PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeTworzymy rzeczywistość bez barier płatniczych – rozmowa z Krzysztofem Polończykiem, prezesem First Data Polska
First Data

First Data

First Data Polska wspiera banki i instytucje finansowe nowoczesnymi rozwiązaniami płatniczymi w obliczu rosnącego zapotrzebowania na nowe technologie, pomagając im w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

www.polcard.pl

Tworzymy rzeczywistość bez barier płatniczych – rozmowa z Krzysztofem Polończykiem, prezesem First Data Polska

Informacje 24.12.2018 (07:22) materiał partnera
KartyPłatności mobilne First Data

Minęło właśnie 200 pierwszych dni Pana prezesury. Co się w tym czasie wydarzyło i jak ocenia Pan kondycję firmy?

W mojej ocenie First Data Polska jest czołowym graczem z istotną pozycją na rynku. Dostrzegam i do­ceniam dokonania i widzę potencjał drzemiący w ogromnej wiedzy i do­świadczeniu pracowników i całej organizacji. Chcę podkreślić z całą mocą, że mówię to z perspektywy osoby związanej z firmą stosun­kowo niedługo.

Krzysztof Polończyk, prezes First Data Polska

Wywodzę się ze świata finan­sów, gdzie suma zawsze musi się zgadzać. I wynik mojego rachunku nie pozostawia wątpliwości. First Data to firma, która zbudowała polski rynek płatności, dynamicz­nie rozwija go, inspiruje i wskazuje kierunki zmian. Stworzyła branżę bezgotówkową w Polsce, urucha­miając pierwszy terminal płatniczy i wprowadzając pierwszą – i jak dotąd jedyną krajową – polską kartę płatniczą, a także outso­urcingową ofertę dla banków na zarządzanie kartami.

Dwie dekady później jest liderem mobilnych płatności zbliżeniowych: HCE, Google Pay, Apple Pay, i współtworzy sys­tem biletowy oparty na karcie NFC. Została wybrana jako wyłączny partner dostarczający terminale do urzędów i zainstalowała pierw­sze bezpłatne urządzenie w Pro­gramie Polska Bezgotówkowa, a najważniejszym wydarzeniem początku 2019 jest ogłoszenie współpracy z Samsung Electronics Polska i Cardtek nad najnowocześniejszym SoftPosem na rynku. First Data nie tylko tworzy nową bezgotówkową rzeczywistość, ale aktywnie pracuje nad rozwiązania­mi płatności jutra.

FIRST DATA W CZOŁÓWCE

Rynek nie stoi jednak w miejscu i w wielu segmentach działań First Data wzrosła nie tylko konkurencja, lecz także tempo zmian. Co stano­wi dziś największe wyzwanie?

W sektorze bankowym, dla którego świadczymy usługi outsourcin­gowe, jest to kolejna fala konsoli­dacji. Biorą w niej udział również nasi klienci – z pozytywnym lub negatywnym dla nas skutkiem. Ak­ceptujemy ten stan rzeczy jako na­turalną kolejność zdarzeń na rynku. Działamy na rzecz dalszego rozwo­ju naszego biznesu, doskonaląc na­szą ofertę produktową i usługową. Dzięki temu Bank Pocztowy wybrał nas na partnera outsourcingowego,  a z kolejnymi klientami trwają już rozmowy. Obsługujemy w tej chwili 20 banków i instytucji finansowych i zarządzamy 5,5 mln kart.

Dziś jednak świat finansów to nie tylko banki.

Dlatego otwieramy się na współ­pracę z firmami z branży fintech, które mają pomysł i ambicje, aby zaproponować klientom usługi płatnicze. Mamy już pierwszego partnera z tego sektora. Jednocze­śnie będziemy wspierać naszych bankowych klientów we współpra­cy z fintechami, zgodnie z wymo­gami PSD2.

Jaką rolę chce grać First Data w nadchodzących latach?

Coraz częściej partnerzy postrze­gają nas jako doświadczonego doradcę, łączącego światy ban­kowości i technologii w obszarze płatności, które doskonale znamy i rozumiemy. Jesteśmy w gronie pionierów zmiany, która ukształ­tuje rynek w najbliższym czasie. I wykorzystamy do tego unika­towe na polskim rynku kompe­tencje – outsourcera wspierającego wydawców kart, agenta rozlicze­niowego z największą na rynku ofertą usług dodatkowych oraz integratora innych rozwiązań.

Na marginesie dodam, że jeden z naszych bankowych klientów, który jesienią 2018 obchodził 10-lecie istnienia i współpracy z nami, był na początku start-upem i poszukiwał partnerów do wspar­cia działalności. Zaufaliśmy sobie i dziś Alior Bank, bo o nim mówię, jest w czołówce liderów innowacji w branży!

A jakie wyzwania stoją przed First Data Polska po drugiej stronie – w świecie akceptantów?

Odpowiadając krótko i wprost – utrzymać czołową pozycję na rynku agentów rozliczeniowych, którą zajmujemy nieprzerwanie od blisko 30 lat, i wyznaczać nowe kierunki. Ostatnie kilkanaście miesięcy upłynęło pod znakiem zmian, które nadały rynkowi płatności bezgo­tówkowych nową energię. Wyzwa­niem jest skutecznie działać w tych nowych warunkach.

Postęp technologiczny i zmiany społeczne w sposób zasadniczy zmieniają podejście przedsiębiorców do prowadzenia biznesu. Oczekują oni szybkich i wygodnych rozwiązań i szybka adaptują pojawiające się na rynku innowacje. Dlatego w 2019 nasza oferta produktowa będzie się skupiać na dynamicznym rozwoju trendu mobilności.

Czy to się udaje?

Z satysfakcją stwierdzam, że tak! I w wielu obszarach widać do­bre efekty. Pierwszym był sektor publiczny. Zostaliśmy wybrani na partnera programu POS GOV realizowanego przez Krajową Izbę Rozliczeniową i Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii. Spełniliśmy wysokie wymagania przetargu, który określał konkret­ne funkcje terminali dla sektora publicznego, materiały szkolenio­we, możliwości operacyjne agenta rozliczeniowego – dostawy, edu­kację, serwis.

Jak podsumowałby Pan rok pracy z sektorem publicznym?

Intensywny i owocny. Dostarczy­liśmy terminale 1600 urzędom. Od momentu uruchomienia progra­mu Polacy zrealizowali w nich prze­szło 800 tys. transakcji bezgotów­kowych o łącznej wartości ponad 104 mln zł. Terminal znalazł się już w 60% uprawnionych jednostek, a w momencie startu był zaledwie w jednej na 10.

Podczas wielu spotkań z sa­morządowcami, które przybliżały korzyści z płatności bezgotów­kowych, zdobyliśmy wyjątkowe doświadczenie. Mogę powiedzieć, że zdobyliśmy unikatowe kompe­tencje we współpracy z urzędami. I jesteśmy gotowi je wykorzy­stać w nowej odsłonie Programu Polska Bezgotówkowa, który teraz obejmuje również sektor publiczny. To ważna zmiana, ponieważ płat­ności bezgotówkowe w urzędach i podległych im spółkach czy in­stytucjach to jeden z filarów nowej bezgotówkowej rzeczywistości.

Urzędy to nowa grupa odbiorców programu, który powstał z myślą o drobnych przedsiębiorcach. Czym First Data przyciąga głów­nych adresatów programu?

W tej grupie odbiorców samo pojawienie się terminala w punk­cie sprzedaży już stanowi zmianę jakościową. Firma poszerza krąg klientów o tych płacących bez­gotówkowo. Pokazujemy korzyści i usługi dodatkowe zarówno dla klientów, jak i punktu sprzedaży – wypłaty gotówki, doładowania telefonów, przewalutowania. Po­wiedzmy jednak szczerze – to dziś robi każdy gracz w programie. Wprowadziliśmy zatem wyróżniki First Data – nowe modele terminali, nowe instrukcje umożliwiające sa­modzielną instalację urządzenia, in­strukcje wideo na YouTube, a także specjalny portal internetowy, który umożliwia przedsiębiorcy kontrolę i przegląd transakcji.

TAM, GDZIE SKALA MA ZNACZENIE

 First Data Polska pracuje również ze średnim i dużym biznesem, którego do płatności bezgotówko­wych nie trzeba przekonywać.

Minione kwartały przyniosły nad­spodziewanie dobre wyniki. To utwierdza mnie w przekonaniu, że mamy najlepszą ofertę dla najbar­dziej wymagających klientów, któ­rzy oczekują najnowocześniejszych rozwiązań i partnera o odpowied­nich możliwościach technologicz­nych, operacyjnych i logistycznych.

Z kim First Data nawiązała współpracę?

Wybrali nas z branży retail m.in.: Dino i Komputronik, z sektora HORECA: nowy Hotel Europejski w Warszawie oraz sieć kilkunastu krakowskich restauracji. Niebawem ogłosimy kolejne duże kontrakty.

Rywalizacja na rynku nie prze­biega już na poziomie cen. Ceny są niskie, marże są niskie, różnice są już niewielkie. Najwięksi klienci oczekują przewagi jakościowej, którą daje technologia i innowacja. W ten sposób przekonaliśmy wielu klientów, m.in. Żabkę, i nie było to nasze ostatnie słowo.

Łącznie już blisko 65 tys. klien­tów wykorzystuje nasze terminale. Pozyskując nowych, cały czas pracujemy nad rozwiązaniami dla całej naszej bazy firm. Najświeższy przykład to uruchomienie akcep­tacji kart UnionPay. To największa organizacja płatnicza na świecie, mimo że działa właściwie wyłącz­nie na rynku chińskim. Dla polskiej branży HORECA i turystycznej to bardzo dobra wiadomość – goście z Chin będą mogli płacić własny­mi kartami bez potrzeby szukania kantorów. Jest to efekt nawiązania współpracy First Data i UnionPay na poziomie globalnym.

INNOWACJE LOKALNE I GLOBALNE

Co jeszcze First Data Polska czer­pie z międzynarodowego zasięgu z korzyścią dla klientów?

First Data jest światowym liderem elektronicznych płatności, obec­nym w ponad 100 krajach, prze­twarzającym ponad 3000 transakcji na sekundę o wartości 2,4 biliona USD rocznie.

Z jednej strony oznacza to dla nas udział w wielu fascynujących przedsięwzięciach. Jeden z na­szych menedżerów stoi na czele pionu retail w międzynarodowym zespole powołanym do pracy z największymi klientami w regionie EMEA. Pracuje w nim jeszcze kilku polskich menedżerów. Efektem ich działań było nawiązanie współpra­cy z francuską siecią hoteli Accord, pochodzącą z kraju, w którym First Data nie ma biura. W ten sposób jesteśmy gotowi pozyskiwać naj­większych klientów w całej Europie.

Z drugiej strony nasi specjaliści na miejscu, w Polsce, pracują nad rozwiązaniami dla klientów First Data na całym świecie. Solidną bazę do tego stanowi niemal 30 lat doświadczeń. Nie każde biuro First Data dysponuje takim zapleczem. My tak – dlatego korporacja po­wierzyła nam rozwój nowych pro­duktów i usług. Zajął się tym Digital Team, który jest jednym z centrum R&D dla całej korporacji.

Polska jest też rynkiem, na któ­rym testujemy wiele rozwiązań – choćby ze względu na upowszech­nienie płatności zbliżeniowych i mobilnych – zanim trafią do Azji czy Ameryki Łacińskiej.

Oprócz rozwijania i testowania nowych produktów, w Warszawie znajduje się centrum księgowo-rozliczeniowe pracujące na rzecz innych krajów First Data. To jeszcze jeden przykład naszego wsparcia dla korporacji.

Rynek bezgotówkowy w dużej mierze został zbudowany na terminalach i kartach. Dziś jednak karty stają się wirtualnymi tokena­mi, a coraz więcej funkcji terminala przejmuje oprogramowanie. Jak do tej zmiany szykuje się First Data?

Nad tym właśnie pracuje nasz zespól rozwoju produktów dla banków i akceptantów – zarówno największych sieci jak i MSP. I Polska, wśród innych biur First Data, doskonale będzie nadawać się do testowania tego rozwiązania.

Już dziś bilety papierowe zastępuje płatnicza karta zbliżeniowa plastikowa lub w telefonie. Toczą się prace nad fiskalizacją online i e-paragonem, przed nami wejście dyrektywy PSD2 i trwający Program Polska Bezgotówkowa. Pełne efekty pojawią się za dwa lub trzy lata i wtedy do realizacji transakcji będą potrzebne nowe rozwiązania i inne urządzenia. Kasy fiskalne online nie będą już drukować paragonów, a terminal zostanie zastąpiony SoftPosem, nad którym pracujemy z czołowym graczem branży mobilnej. Z ogromną satysfakcją mogę już ujawnić, że jest to Samsung Electronics Polska!

To pokazuje, że Polska wyznacza trendy w korporacji i ma jej pełne wsparcie w tworzeniu innowacji.

Może Pan wskazać czytelnikom taką lokalną, polską, innowację?

Doskonałym przykładem jest mobilna platforma First Data, która powstała w odpowiedzi na otwierający się rynek płatności NFC – z myślą o naszych banko­wych klientach. Dokonaliśmy zna­czących inwestycji w niezbędne technologie i stworzyliśmy siłami naszych inżynierów i menedżerów rozwiązanie unikatowe w skali korporacji i globalnego rynku. Do­cenili je klienci, było wielokrotnie nagradzane i wciąż jest rozwijane.

Tak samo było z rozwiąza­niem do rozliczania transakcji w systemach biletowych, które pojawia się w kolejnych polskich miastach. Włożyliśmy w nie wie­dzę, doświadczenie i technologię, zyskując wyjątkową przewagę na rynku.

Chciałbym podkreślić, że jeżeli First Data angażuje się w nowy segment rynku, robi to zawsze na 100%, wykorzystując wszystkie moce operacyjne i technologiczne oraz, oczywiście, talenty i energię pracowników.

 Czy polskie wyniki przekładają się na kondycję całej firmy?

First Data znacząco poprawia wyniki i bardzo się cieszę, że Polska też się do tego przyczynia. Poprawa wyników to między innymi efekt trzech przejęć z 2017 roku, które rozwinęły jej kompetencje w dzie­dzinie przetwarzania transakcji online oraz integracji technologii płatniczych, m.in. w biznesowych systemach ERP. Pierwsza spółka to BluePay – dostawca technologii do obsługi płatności online (Card Not Present). Korzysta z niej 77 tys. firm w USA i Kanadzie, których klienci generują transakcje o wartości 19 mld USD rocznie. Jej techno­logie zostały zaimplementowane w 450 systemach i platformach.

Druga spółka to CardConnect, która specjalizuje się w integracji technologii płatniczych w syste­mach ERP dla największych przed­siębiorstw, oferuje także własne rozwiązania dla małego i średniego biznesu, m.in. CardPointe oraz CoPilot. Z jej rozwiązań korzysta około 67 tys. firm, których klienci generują transakcje o wartości 26 mld USD rocznie.

Trzecią firmą jest Acculynk, dostawca technologii do rozlicza­nia i bezpieczeństwa płatności kartowych online, które zostały wykorzystane przez First Data, np. do uruchomienia akceptacji kart chińskiej organizacji płatniczej UnionPay oraz płatności mobilnych Alipay w Stanach Zjednoczonych.

 KULTURA ORGANIZACYJNA NA TAK

Osiągnięcia, o których mówi­my, nie byłyby możliwe bez odpowiedniego przygotowania organizacji, zaangażowania ludzi, kultury nastawionej na działanie. Jak to wypracować?

W First Data nazywam to ewo­lucyjną rewolucją. Ewolucyjną, ponieważ wielu naszych pracow­ników zatrudnionych jest u nas od powstania Polcardu i są praw­dziwą skarbnicą wiedzy. Rewolucję wprowadzają z kolei pracownicy przychodzący z innych firm i branż, nowe pokolenie. To daje fanta­styczny miks kompetencji. To jest prawdziwa wartość naszej firmy.

Z dumą dodam, że liczba pracowników przekroczyła już 500 osób i przeprowadziliśmy się do nowego biura. Nowoczesne i wygodne wnętrza dodadzą nam nowej energii do działania nad kolejnym innowacyjnymi projektami.

Czego jeszcze możemy się w takim razie spo­dziewać od First Data w najbliż­szym czasie?

Nasza skala lokalna jest już na tyle duża, że możemy rozważyć obsługę klientów zagranicznych na ościennych rynkach, którym zaproponujemy usługi ak­ceptacji i przetwarzania płatności w lokalnej walucie. W kręgu naszego zainteresowania są m.in. Czechy, Słowacja, kraje bałtyckie, Serbia, Chorwacja.

Niedawna sprzedaż kilku spółek w Europie powoduje, że możemy działać tam bez tworzenia konkurencji innym oddziałom First Data. Korporacja skupia się na najważniejszych rynkach w tej części świata – Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce. To dla nas wielkie wyróżnienie, że jesteśmy w tej grupie krajów.

 Na koniec chcielibyśmy jeszcze zapytać Pana o prywatne pasje i zainteresowania.

Jestem wielkim zwolennikiem wszelkich aktywności sportowych. To doskonały sposób na dobre samopoczucie i kondycję, jeżeli w pracy wiele godzin spędza się przed ekranem. Moją zimową pasją od wielu lat jest snowboard. Z dyscyplin całorocz­nych to squash stał się sportem, w który zaangażowałem się naj­bardziej, biorąc regularny udział w zawodach. Aby poprawić kon­dycję, włączyłem również bieganie średniodystansowe. Intensywność rozgrywek sportowych ograniczyła trochę kontuzja, ale wciąż śledzę innych graczy i wyniki. Niebawem jednak wracam do gry i zapraszam wszystkich chętnych do klatki!

BIOGRAM

Krzysztof Polończyk został powołany na stanowisko prezesa First Data Polska w marcu 2018 roku. Kierownictwo korporacji doceniło jego zaangażowanie w realizację strategicznych kierunków rozwoju firmy – wzmacniania pozycji lidera innowacyjnych rozwiązań i projektów terminalizacji polskich firm i urzędów.

Krzysztof Polończyk w latach 2001-2006 pracował w Unilever Polska, gdzie specjalizował się w obszarze Business Finance. Kolejne doświadczenia zdobywał w Baxter Polska (branża farmaceutyczna), kierując w latach 2010-2013 działem finansów jako CFO i członek zarządu w Polsce oraz krajach nadbałtyckich. W 2013 przeszedł do Działu Regionalnego – najpierw CE, potem ECEMEA – w którym zarządzał obszarem Commercial Pricing. Do First Data Polska dołączył w 2016 roku obejmując stanowisko dyrektora finansowego. Od października 2017 roku jako członek zarządu i dyrektor finansowy pełnił obowiązki prezesa First Data Polska. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Żonaty, ma dwóch synów.

2018-12-24
Andrzej Maciejewski

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Magdalena Załubska-Król

Magdalena Załubska-Król

Financial Services Lead, Hill and Knowlton Strategies…

Magdalena Urbańska

Magdalena Urbańska

PR Manager, Comperia.pl Na stanowisku PR Manager…

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś, dyrektor ds. PR w Brandscope…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców