Marketing
BNP Paribas uruchamia kampanię "Szkoła Jazdy z kartą kredytową". Będzie uczył, jak świadomie korzystać z kart
Startująca kampania edukacyjna Banku BNP Paribas „Szkoła jazdy z kartą kredytową” ma na celu obalić mity na temat …
Analitycy BNP Paribas zdobyli nagrodę LSEG StarMine za najtrafniejsze prognozy polskiej gospodarki
Makroekonomiści Banku BNP Paribas zdobyli nagrodę LSEG StarMine za najtrafniejsze prognozy polskiej gospodarki na …
Ruszył czwarty sezon gry edukacyjnej „Miasto ING”
W nowym sezonie Miasta ING 4.0 bank rozwija temat cyberbezpieczeństwa pod hasłem: Podaj dalej, jak być bezpiecznym …
VeloBank z okazji walentynek zaczyna współpracę z Empikiem
VeloBank w walentynki chce rozkochać swoich klientów w czytelnictwie. Wokół daty 14 lutego uruchomił kampanię w …
Aleksandra Mirosław z Dawidem Podsiadło w nowej kampanii Credit Agricole
Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową. Tym razem obok ambasadora marki CA Dawida Podsiadło występuje …
Muzyczna niespodzianka dla użytkowników Santander mobile
Już po raz trzeci festiwal Santander Letnie Brzmienia wyruszy w trasę po polskich miastach. Zagrają ikony polskiej …
Grupa Santander konsoliduje globalną obsługę medialną i kreatywną w agencji Publicis
Grupa Santander konsoliduje obsługę medialną i kreatywną – usługi te powierza jednej agencji, co wesprze proces …
Magdalena Różczka promuje korzystanie z wygodnego VeloKantoru
VeloBank wystartował z kolejną odsłoną kampanii wizerunkowo-produktowej, której twarzą jest ambasadorka banku – …
Bank Pekao zachęca do dzielenia się korzyściami
Program „Polecam Przekorzystnie” w Banku Pekao S.A. to sposób na łatwe zasilenie swojego konta. Za skuteczne …
Rusza kampania promująca mOkazje zakupy
Właśnie wystartowała kampania promująca, nową, innowacyjną na rynku usługę – mOkazje zakupy. Jej celem jest …
Revolut wystartował z globalną kampanią “Banking and Beyond”
Revolut, globalna aplikacja finansowa i europejski bank, gdzie swoje konto ma ponad 4 miliony polskich klientów, …
BNP Paribas Warsaw SerialCon – pierwszy międzynarodowy festiwal serialowy w Polsce
Pięć dni, siedem sal kinowych i dziewięć wręczonych nagród. Zakończył się pierwszy międzynarodowy festiwal …
Klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem w contact center
Aż 89% klientów jest gotowych zrezygnować z usług marki z powodu złej obsługi klienta, a 78% zapłaci więcej za …
Brand Ambasador 2.0 w VeloBanku
Nowy wymiar ambasadorstwa marki na polskim rynku – VeloBank wprowadza koncept Brand Ambasador 2.0, współpracując z …
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
Bank BNP Paribas po raz kolejny zaprasza „Dzieciaki do rakiet”
Bank BNP Paribas rusza z nową edycją programu „Dzieciaki do rakiet” i konkursem, w ramach którego do wygrania są …
