Serwisy ekonomiczne będą emitowane, co godzinę od 6:30 do 11:30 oraz od 15:30 do 17:30. Sztandarowa audycja ekonomiczna Radia PiN „Dobry Program Gospodarczy” przybiera formułę „studia otwartego”, gdzie ekonomiści i publicyści gospodarczy będą komentować najnowsze wydarzenia. Studio Giełdowe Radia PiN pojawiać się będzie na antenie trzykrotnie, począwszy od 8:30. Nowością weekendową jest min. „Sukces pisany szminką” – audycja poświęcona biznesowi prowadzonemu przez kobiety.
Nową formułę przybierze poranne pasmo, które będzie prowadzone przez duet: Cezary Szymanek i Bartek Wejman. Stałymi gośćmi poranka pozostają redaktorzy Newsweeka, Wall Street Journal Polska, Pulsu Biznesu, Gazety Prawnej, Przekroju i tygodnika Forum.
W Porannej audycji „Potrójne Espresso” stałymi komentatorami pozostają Daniel Passent, Piotr Zaremba i Łukasz Warzecha, natomiast do komentujących w Radiu PiN pierwsze strony gazet („V Kolumna Radia PiN”) Grzegorza Miecugowa i Szymona Hołowni dołącza od września Jarosław Gugała.
Pogodę na weekend („Pogoda dla Bogaczy”), co piątek w Radiu PiN zapowiada prezenter Polsatu – Marek Horczyczak. Poranne pasmo będzie miało własną oprawę dźwiękową i czuwającego nad całością producenta.
Inne nowości Radia PiN to min. powrót na antenę Karoliny Korwin Piotrowskiej z audycją filmową „W kinie i na kanapie”, oraz recenzje z warszawskich wydarzeń przygotowywane przez Agatę Passent.
Michael Moritz, dotychczas znany z wieczornego programu poprowadzi pasmo 14-17, a wieczór należeć będzie do Macieja Ulewicza, znanego min. z „Pinacolady”. Nową autorską audycję „Etno-Faza” od końca września poprowadzi autor „Klubowego grania” – Sebastian Korsak.
„Stawiamy na biznes, kulturę i ambitną muzykę – to trzy filary, na których Radio PiN zbudowało swój warszawski sukces. Jesteśmy przekonani, że nasza oferta może zdobyć słuchaczy w innych dużych miastach. Chcemy się rozwijać” – mówi Emil Marat, wiceprezes, dyrektor programowy Radia PiN.
Od września Radio PiN będzie nadawać już nie tylko w Warszawie, ale również w Łodzi. Stacja wystartowała także w konkursach koncesyjnych na częstotliwości w Poznaniu, Elblągu, Częstochowie i Kielcach. „Mamy nadzieję, ze Krajowa Rada Radiofonii doceni to, że konsekwentnie tworzymy bardzo ambitny i jednocześnie drogi program. Nowe lokalizacje pozwolą nam na rozwój i dalsze przygotowywanie wartościowej oferty” – mówi Dariusz Grzywaczewski – prezes Radia PiN.