„Hello Tomorrow”
W kampanii została wykorzystana reklama telewizyjna, która została zatytułowana „Hello Tomorrow”. Spot rozpoczyna się od stopniowego zbliżenia twarzy budzącego się młodego mężczyzny, którego otacza kompletna ciemność – tak jakby cała reszta świata nie istniała. Kiedy mężczyzna siada – na ekranie oraz na jego stopach – pojawia się para butów adidas_1. Sznurowadła „same” się zawiązują, włączają się światła interfejsu adidas_1, sygnalizując, że obuwie jest gotowe do biegu.
Mężczyzna stawia niepewnie pierwszy krok i wówczas pojawia się fragment podłogi; kolejny krok i następny fragment się odkrywa. Bohater idąc ożywia coraz więcej elementów otaczającego go świata. Wreszcie pojawiają się drzwi. Ujęcie przechodzi poza pomieszczenie i na ekranie widać tylko drzwi unoszące się w ciemnościach. Znów widzimy twarz młodego mężczyzny, który uśmiecha się, wraca do pokoju, po czym rozpędza się i wskakuje w ciemną otchłań.
Kiedy ląduje, z każdym jego krokiem pojawia się coraz więcej elementów nowego świata. Mężczyzna przemieszcza się po różnorodnej scenerii – idzie chodnikiem, ulicami miasta, przez las. Kiedy biegnie, jego kroki kreują nową rzeczywistość. Nawet kiedy kładzie się na chodniku, nad jego uniesionymi w górę stopami odkrywa się zupełnie nowy świat.
Film kończy się ujęciem mężczyzny leżącego ponownie w łóżku i zdjęciem nowego produktu – adidas_1 oraz napisem „The World’s First Intelligent Shoe” („Pierwsze inteligentne obuwie na świecie”). Ostatnie ujęcie reklamy to napis „Impossible is Nothing” („Niemożliwe nie istnieje”)
„adidas_1 to potwierdzenie naszego hasła – Impossible is Nothing (Niemożliwe nie istnieje) – powiedział Uli Becker, Szef Działu Komunikacji Globalnej w firmie adidas. „Ponieważ ta inteligentna technologia ma rewolucyjne znaczenie dla branży towarów sportowych, chcieliśmy stworzyć reklamę, która byłaby równie wyjątkowa i zaskakująca. Tak jak bohater filmu reklamowego, zakładając buty adidas_1, odkrywasz zupełnie nowy świat.”
„Przy tworzeniu kampanii „Hello Tomorrow” naszym zadaniem było zaprezentowanie butów adidas_1, a także przekazanie komunikatu, że w tych butach każdy krok dostarcza zupełnie nowych wrażeń” – powiedział Chuck McBride, Dyrektor Kreatywny na USA, TBWA\Chiat\Day.
Kampanię przygotowała agencja 180/TBWA San Francisco (TBWA\CHIAT\DAY San Francisco). Reżyserem spotu jest Spike Jonze, zaś muzykę skomponował Squeak E Clean. W reklamie usłyszymy także Karen O. z zespołu Yeah Yeah Yeahs.
W Polsce adaptację wykonała agencja TBWA/Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest HMS Carat Polska. Przygotowano 30-sekundowe
i 60-sekundowe spoty. Kampania rozpoczyna się w marcu i obejmie następujące stacje telewizyjne: TVP, Polsat,TVN,TV4,Viva, 4FunTV. Kampanię TV wspierać będą materiały POS w punktach sprzedaży produktów adidas, działania z zakresu public relations prowadzone przez 180°PR oraz serwis internetowy. Na stronie internetowej zastosowano nową technologię: wraz z ruchem kursora zmienia się widok i krajobrazy wyświetlane na ekranie, dzięki czemu każdy internauta odwiedzający stronę może liczyć na zupełnie wyjątkowe wrażenia. Adres strony to: www.adidas-1.com.
adidas_1 – szybszy od śmigieł helikoptera
Konstruowanie systemu adidas_1 rozpoczęto od 2001 roku. Buty adidas_1 to innowacja na miarę XXI wieku: but kontroluje poziom amortyzacji określając poziom i właściwy stopień amortyzacji podeszwy.
Jest to najbardziej zaawansowane obuwie, jakie kiedykolwiek wyprodukowano na świecie. Umiejscowiony pod piętą biegacza czujnik mierzy odległość od niewielkiego magnesu umieszczonego w dolnej części podeszwy, wykonując 1000 odczytów na sekundę z dokładnością co do dziesiątych części milimetra. Dane przetwarzane są przez mikroprocesor pracujący w tempie 5 milionów operacji na sekundę. Elementy mechaniczne buta to system linek napędzanych silniczkiem elektrycznym osiągającym prędkość 6.000 obr/min., czyli większą niż prędkość obrotowa śmigieł helikoptera.