PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRMiasta i regiony stają w szranki po raz czwarty

Miasta i regiony stają w szranki po raz czwarty

Marketing i PR 03.03.2010 (08:10) artykuł nadesłany

Do 9 marca polskie miasta i regiony mają czas na zgłoszenie projektów promocyjnych do prestiżowego Konkursu Złote Formaty, organizowanego w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. W gronie laureatów pierwszej nagrody w pięciu kategoriach konkursowych w ubiegłym roku znaleźli się: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego i Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego oraz Urząd Miasta Łodzi i Urząd Miasta Lublina. W poprzedniej edycji Konkursu najlepsza okazała się Łódź zdobywając aż 5 nagród, najwięcej ze wszystkich biorących udział w Konkursie miast. Czy tym razem pobije ubiegłoroczny rekord?

W dniach 21-22 kwietnia, w Warszawie odbędzie się IV edycja Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Ważnym elementem Festiwalu jest Konkurs Złote Formaty, którego celem jest prezentacja osiągnięć uczestników oraz zachęcanie miast i regionów do profesjonalizacji działań promocyjnych.

Festiwal Promocji Miast i Regionów to największe w Polsce, a także w Europie wydarzenie dedykowane szeroko pojętej promocji miejsc. Tegoroczna edycja będzie okazją do podsumowania ostatnich 4 lat pracy samorządów nad budowaniem i promowaniem marek miejsc. Festiwal tradycyjnie stanie się platformą wymiany wiedzy miedzy teoretykami i praktykami ale także ogólnopolskim forum, na arenie którego będzie można zaprezentować swoje działania.

W tym roku samorządy mogą zgłaszać do Konkursu Złote Formaty projekty aż w 5 kategoriach: Event, Wydawnictwo Promocyjne, Kampania On-line – nowa kategoria, Kampania Outdoorowa, oraz Działalność Promocyjna – Grand Prix Festiwalu, które jest przyznawane za działania promocyjne zrealizowane na przestrzeni ostatnich trzech lat.

Na zwycięzców czeka honorowy tytuł Złotego Formatu – najlepszego w swojej kategorii oraz atrakcyjne nagrody, miedzy innymi ogólnopolskie kampanie outdoorowe i kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen w Warszawskim Metrze. Fundatorem nagród jest Organizator Konkursu –Grupa Ströer w Polsce. W IV edycji Konkursu dodatkową wartością będą atrakcyjne nagrody specjalne przyznane także ze strony Patronów i Partnerów Festiwalu – Polską Organizację Turystyczną, Związek Miast Polskich, magazyny Elle i Brief for Poland oraz portal internetowy PRoto.pl. Relację z festiwalu zapewni Patron Medialny wydarzenia, TVP Info.

Promocja z kulturą?

Jak co roku podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów poruszane będą zagadnienia wyznaczające kierunki rozwoju marketingu i promocji miejsc. Jednymi z ważniejszych tematów będą promocja i marketing kultury, planowanie działań komunikacyjnych wokół wydarzeń specjalnych oraz współpraca z sektorem biznesu przy realizacji przedsięwzięć kulturalnych. W trakcie tegorocznej Konferencji przedstawione zostaną również prezentacje samorządów – ich osiągnięcia i sukcesy. Wykłady i prezentacje, poprowadzą najwyższej klasy eksperci z Polski i zagranicy. Swój udział zapowiedziały m.in. Amsterdam, Filadelfia i Barcelona. Nie zabraknie też prezentacji polskich miast.

W Polsce  organizowanych jest sporo niezwykłych wydarzeń, o różnym charakterze i dużej atrakcyjności. Warto, aby wokół nich realizowane były finezyjnie zaplanowane kampanie promocyjne, które pozwolą nie tylko na dotarcie do większego grona potencjalnych uczestników i zachęcenie ich do udziału w danym przedsięwzięciu, ale także na rzeczywistą promocję miasta.  


Dobrze wypromowana kultura może być bardzo atrakcyjna nie tylko dla wąskiego grona odbiorców. Potrzebujemy edukacji w  obszarze promocji kultury. Potrzebujemy także umiejętnego zarządzania i planowania projektów kulturalnych. W moim przekonaniu, kluczem do sukcesu jest myślenie kategoriami, że sam fakt zorganizowania czegoś to dopiero początek. Niezwykle istotne jest skonsumowanie tego faktu w sensie marketingowym – podkreśla Anna Proszowska-Sala, Dyrektor Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Zaostrza się walka miast o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Rok 2010 jest rokiem preselekcji, w wyniku której zostaną wyłonione miasta, które będą między sobą rywalizować o tytuł ESK 2016. Konkurencja jest duża – Łódź, Warszawa, Katowice, Białystok, Gdańsk, Szczecin, Lublin, Poznań, Wrocław czy Toruń prześcigają się w nowych, często oryginalnych pomysłach na pokazanie swojego kulturalnego wizerunku.

Poprzeczka została podniesiona. Dzięki staraniom o tytuł ESK 2016 znacznie wzrósł poziom działań promocyjnych realizowanych przez samorządy. Zostały zaktywizowane środowiska twórcze, powstało dużo ciekawych imprez cyklicznych. To na pewno będzie procentowało w przyszłości.

Festiwal Promocji Miast i Regionów to dla nas ważne wydarzenie w kalendarzu imprez promocyjnych, w którym rokrocznie aktywnie uczestniczymy i zgłaszamy realizowane przez nas projekty. Zapraszani prelegenci oraz prezentowana tematyka podczas konferencji pozwala nam pogłębiać wiedzę z zakresu marketingu miejsc przez co nasze działania w regionie stają się bardziej profesjonalne i w konsekwencji skuteczne. Zeszłoroczna edycja konkursu Złote Formaty okazała się dla nas szczególnie udana gdyż województwo śląskie zostało laureatem dwóch nagród: trzeciego miejsca w kategorii Grand Prix oraz w kategorii Kampania Outdoorowa, a także dwóch wyróżnień: TVP3 i magazynu ELLE. Także i w tym roku zamierzamy powalczyć w tych kategoriach – mówi Tomasz Stemplewski, Dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.

Które z projektów zgłaszane przez miasta lub województwa zwyciężą w tegorocznej edycji Konkursu Złote Formaty? Odpowiedź na to pytanie poznamy 22 kwietnia podczas uroczystej Gali w hotelu Sheraton w Warszawie.

Samorządy mogą zgłaszać swoje projekty do Konkursu Złote Formaty do 9 marca br. Regulamin konkursu oraz szczegółowe informacje na temat zgłoszeń można znaleźć na stronie internetowej www.promocjamiast.pl

Źródło: CITYBELL

wizerunek 2010-03-03
Redakcja PRNews.pl
Tagi: wizerunek

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Magdalena Urbańska

Magdalena Urbańska

PR Manager, Comperia.pl Na stanowisku PR Manager…

Marta Rutkowska

Marta Rutkowska

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Marta…

Wojciech Sokół

Wojciech Sokół

Wojciech Sokół – Account Director w NCR…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców