Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BNP Paribas Bank Polska

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

Sygma Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

ING Życie oraz ING OFE zmieniają nazwy na Nationale-Nederlanden

2015-03-23, 13:00

 Jako część długofalowej strategii Grupy ING działalność ubezpieczeniowa i inwestycyjna została wydzielona z Grupy ING i przekształciła się w GrupęNN notowaną od 2 lipca 2014 roku na giełdzie papierów wartościowych w Amsterdamie. W związku z tym 20 lipca br.ING Życie i ING OFE w Polsce zmieniają nazwy na Nationale-Nederlanden. Zmiana nazwynie dotyczy ING Banku Śląskiego, który jest częścią Grupy ING i działa pod dotychczasową marką.


Zmiana nazw i logo jest jednym z pierwszych etapów w kierunku dalszego rozwoju zabezpieczania przyszłości finansowej klientów oraz podejmowania kolejnych ważnych tematów społecznych, co odzwierciedla misję i strategię Grupy NN -mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden. - Procesowi zmiany marek towarzyszą działania informacyjne kierowane do klientów, partnerów biznesowych oraz sieci dystrybucji - dodaje.

 

Nationale-Nederlanden kojarzone jest przez polskich klientów jako globalna, stabilna firma z profesjonalnymi agentami i ma ekspercki wizerunek w zakresie finansów osobistych.

 

- W naszych działaniach będziemy nadal kierować się 3 wartościami: przejrzystością w prezentowaniu naszej oferty, troską o jak najlepsze sprostanie oczekiwaniom i potrzebom naszych klientów oraz zaangażowaniem w dzieleniu się naszą wiedzą finansową z klientami, by ci mogli podejmować świadome decyzje finansowe dotyczące ich przyszłości- zaznacza Marta Maszewska-Danielewicz.

Proces zmiany marek nie ma wpływu na bieżącą obsługę klienta, zawarte umowy i zobowiązania podjęte przez ING Życie oraz ING OFE. W trosce o komfort klientów także wszystkie dane teleadresowe Nationale-Nederlanden w Polsce pozostają takie same jak dotychczas w przypadku ING Życie oraz ING OFE. W lipcu zmieni się jedynie adres strony internetowej.

 

Nationale-Nederlanden będzie także kontynuować strategię komunikacyjną ING Życie opartą na profilaktyce zdrowotnej i finansowej, przez co nadal chce zwiększać świadomość Polaków dotyczących tych kwestii.

 

- Choć wszyscy doskonale wiedzą, że profilaktyka jest ważna, to ciągle znaczna część społeczeństwa nie podejmuje działań, by jej zasady wdrożyć w życie. Dzięki różnym aktywnościom będziemy chcieli zachęcać Polaków do rozwoju i zrobienia kroku naprzód. Dotychczas koncentrowaliśmy się na profilaktyce nowotworowej. W tym roku planujemy jednak rozszerzyć nasze działania, poprzez które chcemy w pozytywny sposób namawiać do wzięcia spraw w swoje ręce oraz zadbania o zdrowie -podkreśla Marta Maszewska-Danielewicz.

 

Ubezpieczyciel ma już duże doświadczenie w edukacji w zakresie profilaktyki rakowej. Wprowadzając do swojej oferty polisę na wypadek nowotworu przeprowadził szereg badań i konsultacji z lekarzami, osobami chorymi oraz ich rodzinami. Wyniki analiz pokazały, że istnieje potrzeba edukowania społeczeństwa w zakresie szeroko pojętej profilaktyki zarówno w wymiarze zdrowotnym, jak i finansowym. Dodatkowo angażował się w różne przedsięwzięcia współpracując, m.in. ze Stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny (biegi, koncerty charytatywne, badania profilaktyczne, eventy w przestrzeni miejskiej z okazji Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem). Wszystkie działania miały na celu zachęcenie do większej profilaktyki zdrowotnej.

 

Nowe nazwy spółek:

  • ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Zycie S.A. - Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

  • ING Usługi Finansowe S.A. - Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe S.A.

  • ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. - Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.

  • ING Otwarty Fundusz Emerytalny - Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny

  • ING Dobrowolny Fundusz Emerytalny - Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny


Źródło: ING Bank Śląski



Nationale-Nederlanden kojarzone jest przez polskich klientów z nachalnymi agentami, którzy obsiadali potencjalnego klienta niczym sępy padlinę. Nawet wykupienie polisy nie gwarantowało spokoju, bo sępy domagały się kontaków do członków rodziny i do znajomych. Z czasem się nieco uspokoili, ale za czasów zapisów do OFE to była jedna wielka tragedia i trzeba ich było unikać jak zarazy.
N-G. - Marzec 23, 2015, 15:57
#1
Ja ich lubię, ale przeklejenie informacji PR-owej spółki to nie jest rzetelne dziennikarstwo :)
exd - Marzec 23, 2015, 16:49
#2
To jakiś przekręt, by podatków nie płacić. Nazywali się NN, później ING i teraz znów NN!
Załamka - Marzec 24, 2015, 08:44
#3
Jak na OFE przestali zarabiać to przestają *upę lizać i wracają do pierwotnej tożsamości.
ja - Marzec 24, 2015, 19:35
#4
Przestalem ich szanowac jak sie dowiedzialem, ze ing ofe ma dosyc duzy procent udzialow w openie i getinie. A kazdy wie jak nieetyczna jest sprzedaz w tych firmach
dor - Marzec 24, 2015, 22:34
#5

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 37 tys. odbiorców!