Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

W eurobanku zarejestrujesz kartę pre-paid Virgin Mobile

2016-12-05, 17:35

Klienci Virgin Mobile mogą zarejestrować kartę pre-paid w wybranych placówkach eurobanku. Równolegle, do 31 marca 2017 r. trwa akcja promocja "240 zł bankowo z Virgin Mobile".


Kartę SIM można zarejestrować w 270 placówkach eurobanku. Wystarczy, że klient zabierze ważny dokument tożsamości oraz kartę SIM, którą chce zarejestrować. Każda osoba, która zarejestruje kartę otrzyma od banku niespodziankę.

 

W ramach współpracy eurobanku z operatorem komórkowym, klienci Virgin mogą otrzymać nawet 240 zł. Wystarczy otworzyć konto Active lub Prestige, a następnie w kolejnych 12 miesiącach doładowywać z niego konto w Virgin Mobile (min. 19 zł miesięcznie) oraz korzystać z karty płatniczej (min. 3 transakcje w miesiącu na łączną kwotę min 50 zł).

Do promocji można dołączyć w placówkach eurobanku lub samodzielnie na stronie www.konto-eurobank.pl/virgin.>


Źródło: Euro Bank



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!