Marketing i PR
Słupsk komunikuje się z inwestorami w sieci
Supermedia Interactive uruchomiła portal dla Centrum Obsługi Inwestora Urzędu Miejskiego w Słupsku. Serwis został …
Przesyłki Merlin.pl dostępne w księgarniach PWN
Od kwietnia produkty zamówione w Merlin.pl można bezpłatnie odbierać w księgarniach PWN. Przesyłki będą dostępne w …
Czy rozkwitnie rynek domen z drugiej ręki?
Większość atrakcyjnych nazw domen jest już od dawna zajęta. Firmy i internauci apelują o nowe rozszerzenia domen, …
Nowoczesne systemy opieki sposobem na biznes
Słaba kondycja polskiej służby zdrowia jest impulsem dla rozwoju prywatnych usług w sektorze opieki zdrowotnej. Na …
Konta e-mail w firmowej domenie
Rejestrując domenę, firmy często nie wykorzystują możliwości, jakie stwarza zbudowanie adresu e-mail w oparciu o …
Kreatywność samorządowców kluczem do rozwoju
Public relations w większości przypadków kojarzy nam się jako promocja wizerunku poszczególnych firm, kreowanie …
Video online podbije rynek Public Relations w 2010 roku
TransmisjeOnline.pl odnotowała w pierwszym kwartale 2010 roku znaczący wzrost zamówień, klientów i przychodów. …
Skoda Octavia Internetowym Samochodem Roku 2009
W minionym już roku najbardziej popularnym modelem w polskim Internecie okazała się Skoda Octavia, zdobywając tym …
DCB na ogólnopolskich targach Securex 2010
Firma DCB – ekspert w dziedzinie wykrywania fałszywych banknotów – weźmie udział w Międzynarodowej Wystawie …
Wynagrodzenia na stanowiskach IT w 2009 roku - rewolucja
Pod koniec lat 80-tych XX wieku pojawiła się koncepcja „płacy za kompetencje”, kolejne i bardziej subtelne …
Lekcje od Procter & Gamble, cz. II: odwaga, Klienci, uczenie się na błędach
Odwaga w wykorzystaniu szans. P&G przez pierwsze kilkadziesiąt, a może nawet 100 lat swojej działalności …
Acxiom zbadał profil rodzin z dziećmi w wieku komunijnym
Idzie maj... Wiosna. Z czym maj się kojarzy? Długie dni, długie weekendy, długie majówki, ale i dzieci ubrane w …
Rynek audiobooków stale rośnie
Rynek audiobooków w Polsce stale rośnie, zarówno pod względem wielkości oferty, jak i wartości sprzedaży. …
Public Relations w internecie – skuteczne narzędzie budowy wizerunku?
Internet to więcej niż media – to świetny kanał bezpośredniej, dwustronnej komunikacji z odbiorcami. Prowadzi się …
Wystartowała platforma społecznościowa umożliwiająca grupowe zakupy
Pierwsza polska platforma społecznościowa ułatwiająca grupowe zakupy usług w Internecie - Gruper.pl - …
Lekcje od Procter & Gamble, cz. I: konsekwencja, spójność, cierpliwość.
Działalności firmy Procter & Gamble towarzyszy wiele emocji i wiele mitów. P&G stosuje rozwiązania, które …