pierwszej pomocy w razie kolizji i wypadku drogowego, prawidłowego przewożenia dzieci czy techniki jazdy.

santander 2019-09-20
Redakcja PRNews.pl
Tagi: santander

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców