LUKAS Bank przebudował placówkę przy pl. Orląt Lwowskich we Wrocławiu. Klienci obsługiwani są w wydzielonych strefach. Usprawnia to obsługę i pozwala klientowi czuć się bardziej komfortowo.
Zmienił się zarówno wygląd zewnętrzny placówki (nowa wizualizacja, meble, stanowiska), jak i organizacja pracy doradców. Jest to część większego projektu, który ma na celu wprowadzenie nowego modelu pracy we wszystkich placówkach LUKAS Banku w Polsce. Przebudowa oddziału przy placu Orląt Lwowskich usprawni ruch i pozwoli doradcom poświęcić więcej czasu na indywidualne spotkania z klientami. Oznacza to dużo szybszą obsługę przy prostych operacjach bankowych. Natomiast gdy klienci będą chcieli porozmawiać o finansowaniu swoich planów, będą mogli to zrobić w przyjemnej atmosferze i zapewniającym komfort miejscu. W tym celu w oddziale zaaranżowano 4 strefy.
Po wejściu do placówki klient znajdzie się w strefie 24 h. Tam przez całą dobę skorzysta z bankomatu, wpłatomatu, telefonu, z którego połączy się z infolinią oraz portalu do obsługi bankowości elektronicznej. W Strefie Transakcji i Operacji zleci wpłatę, wypłatę, przelew czy spłaci raty. Jeżeli będzie chciał np. założyć konto lub kupić kartę kredytową, to zrobi to w Strefie Bankowości Ekspresowej. Natomiast, jeśli klient zechce porozmawiać dłużej i bardziej kompleksowo o ofercie LUKAS Banku czy poradzić się odnośnie np. kredytu mieszkaniowego, to zaproszony zostanie do jednego z czterech pokojów doradców. Spotkanie można umówić dzwoniąc na LUKASlinię, poprzez stronę WWW lub bezpośrednio w Strefie Operacji i Transakcji.
Klientów witają żywe barwy – odcienie koloru zielonego, które dominują w logo głównego akcjonariusza tej instytucji. Ciekawostką jest zastosowanie aromamarketingu – klientów we Wrocławiu przywita delikatny zapach zielonej koniczyny z jaśminem i lilią. Oddział wzbogacił się także w ekran plazmowy, który umożliwia zapoznanie się osobom oczekującym na obsługę z ofertą banku, aktualnymi kursami walut, notowaniami giełdowymi czy pogodą.
– Wszyscy klienci, którzy odwiedzili nas po przebudowie bardzo entuzjastycznie reagowali na zmiany. Doceniają, że doradcy edukują ich jak korzystać ze strefy samoobsługowej, w której mogą np. samodzielnie spłacić raty – podkreśla Katarzyna Borwińska, dyrektor oddziału przy Pl. Orląt Lwowskich.
We Wrocławiu LUKAS Bank ma 13 placówek, a na Dolnym Śląsku 40. Pozostałe pilotażowe placówki otworzył w Poznaniu, Warszawie oraz Katowicach. Od kwietnia bank będzie sukcesywnie przebudowywał pozostałe placówki w Polsce – ma ich obecnie ponad 420. W tym roku powstaną także nowe – ok. 30-40. Nowa organizacja pracy w oddziałach wspiera budowanie bankowości uniwersalnej w LUKAS Banku.
Źródło: LUKAS Bank