Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Ludzie PR-u

Hydepark

Wojciech Boczoń

Michał Kisiel

Mateusz Gawin

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Nest Bank

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

„Kto oszczędza, tego stać na niezależność” - kampania oszczędności ING

2017-07-13, 14:27

„Kto oszczędza, tego stać na niezależność” – od 16 lipca ING Bank Śląski powraca z komunikacją promującą oszczędzanie . W ramach oferty specjalnej bank proponuje klientom 2 proc. na koncie oszczędnościowym.

 

- Od kilku ostatnich lat sytuacja finansowa Polaków ulega pozytywnej zmianie. Według najnowszego, międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING” [1] jakiekolwiek oszczędności posiada już 68% Polaków. Co ciekawe, to większy odsetek niż w badaniu deklarują Niemcy. Jednak  wysokość oszczędności nadal budzi nasze zastrzeżenia - tylko co czwarty oszczędzający Polak czuje się komfortowo z poziomem odłożonych pieniędzy –

powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim. 

 

Aby zachęcić Polaków do powiększania kapitału w ING pokazujemy, że oprócz racjonalnych korzyści, oszczędności mają również wymiar psychologiczny - dają poczucie pewności i niezależności. To prawda, która nie straciła na aktualności, dlatego zdecydowaliśmy powtórzyć komunikację za którą otrzymaliśmy srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards - dodaje Barbara Pasterczyk.

 

W ramach kampanii bank proponuje ofertę oszczędnościową na 2%. Promocja „Bonus na start” skierowana jest do nowych klientów otwierających pierwsze konto oszczędnościowe w banku. Dla tych, którzy już oszczędzają w ING, bank proponuje „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus”, w którym również można oszczędzać na 2% przez 4 miesiące. Wystarczy założyć Otwarte Konto Oszczędnościowe PLN do 07.09.2017 r. i wpłacać nowe środki. Poza korzystnym oprocentowaniem – liczonym już od pierwszej złotówki - ofertę wyróżnia brak opłaty za otwarcie i prowadzenie konta, możliwość wpłat i wypłat bez utraty odsetek oraz bezpłatne przelewy między kontem oszczędnościowym a kontem osobistym w banku. 


Źródło: ING Bank Śląski



Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców!