PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeKlarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów

Klarna

Klarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów

Informacje 13.05.2022 (07:38) informacja prasowa
Klarna

Klarna ogłosiła uruchomienie usługi wirtualnych zakupów (Virtual Shopping). Integruje ona to, co najlepsze w zakupach stacjonarnych z doświadczeniem online. Konsumentom umożliwia bezpieczne przeglądanie produktów i kupowanie online, łącząc ich bezpośrednio poprzez czaty na żywo i rozmowy wideo z ekspertami w sklepie – po to, aby w czasie rzeczywistym mogli uzyskać porady i inspiracje dotyczące produktów.

Z kolei sprzedawcom daje dodatkowe opcje, pozwalające angażować kupujących oraz wykorzystywać rozległą wiedzę ekspertów i konsultantów z fizycznych sklepów w kontaktach z milionami kupujących online. Dzięki dedykowanej i stworzonej na potrzeby obsługi wirtualnych zakupów aplikacji Klarna Store App, pracownicy sklepów mogą udostępniać zdjęcia i wideo z produktami oraz prezentować je na żywo bezpośrednio z miejsca wykonywania swojej pracy. Zastosowanie nowego rozwiązania Klarny sprawia, że klienci e-sklepów są bardziej zaangażowani w zakupy, bardziej lojalni wobec marek i rzadziej decydują się na zwroty.

Wprowadzenie do oferty usługi Virtual Shopping to efekt ubiegłorocznego przejęcia przez Klarnę platformy zakupów społecznościowych Hero, lidera w obszarze oferowania usług wirtualnych zakupów.

E-commerce zyskuje, ale offline wciąż dominuje

Chociaż w ostatnich latach zakupy w Internecie osiągnęły rekordowe wzrosty, to wciąż dominującym kanałem pozostają sklepy stacjonarne, odpowiadające w 2021 r. za prawie 80% globalnej sprzedaży detalicznej. Raport Klarny Shopping Pulse pokazuje, że konsumenci preferują zakupy w sklepach tradycyjnych ze względu na możliwość interakcji społecznych i oferowany przez nie poziom obsługi klienta – zakupy online nie pozwalają konsumentom zobaczyć produktu z bliska, dotknąć go lub przymierzyć, by mogli oni ocenić, czy produkt jest zgodny z ich oczekiwaniami. Klienci oczekują dziś takiego samego poziomu obsługi offline i online – ponad trzy czwarte (79%) kupujących uważa, że sprzedawcy powinni inwestować w nowe technologie, a ponad jedna trzecia z nich uważa, że oferowanie bardziej spersonalizowanych usług (34%) i rekomendacji produktów (40%) powinno być priorytetem dla sprzedawców.

Wirtualne zakupy z Klarną są już dostępne dla ponad 300 marek, w tym Levi’s, Hugo Boss i Herman Miller, z sukcesem przekształcając ich sklepy internetowe w prawdziwe doświadczenie omnichannel. Konsumenci mogą kupować wszystko, co znajdą w ofercie sklepu internetowego, ale jednocześnie, bez wchodzenia do salonu sprzedaży, otrzymują benefity dotychczas zarezerwowane dla stacjonarnych zakupowiczów – rzetelne i fachowe wskazówki i porady od pracowników fizycznych sklepów, doradzających im w procesie zakupowym. Ponadto dzięki opcji live stream i możliwości wymiany wiadomości z konsultantem w sklepie stacjonarnym, konsumenci mogą oglądać filmy i zdjęcia produktów z bliska, a także dema produktów bezpośrednio ze sklepu. W ten sposób dowiadują się, jak ubranie prezentuje się na wieszaku, jaki jest rzeczywisty odcień kosmetyku czy wielkość mebla.

Sklepy internetowe z nowym “życiem”

Od teraz wirtualne zakupy z Klarną będą dostępne dla wszystkich jej partnerów handlowych na całym świecie. To ruch umacniający pozycję Klarny jako globalnego partnera wzrostu dla sprzedawców detalicznych. Większy komfort i pewność robienia zakupów to lepsze wskaźniki sprzedażowe dla merchantów – wg analizy platformy Hero po rozmowie online z ekspertem w sklepie konsumenci są aż do 21 razy bardziej skłonni do dokonania zakupu, niż ma to miejsce, gdy nie korzystają z takiego wsparcia. Jednocześnie podnoszona jest w ten sposób tzw. wartość życiowa klienta (CLV).

Jak działają wirtualne zakupy z Klarną?

  • Dla kupujących: Klikając w ikonę wirtualnych zakupów na stronie internetowej sklepu zintegrowanego z Klarną, klienci łączą się z ekspertem w sklepie stacjonarnym. Po połączeniu mogą rozmawiać na czacie, otrzymywać zdjęcia i filmy, śledzić rekomendacje produktów, a nawet prowadzić rozmowę wideo, odtwarzając w ten sposób doświadczenia ze sklepu stacjonarnego.
  • Dla sprzedawców: Sprzedawcy zintegrowani z Klarną mogą z łatwością dodać funkcję wirtualnych zakupów do swoich sklepów internetowych, tym samym zapewniając kupującym prawdziwe doświadczenie omnichannel. Po jej włączeniu, mogą uzyskać wgląd w przeprowadzone rozmowy i dane sprzedażowe, co pozwala im na bieżąco śledzić i poprawiać ogólne wyniki. Pracujący w sklepie stacjonarnym eksperci łączą się z kupującymi online za pomocą nowej, dedykowanej sprzedawcom aplikacji Klarna Store App, dostępnej dla systemów iOS i Android. Po nawiązaniu połączenia mogą rozpocząć interakcję z konsumentami za pomocą wiadomości tekstowych, czatu i rozmowy wideo, co ułatwia przekazywanie spersonalizowanych porad, umówienie wizyty w sklepie i podtrzymywanie kontaktu.

Od teraz wirtualne zakupy z Klarną są dostępne na 18 rynkach, w tym w Polsce, USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Norwegii, Danii, Francji, Holandii, Belgii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i Szwecji. Na kolejnych rynkach pojawią się do końca 2022 roku.

Źródło: Klarna

2022-05-13
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 EBOiR przekazał KredoBankowi nową transzę w wysokości 50 mln euro na finansowanie ukraińskich przedsiębiorstw
12.05.2025 (13:15)

EBOiR przekazał KredoBankowi nową transzę w wysokości 50 mln euro na finansowanie ukraińskich przedsiębiorstw

9 maja 2025 r. we Lwowie KredoBank i Europejski Bank Odbudowy i Rozwowju (EBOiR) podpisały dodatkową umowę o …

a 0 Santander Bank Polska partnerem strategicznym wydarzenia IMPACT’25
12.05.2025 (13:14)

Santander Bank Polska partnerem strategicznym wydarzenia IMPACT’25

IMPACT to jedno z najważniejszych wydarzeń roku, które gromadzi światowej klasy ekspertów i liderów biznesu. W …

a Kariera w finansach 0 Do zarządu Vehis dołącza Marek Dwornik, były prezes Santander Consumer Multirent
12.05.2025 (07:13)

Do zarządu Vehis dołącza Marek Dwornik, były prezes Santander Consumer Multirent

Z początkiem maja 2025 r. do Zarządu spółki VEHIS dołączył Marek Dwornik, były prezes Santander Consumer Multirent. …

a 0 „Leć teraz, zapłać później” - PayPo wprowadził nową ofertę dla podróżujących
12.05.2025 (07:11)

„Leć teraz, zapłać później” - PayPo wprowadził nową ofertę dla podróżujących

PayPo z końcem kwietnia wprowadził nową ofertę „Leć teraz, zapłać później”, skierowaną do osób planujących podróże. …

a 0 Allianz Polska kontynuuje współpracę z Kamilem Stochem. Jej elementem jest nowa kampania
12.05.2025 (07:09)

Allianz Polska kontynuuje współpracę z Kamilem Stochem. Jej elementem jest nowa kampania

Kampania internetowa „Dobrze być w Allianz” ma przede wszystkim charakter employer brandingowy. Jej cele to …

a 0 Bank Pekao partnerem strategicznym Corporate Connections
12.05.2025 (07:06)

Bank Pekao partnerem strategicznym Corporate Connections

Bank Pekao nawiązał 5-letnią współpracę z Corporate Connections – organizacją zrzeszającą właścicieli i liderów …

PRNews.pl

Zobacz również

Bankomaty i gotówka odchodzą do lamusa. Liczba maszyn spada z roku na rok

Bankomaty i gotówka odchodzą do lamusa. Liczba maszyn spada z roku na rok

Spada liczba wypłat gotówki z bankomatów i…

Santander sprzedany, będzie zmiana nazwy banku i rebranding. Co to oznacza dla klientów?

Santander sprzedany, będzie zmiana nazwy banku i rebranding. Co to oznacza dla klientów?

Na początku tygodnia austriacka grupa Erste podpisała…

Przybyło kart płatniczych, ale spadła liczba i wartość transakcji

Przybyło kart płatniczych, ale spadła liczba i wartość transakcji

W czwartym kwartale ubiegłego roku liczba kart…

Wiadomo, kto przejmie Santander Bank Polska. Pakiet wart 7 mld euro

Wiadomo, kto przejmie Santander Bank Polska. Pakiet wart 7 mld euro

Erste Group podpisał umowę w sprawie zakupu…

Alarmujące dane. Co pół godziny dochodzi do próby wyłudzenia kredytu

Alarmujące dane. Co pół godziny dochodzi do próby wyłudzenia kredytu

Najnowsze dane dotyczące wyłudzeń kredytów nie pozostawiają…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

MRSBINTA LUCY:

Potrzebujesz pożyczki? pożyczki osobistej? pożyczki biznesowej? hipoteki? finansowania rolniczego i projektowego? Dzień dobry …

pon., 12 maj 2025 (09:23) • Świąteczna kampania Pilnej Pożyczki w Internecie

MRSBINTA LUCY:

Chcesz pożyczyć pieniądze? jeśli tak, skontaktuj się z nami już dziś przez e-mail: …

pon., 12 maj 2025 (09:22) • Świąteczna kampania Pilnej Pożyczki w Internecie

Cyklon:

Ciekawe kto będzie dzwonił w sprawie przelewów przychodzących do mBanku bo do mnie …

wt., 6 maj 2025 (06:54) • BOT Marek pomoże klientom mBanku w potwierdzaniu nietypowych transakcji

AlaAsia Alaasia:

Kluczowym czynnikiem będzie wojna, która wszystko zaorze. …

czw., 1 maj 2025 (12:00) • Raport Mastercard: Jak młodzi sukcesorzy zmieniają bankowość prywatną w Polsce

Bart Ikswe:

Hoho, no obrońca złodziejskich praktyk banków się objawił... Fakty są takie, że banki …

śr., 30 kw. 2025 (07:37) • RRSO naszych „hipotek” ponad 2 razy wyższe niż niemieckie

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców