PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plHydeparkTomasz JaroszekInteligo chce być liderem w Internecie

Inteligo chce być liderem w Internecie

Tomasz Jaroszek 16.11.2010 (14:59)
Karty

Kilka lat musieliśmy czekać na rewitalizację internetowej części PKO BP. Po szeregu zmian wprowadzonych w ostatnich miesiącach, Inteligo chce skończyć rok z przytupem. Rewolucyjna karta i naprawdę ambitne plany. Do końca 2012 roku Inteligo chce pozyskać milion klientów, wydać 300 tys. kart kredytowych, udzielić 165 tys. pożyczek gotówkowych, a wolumen depozytów zwiększyć do 9,3 mld zł. 

Po zmianach w 2010 nie można już utożsamiać internetowego Inteligo z siermiężnym PKO BP. Konto w sieci robi się coraz wygodniejsze, a dla aktywnego klienta pozostaje bezpłatne. Oprócz zmory zapominalskich – karty kodów do autoryzacji przelewów – pojawiły się potwierdzenia sms oraz token. Do tego mamy raport BIK dostępny online, zaawansowane wyszukiwanie transakcji, dobolokatę, płatności z użyciem karty SIM i masę kolejnych planów.

Wraz z nowościami jest również zmiana w tabeli opłat i prowizji. Jeśli wracamy do teorii „strzyżenia owiec” to faktycznie mamy opłatę za kartę do konta w wysokości 4 zł. Jednak wystarczy jedyne 100 zł wydane za pomocą karty i opłata jest już zdjęta z klienta. Biorąc pod uwagę, że Inteligo chwali się bardzo dużą grupą aktywnych klientów, bank na duże zyski z tej opłaty raczej nie może liczyć.

Karta inna niż wszystkie

Wpadła nam w ręce nowa karta Inteligo. Zarówno debetowa, jak i kredytowa. Najlepsze jest to, że zintegrowana funkcjonalność na jednym plastiku jest o tyle bezpieczna, że system rozpoznaje kiedy powinniśmy korzystać ze swoich środków, a kiedy z kredytu. Płacąc za zakupy, używane są środki z karty kredytowej, ale dopiero po wyczerpaniu limitu ruszymy środki z rachunku rozliczeniowego. Z kolei w bankomacie automatycznie urządzenie odczyta kartę jako debetową, abyśmy nie aktywowali niechcący kredytu. Podobną kartę proponował wprawdzie Polbank EFG, ale tam klient wybierał z jakiej opcji korzysta. Karta Inteligo w zasadzie sama rozpoznaje kiedy jakie środki zastosować, aby dla klienta było bezpiecznie. Dla tych najbardziej uważnych można nawet wyłączyć opcję paska magnetycznego na za pomocą bankowości elektronicznej.

Kolejnym ciekawym punktem jest bez wątpienia dzień spłaty zadłużenia, który w Inteligo wyznaczymy sobie sami. Bank nie narzuca żadnej konkretnej daty. Klient wybiera dokładny dzień, w którym zadłużenie na karcie ma być spłacone – ręcznie lub automatycznie. Ma to ułatwić klientom posługiwanie się produktem, który zgodnie z badaniami opinii społecznej jest jednak dla Polaków trudny do rozgryzienia.

Chociaż liczba bankomatów PKO BP i możliwość bezpłatnego wyjęcia pieniędzy również z urządzeń BZ WBK daje bankowi silną pozycję, bank jednak zdecydował się na abonament w wysokości 4 zł w zamian za dostęp do wszystkich urządzeń bez prowizji. Ruch w zasadzie identyczny jak w przypadku mBanku, który już dawno temu zaproponował aktywowanie takiej usługi za 5 zł miesięcznie. Do końca roku klient Inteligo będzie miał również możliwość wyboru pomiędzy kartą MasterCard a VISA. Obydwie będą oczywiście w technologii bezstykowej. Z taką ofertą to Inteligo może uczyć niektóre banki, jak robi się solidne produkty.

Kampania pełną gębą

Millennium ma polskie śpiewające gwiazdy. Bank Zachodni WBK stawiał na celebrytów zagranicznych. Sporo banków ma swoją „medialną twarz” promującą produkty. W nowej kampanii Inteligo, osobami promującymi markę będą Maria Peszek oraz Smolik. Gwiazdy zawsze przyciągają uwagę widza, a dobry tekst i ciekawa forma może zagwarantować wizerunkowy sukces. W szczególności, że te gwiazdy są absolutnie niekomercyjne i od razu pozycjonują konto do grupy bardziej wybrednych niż klienci masowi. Inteligo chwali się przy okazji tytułem najbardziej przyjaznego banku w Internecie, zdobytego w rankingu Newsweeka. Czy to wystarczy na strategię mBanku i jego słynne już „konto po wuju”?

Silna kampania to także dowód na to, ze rachunek Inteligo wychodzi z cienia PKO BP. Ponad 650 tys. klientów to potężna liczba, jak na część składową największego w Polsce banku. W ostatnich miesiącach zakładanych jest 300-500 nowych rachunków dziennie. Pytanie tylko, czy kampania i wprowadzone nowości przekonają klientów do odchodzenia z innych banków na rzecz Inteligo? Mogą Można oczywiście zwerbować grupę klientów, dla których będzie to konto drugiego, a nawet trzeciego wyboru, ale nie o to przecież bankowi chodzi. Klient wpłacający regularnie środki na konto jest celem numer jeden. Inteligo chce pozyskać milion nowych klientów. Stąd wniosek, że to jeszcze nie ostatnie słowo. Żeby wieść prymat w Internecie, trzeba na bieżąco pokazywać klientom, że jest się nowoczesnym i nie przesypia się zmieniających trendów. Kilku graczy już tak zrobiło i później musieli nadrabiać całe lata w miesiące. Inteligo przyznaje się, ze długo było w tyle, ale najbliższe lata mają z nich zrobić lidera Internetu. Szykuje nam się wyścig zbrojeń w rachunkach. Czy starczy zapału i pomysłów aby podwoić liczbę klientów?

Źródło: PR News

inteligo karty kredytowe reklama tomasz jaroszek 2010-11-16
Redakcja PRNews.pl
Tagi: inteligo karty kredytowe reklama tomasz jaroszek

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców