PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeKlarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów

Klarna

Klarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów

Informacje 13.05.2022 (07:38) informacja prasowa
Klarna

Klarna ogłosiła uruchomienie usługi wirtualnych zakupów (Virtual Shopping). Integruje ona to, co najlepsze w zakupach stacjonarnych z doświadczeniem online. Konsumentom umożliwia bezpieczne przeglądanie produktów i kupowanie online, łącząc ich bezpośrednio poprzez czaty na żywo i rozmowy wideo z ekspertami w sklepie – po to, aby w czasie rzeczywistym mogli uzyskać porady i inspiracje dotyczące produktów.

Z kolei sprzedawcom daje dodatkowe opcje, pozwalające angażować kupujących oraz wykorzystywać rozległą wiedzę ekspertów i konsultantów z fizycznych sklepów w kontaktach z milionami kupujących online. Dzięki dedykowanej i stworzonej na potrzeby obsługi wirtualnych zakupów aplikacji Klarna Store App, pracownicy sklepów mogą udostępniać zdjęcia i wideo z produktami oraz prezentować je na żywo bezpośrednio z miejsca wykonywania swojej pracy. Zastosowanie nowego rozwiązania Klarny sprawia, że klienci e-sklepów są bardziej zaangażowani w zakupy, bardziej lojalni wobec marek i rzadziej decydują się na zwroty.

Wprowadzenie do oferty usługi Virtual Shopping to efekt ubiegłorocznego przejęcia przez Klarnę platformy zakupów społecznościowych Hero, lidera w obszarze oferowania usług wirtualnych zakupów.

E-commerce zyskuje, ale offline wciąż dominuje

Chociaż w ostatnich latach zakupy w Internecie osiągnęły rekordowe wzrosty, to wciąż dominującym kanałem pozostają sklepy stacjonarne, odpowiadające w 2021 r. za prawie 80% globalnej sprzedaży detalicznej. Raport Klarny Shopping Pulse pokazuje, że konsumenci preferują zakupy w sklepach tradycyjnych ze względu na możliwość interakcji społecznych i oferowany przez nie poziom obsługi klienta – zakupy online nie pozwalają konsumentom zobaczyć produktu z bliska, dotknąć go lub przymierzyć, by mogli oni ocenić, czy produkt jest zgodny z ich oczekiwaniami. Klienci oczekują dziś takiego samego poziomu obsługi offline i online – ponad trzy czwarte (79%) kupujących uważa, że sprzedawcy powinni inwestować w nowe technologie, a ponad jedna trzecia z nich uważa, że oferowanie bardziej spersonalizowanych usług (34%) i rekomendacji produktów (40%) powinno być priorytetem dla sprzedawców.

Wirtualne zakupy z Klarną są już dostępne dla ponad 300 marek, w tym Levi’s, Hugo Boss i Herman Miller, z sukcesem przekształcając ich sklepy internetowe w prawdziwe doświadczenie omnichannel. Konsumenci mogą kupować wszystko, co znajdą w ofercie sklepu internetowego, ale jednocześnie, bez wchodzenia do salonu sprzedaży, otrzymują benefity dotychczas zarezerwowane dla stacjonarnych zakupowiczów – rzetelne i fachowe wskazówki i porady od pracowników fizycznych sklepów, doradzających im w procesie zakupowym. Ponadto dzięki opcji live stream i możliwości wymiany wiadomości z konsultantem w sklepie stacjonarnym, konsumenci mogą oglądać filmy i zdjęcia produktów z bliska, a także dema produktów bezpośrednio ze sklepu. W ten sposób dowiadują się, jak ubranie prezentuje się na wieszaku, jaki jest rzeczywisty odcień kosmetyku czy wielkość mebla.

Sklepy internetowe z nowym “życiem”

Od teraz wirtualne zakupy z Klarną będą dostępne dla wszystkich jej partnerów handlowych na całym świecie. To ruch umacniający pozycję Klarny jako globalnego partnera wzrostu dla sprzedawców detalicznych. Większy komfort i pewność robienia zakupów to lepsze wskaźniki sprzedażowe dla merchantów – wg analizy platformy Hero po rozmowie online z ekspertem w sklepie konsumenci są aż do 21 razy bardziej skłonni do dokonania zakupu, niż ma to miejsce, gdy nie korzystają z takiego wsparcia. Jednocześnie podnoszona jest w ten sposób tzw. wartość życiowa klienta (CLV).

Jak działają wirtualne zakupy z Klarną?

  • Dla kupujących: Klikając w ikonę wirtualnych zakupów na stronie internetowej sklepu zintegrowanego z Klarną, klienci łączą się z ekspertem w sklepie stacjonarnym. Po połączeniu mogą rozmawiać na czacie, otrzymywać zdjęcia i filmy, śledzić rekomendacje produktów, a nawet prowadzić rozmowę wideo, odtwarzając w ten sposób doświadczenia ze sklepu stacjonarnego.
  • Dla sprzedawców: Sprzedawcy zintegrowani z Klarną mogą z łatwością dodać funkcję wirtualnych zakupów do swoich sklepów internetowych, tym samym zapewniając kupującym prawdziwe doświadczenie omnichannel. Po jej włączeniu, mogą uzyskać wgląd w przeprowadzone rozmowy i dane sprzedażowe, co pozwala im na bieżąco śledzić i poprawiać ogólne wyniki. Pracujący w sklepie stacjonarnym eksperci łączą się z kupującymi online za pomocą nowej, dedykowanej sprzedawcom aplikacji Klarna Store App, dostępnej dla systemów iOS i Android. Po nawiązaniu połączenia mogą rozpocząć interakcję z konsumentami za pomocą wiadomości tekstowych, czatu i rozmowy wideo, co ułatwia przekazywanie spersonalizowanych porad, umówienie wizyty w sklepie i podtrzymywanie kontaktu.

Od teraz wirtualne zakupy z Klarną są dostępne na 18 rynkach, w tym w Polsce, USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Norwegii, Danii, Francji, Holandii, Belgii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i Szwecji. Na kolejnych rynkach pojawią się do końca 2022 roku.

Źródło: Klarna

2022-05-13
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska ponownie na liście Diversity IN Check
29.05.2023 (15:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska ponownie na liście Diversity IN Check

Santander Bank Polska już po raz trzeci znalazł się na liście Diversity IN Check. Jest to zestawienie polskich …

a 0 Spotkania wideo ze specjalistą hipotecznym już w Moim ING
29.05.2023 (14:59) – informacja prasowa

Spotkania wideo ze specjalistą hipotecznym już w Moim ING

ING Bank Śląski rozszerzył sposoby umawiania się na spotkania wideo ze specjalistami hipotecznymi. Od teraz klienci …

a 0 VeloLokata na dni. Im więcej dni, tym więcej korzyści
29.05.2023 (14:54) – informacja prasowa

VeloLokata na dni. Im więcej dni, tym więcej korzyści

Polacy poszukują elastycznych rozwiązań, które pomagają im oszczędzać, jak i kiedy chcą. Dlatego VeloBank …

a 0 Provident po raz trzeci wśród pracodawców działających na rzecz włączania i różnorodności
26.05.2023 (12:57) – informacja prasowa

Provident po raz trzeci wśród pracodawców działających na rzecz włączania i różnorodności

Zakończył się Miesiąc Różnorodności koordynowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Podczas konferencji …

a 0 Generali odświeża ofertę ubezpieczeń
26.05.2023 (12:56) – informacja prasowa

Generali odświeża ofertę ubezpieczeń

Generali wprowadziło zmiany w ubezpieczeniach domów i mieszkań, podróżnym, oraz komunikacyjnym. Klienci mogą liczyć …

a 0 Heal Pro: nowa agencja public affairs wchodzi na rynek
26.05.2023 (12:51) – informacja prasowa

Heal Pro: nowa agencja public affairs wchodzi na rynek

Mikołaj Wójcik i Maciej Szczepaniuk, od trzech lat odpowiedzialni za public affairs w Provident Polska, odchodzą z …

PRNews.pl

Zobacz również

Coś dla fanów komiksów. Na polski rynek wchodzi pierwsza taka karta płatnicza

Coś dla fanów komiksów. Na polski rynek wchodzi pierwsza taka karta płatnicza

Gratka dla fanów komiksu. Fintech Cinkciarz.pl we…

Pracownicy banków na wyginięciu. Już niedługo nie będą potrzebni

Pracownicy banków na wyginięciu. Już niedługo nie będą potrzebni

Coraz mniej placówek bankowych, realizowanie transakcji finansowych…

Nowy prezes Związku Banków Polskich: Kancelarie frankowe idą po bandzie, liczne klauzule abuzywne w umowach z klientami

Nowy prezes Związku Banków Polskich: Kancelarie frankowe idą po bandzie, liczne klauzule abuzywne w umowach z klientami

Niezwykle szybko rozwijający się w Polsce rynek…

Jeden z banków uruchamia sklep internetowy. Kupisz tam miód i pompę ciepła

Jeden z banków uruchamia sklep internetowy. Kupisz tam miód i pompę ciepła

Bank powstały na kanwie Getin Noble Banku…

Getin i wpisy do BIK. Pierwsi klienci otrzymali pozytywne odpowiedzi na reklamacje

Getin i wpisy do BIK. Pierwsi klienci otrzymali pozytywne odpowiedzi na reklamacje

Pisaliśmy na łamach Bankier.pl o sytuacji kredytobiorców Getin…

Who is who

Wojciech Sokół

Wojciech Sokół

Wojciech Sokół – Account Director w NCR…

Magdalena Suchanek

Magdalena Suchanek

Dyrektor zarządzający, Euro Bank SA Magdalena Suchanek…

Bohdan Białorucki

Bohdan Białorucki

Rzecznik prasowy, Grupa Aviva w Polsce Bohdan…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Taki:

W sumie jedyna niesprawiedliwość to wcześniejsza emerytura o 5 lat. I to gdy …

pon, 29 maj 2023 (14:39) • Kobiety w zarządach banków. Kim są? Pokazujemy ich historie

wiczkax:

to chyba właśnie im szybciej tym lepiej …

czw, 25 maj 2023 (10:11) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

wiczkax:

raczej z wadami to ciężko z tego co wiem to obligacje są nastawione …

czw, 25 maj 2023 (10:10) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

Mamuk:

Tak, sama się zbieram do wykupu, ale jeszcze gromadzę troche oszczedności zanim to …

śr, 24 maj 2023 (10:10) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

Mamuk:

Nie wiem czy w ogóle da się stracić, obligacje są nastawione na zysk …

śr, 24 maj 2023 (10:09) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców