Marketing i PR
Młodzi bezrobotni
W Polsce młodzi ludzie nie palą się do pracy tak, jak w innych krajach Unii Europejskiej. Według badań Eurostatu …
Google debiutuje na rynku energii
Szykuje się prawdziwa rewolucja na rynku energetycznym. Powołana przez Google firma Google Energy właśnie uzyskała …
Co łączy ostrą walkę rynkową z boksem tajskim? - cz. II
A oto kolejna lekcja z boksu tajskiego, która może być cenną inspiracją dla twardych graczy rynkowych. Czas na …
Udane zakończenie 2009 roku dla Styl.Media
Spółka Styl.Media – wydawca portalu Styl.fm –udanie zakończyła 2009 rok. Mimo trudnych warunków związanych z …
Styl.fm i Szafa.pl – wspólny pakiet reklamowy
Od marca br. dwa czołowe polskie portale specjalizujące się w tematyce urody i mody – Styl.fm oraz Szafa.pl - …
Co łączy ostrą walkę rynkową z boksem tajskim? - cz. I
W wielu wpisach na portalu WYMIATACZE.PL zastanawialiśmy się, jak powinni działać słabsi gracze, aby sprostać …
Koalicja Cyfrowego Włączenia Generacji 50+ "Dojrz@łość w sieci"
Ponad 10 milionów Polaków w wieku dojrzałym dotkniętych jest e-wykluczeniem, a w sieci brakuje reprezentacji …
Multum PR dla BCC
Multum PR rozpoczęło współpracę z Lożą Dolnośląską Business Centre Club. Agencja odpowiedzialna będzie za …
Małe przedsiębiorstwo w dużym Internecie
Sektor małych i średnich przedsiębiorstw, a także mikroprzedsiębiorstwa gdzie zatrudnionych jest do 10 pracowników …
Paczka pocztowa wspiera polskich olimpijczyków
Kończy się intensywna kampania usług paczkowych Poczty Polskiej. Promocja pakietu nowoczesnych usług paczkowych …
W pracy nie ma dnia kobiet
Kobiety, które 8 marca otrzymują bukiety goździków i serdeczne życzenia, nie mogą jednocześnie liczyć na równe …
Skuteczne działania promocyjne Poznania
Badania efektywności dwóch kluczowych kampanii promocyjnych miasta Poznania z 2009 roku potwierdzają ich sukces. …
Ekonomiczne konsekwencje jakości obsługi klienta w Polsce
Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje dla przedsiębiorstw w Polsce, bezpośrednio przyczyniając …
Orange najchętniej wybieranym operatorem mobilnym wg Pentor Research International
42% wszystkich firm i instytucji w Polsce korzysta z telefonów komórkowych działających w sieci Orange - wynika z …
Wysylkowa.pl trzecią siłą na rynku polskich księgarni internetowych
Na polskim rynku księgarni internetowych wyraźnie rządzą dwie firmy: Empik i Merlin. Trzecią pozycję chce osiągnąć …
Bezrobocie w ostatnich dwóch dekadach
Według badania CBOS wśród dziesięciu najczęściej wymienianych przez Polaków negatywnych zmian wywołanych przez …